Se on ehkä tarkoituskin.Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27140443:
Eipä paljon enempää voi pieleen mennä.
olet vapaaehtoisena seurakunnan nuoriso puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27140657:Entä minä?
Opiskelet media-alaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27140657:Entä minä?
Joku hum.kandipohjainen, hmmm... kirjastontätiAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27140657:Entä minä?
Sustakin tulee mieleen, että opiskelet jotakin media-alaa AMK:ssa, ehkä tuottajaksi. Et ole vielä valmistunut. :snotty: (Työksesi päätyisit yrittäjäksi, omaan tuotantoyhtiöön. Palkkaa sinne toi Kaunishäntäinen Orava sitten.)Hei, sanokaa nyt minustakin jotain!
Jotain ihanaa ja taiteellista, amk?Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27140657:Entä minä?
Sä oot kampaaja =)
No pakon edessä on tuotakin tullu tehtyä mutta aika pieleen meni....Sä oot kampaaja =)
- Sanna80 ehkäpä myöskin amk
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129534:Sanna80 on arkistoalalla.
Olen otettu! Sanna on opiskellut artesaanin ja merkonomin opintoja, ei ole valmistunut koskaan kummaksikaan, lukion olen käynyt, siinäkin rikoin kouluni siihen astiset poissaoloennätykset. :ashamed: Ainoa virallinen ammattiin tähtäävä koulutukseni on tarjoilija ja senkin koulutuksen käynyt aikuiskoulutuksena vuoden kurssituksena Lisäksi olen lukenut sosiaali- ja terveydenhuollon osastonsihteerin koulutuksen mutta tämä ei ole varsinainen tutkinto. Yrittäjän ammattitutkinto on suoritettuna. Eli suomeksi olen harvinaisen kouluttamaton yksilö ja ainoa AMK-tutkinto voisi olla elämänkoulustaSanna80 on AMK ja matkapuhelinalalla myynnissä tai ASPassa.
MielenkiintoistaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27140730:Sustakin tulee mieleen, että opiskelet jotakin media-alaa AMK:ssa, ehkä tuottajaksi. Et ole vielä valmistunut. :snotty: (Työksesi päätyisit yrittäjäksi, omaan tuotantoyhtiöön. Palkkaa sinne toi Kaunishäntäinen Orava sitten.)
Sä oot sanelunpurkaja ja osa-aikainen spinningohjaajaHei, sanokaa nyt minustakin jotain!
Ei hemmetti! Kahvit näppiksellä.Sä oot sanelunpurkaja ja osa-aikainen spinningohjaaja
veikkaan, että olet Sirola-opiston arkistojen ylipäällikköAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27140930:As if (ja muutkin), kerro minullekin! :wave:
Tänks.veikkaan, että olet Sirola-opiston arkistojen ylipäällikkö
koulutus yhteiskuntatieteiden maisteri
Haistan fluoria, näen valkoista ja kuulen kumitossujen tussusta eli hammashoitaja.Hei, sanokaa nyt minustakin jotain!
Artesaani.Hei, sanokaa nyt minustakin jotain!