Arvuutellaan palstalaisten koulutuksia heidän kirjoitustensa perusteella!

• Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti
- Sanna80 ehkäpä myöskin amk
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129534:
Sanna80 on arkistoalalla.

Sanna80 on AMK ja matkapuhelinalalla myynnissä tai ASPassa.
Olen otettu! Sanna on opiskellut artesaanin ja merkonomin opintoja, ei ole valmistunut koskaan kummaksikaan, lukion olen käynyt, siinäkin rikoin kouluni siihen astiset poissaoloennätykset. :ashamed: Ainoa virallinen ammattiin tähtäävä koulutukseni on tarjoilija ja senkin koulutuksen käynyt aikuiskoulutuksena vuoden kurssituksena :D Lisäksi olen lukenut sosiaali- ja terveydenhuollon osastonsihteerin koulutuksen mutta tämä ei ole varsinainen tutkinto. Yrittäjän ammattitutkinto on suoritettuna. Eli suomeksi olen harvinaisen kouluttamaton yksilö ja ainoa AMK-tutkinto voisi olla elämänkoulusta :D

Töissä olen matkapuhelinalalla, myyjänä liikkeessä eli myös ASPA:n hommat kuuluu minulle hyvin pitkälti mutta ammattinimike on myyjä. Lisäksi pyöritän omaa verkkokauppaa, joka myy mausteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27140730:
Sustakin tulee mieleen, että opiskelet jotakin media-alaa AMK:ssa, ehkä tuottajaksi. Et ole vielä valmistunut. :snotty: (Työksesi päätyisit yrittäjäksi, omaan tuotantoyhtiöön. Palkkaa sinne toi Kaunishäntäinen Orava sitten.)
Mielenkiintoista :D

Yhteistyössä