Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Esikoistyttö on tosi hankala ja raskaus oli tosi hankala enkä ois millään jaksanut lähteä terveyskeskukseen hakemaan lääkkeitä alapään tulehdukseen vaikka se ois voinut olla vaaraksi vauvalle, synnytyssairaala on ihan perseestä ja edellisessä raskaudessa oli prO-eklampsi mitä en osaa kirjoittaa, ja synnytys oli hankala ja miehelle jäi traumat kun tuli ponnistusvaiheessa paskat. Vauva on tosi hankala ja esikoinenkin ja vauvalla on refluksi enkä jaksais kannella sitä maidonsakeutusjauhetta mukanani niin voiko melkein vastasyntyneelle antaa velliä. Vaihdoin nikkiäkin välillä ja kaikki vittuilee vaan mun alottamiin kuvaketjuihin.
tämäkö on teistä hauskaa & harmitonta, eikä saisi suuttua?
:O ehkä minulla on huono huumorintaju sitten, mutta ei naurata yhtään

Viimeksi muokattu:
mitä mieltä jos lesbot adoptoi?? itselläni ei ole lapsia mutta olen sitä ja sitä ja sitä mieltä (paljon sivistyssanoja) olen neitsyt ja demiseksuaali. laitan kuitenkin väliin kuvan hiuksistani... tässä muutama letti... suutelin tyttöä...

Mun mielestä hauskoja täällä ovat olleet ne viestit, joissa on oikeasti tavoitettu jotain kyseisen kirjoittajan tyylistä, ei pelkästään lueteltu kirjoittajan aloituksista/kommenteista noukittuja (itseä ärsyttäneitä) asioita.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Minni:)
Hhm
On hän toisaalta, mutta kukaan ei tunnu koskaan joko ottavan häntä todesta tai muuten kiinnittävän suurta huomiota hänen sanomisiinsa. Ok, pari huomautusta harmailta itsekehusta tms. mutta hyvin vähän siihen verrattuna, että mie suunnilleen asetun pyövelin pölkylle ja ojennan nöyränä kirveen myöntäen virheeni kun taas mieheni on niin tyypillinen jellona kuin olla ja osaa paistatellen palvonnassa (jota ainakin mie häneen kohdistan).
Nyt en aivan ymmärrä pointtiasi.

(Mutta siihenhän sä superälykkönä oot tietty tottunut. :D Ja rauha, rauha! Pysyin vain ketjun hengessä.)

Siis palvooko täällä muutkin Dataa kuin sinä, vai? Kärkevä tai terävä minä en ole huomannut hänen olleen. Sinä sen sijaan puolustat usein pointtejasi (ja itseäsi) kiivaastikin ja herätät siksi paljon enemmän huomiota.

Hhm
Ei kai kukaan voi _kieltää_ suuttumasta, mutta mieti hetki: onko se sittenkään _tarpeen_?

Ei tällaisen ketjun tarkoitus ole ehkä niinkään olla "hauska ja harmiton" (vaikka minusta ja monesta muusta se on sitäkin - olisi myös jos olisin musta ja nikkini täällä näkyisi). Noiden tekstien on tarkoitus olla osuvia ja tunnistettavia - samalla ja siksi ne ovat HUOMATTAVASTI liioiteltuja sekä karrikoituja.

Ymmärätkö?

Kyllä sinut nimittäin tuosta tekstistä tunnistaa, mutta ei minun silti ole vaikea muistaa, ettet sinä tuollainen oikeasti ole. Totta kai tuossa on mukana myös muiden palstalaisten reaktioita ja "mainettasi" - aivan kuten muidenkin kohdalla.

Ja kyllä täällä jutut joistain toisistakin kulkee ilkeilyn rajoilla, siihen satiiri perustuu.

(Se pottunokka-kommentti oli minustakin typerä, mauton ja turha.)

Nyt en aivan ymmärrä pointtiasi.

(Mutta siihenhän sä superälykkönä oot tietty tottunut. :D Ja rauha, rauha! Pysyin vain ketjun hengessä.)

Siis palvooko täällä muutkin Dataa kuin sinä, vai? Kärkevä tai terävä minä en ole huomannut hänen olleen. Sinä sen sijaan puolustat usein pointtejasi (ja itseäsi) kiivaastikin ja herätät siksi paljon enemmän huomiota.
Emmie minusta puolustele ilman todisteita.

Leijonat ottavat palvontaa mistä saavat, vaikkei sitä edes sellaisena tarkoitettaisi. Itse en koe, että palstalaisista muut kokisivat Datan puolijumalakseen.

No must vois joku tehä jonkun. Tai jotain. Jne. tms. Hitto kun palaa taas päreet... Ehkä. Tai palaa 24/7, ei lamput sentäs, kai. :hug: Höpönhöpö. hermot menee tosiaan. Oon stadinsavolainen. Ja tosiaan pitäs tehä sitä ja tätä, mut en sit tiiä. Hitto. Jee, valkkarii :heart:. No en mä ala.

En tiiä saiko itestään tehä. Mut tää on hauskaa näinki. Tjtn. :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni

Yhteistyössä