"vieras"
What? Oikeesti? Linkkiä?oliks tää lyhty yksinäinen mies nyt sitten muuten oikeesti rukoilijasirkka ?
What? Oikeesti? Linkkiä?oliks tää lyhty yksinäinen mies nyt sitten muuten oikeesti rukoilijasirkka ?
Miulta sitten menny koko juttu ohi.eikö se paljatunutkin. ja rukis itse myöntänytkin sen ? vai olenkohan nähnyt unta ?!
opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018951::stick: Ei tod!
ei kun naurava nakki.Onko tää lucifer?
Lilii (ja miksei metsänpeitto. Onkohan sama?)Liilii? (Tai Metsänpeitto?)
Pikku pää oppi lukemaan ----------> tuleva filosofian maisteri ??? kysyn itteJa pikku Pää tykkää kanssa tehdä niin itte?
Mutta palstalla sama?Lilii ja metsänpeitto ovat ainkain irl kaksi ihan erillistä henkilöä.
Tulin heti raskaaksi kun yritin, ja tulin raskaaksi vaikka en yrittänytkään. Kaikki raskausajat oli tosi helppoja. Synnytykset oli myös tosi helppoja, onneksi en ollut vuodenaapurin housuissa synnärillä. Vauva on tosi helppo, nukkuu 30 tuntia vuorokaudessa. Mies on tosi helppo, tuo mulle joka päivä ristikkoperunoita. Isommat lapset on tosi helppoja ja kävelevät mielellään vesisateessa kouluun ja eskariin ilman sadevaatteita tai suojia eivätkä silti kastu kun ovat niin nokkelia.
Toivon että kaikki lapsettomat saavat lapsia, vaikka satunkin olemaan kaikkein onnekkain kun tulin aina heti raskaaksi jo ennen kun ehdin sitä toivoa.
Onpas taas kivaa naureskella muille. Näköjään on kovin vaikeaa joidenkin uskoa että minulla on täällä vain tämä yksi nimimerkki jolla kirjoittelen. Teillä tuntuu olevan pakkomielle mieltää minut Akaatiksi. Jos Akaatti kirjoittelee jotakin niin ne samat kirjoitukset yleistetään myös minuun ja että myös minä olisin sellaisia juttuja kirjoitellut. Miksi?En ole tuulipuku.
Tämän mä hei tiiän. Tuulipuku!Onpas taas kivaa naureskella muille. Näköjään on kovin vaikeaa joidenkin uskoa että minulla on täällä vain tämä yksi nimimerkki jolla kirjoittelen. Teillä tuntuu olevan pakkomielle mieltää minut Akaatiksi. Jos Akaatti kirjoittelee jotakin niin ne samat kirjoitukset yleistetään myös minuun ja että myös minä olisin sellaisia juttuja kirjoitellut. Miksi?
Esimerkiksi jos minä aloitan viestiketjun perheenäidin tavasta toimia (ja tämän perheenäidin puoliso sattuu olemaan julkisuuden henkilö) niin sen perusteella väitetään että minä en muuta tee kuin seuraa julkkisten elämää.
se käy muutamassa sekunnissa kun on kaks eri selaintaItseasiassa on mahdollista kirjoittaa parissa minuutissa 2 eri vastausta
Mä oon ihan pihalla, kuka tää on?Kokemuksia yhdistelmäpillereistä? Oivoi kun vaan uskaltaisin syödä yhdistelmäpillereitä, mutten uskalla, koska saan varmasti vähintään veritulpan, ja sitten kuolen ja halvaannun samanaikaisesti. Olisi helppoa jos vaan söisi pillerin päivässä ja ehkäisyasia olisi sitten kunnossa, mutta kun en uskalla. Aivoveritulppa ja veritulppa ja tulppa ja veri ja kuolema. Uskaltaisinkohan tänään hei syödä pillereitä, tänään en ole asiaa teiltä kysynyt vielä kuin kerran, huomenna kysyn taas, ja eilen kysyin, ja toissapäivänä, ja veritulppa ja tukos ja kuolema. Uskallanko?
älä nyt hei. ettei taas mee arskat rikki ja tule pipiä käteen :xmas:On se niin vaikeaa uskoa että emme ole sama henkilö! Alkaa tosiaan jo kyllästyttää tämä.
oisko syysyö ? anatolia yleensä angstaa sitä tyyppiäMä oon ihan pihalla, kuka tää on?
Yks harmaa, joka arpoo kerran päivässä ja kaks parhaassa sitä, uskaltaisiko hän alkaa syömään yhdistelmäpillereitäMä oon ihan pihalla, kuka tää on?