Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ei lym voinut olla sirkkis, sirkkishän sen kanssa väänsi. Eikä sirkkis olis ehtinyt vaihtaa nikkiä toiseen ja kirjoittaa tekstejä niin nopeasti, kuten esim. tuossa missä lym on kommentoinut kaksi minuuttia pölyesterin eli sirkkiksen jälkeen:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1972148-taas-ihmettelen-naisia-tapaus-tauski/sivu4.html

Hhm
[QUOTE="Siis";27020555]Luuleeko joku oikeesti että Lilii on sama kuin Metsänpeitto? No ei tosiaankaan ole:D[/QUOTE]

No en minä ainakaan. :)

Arvelin vastauksen siihen juttuun olevan Liilii, mutta muistelin Metsänpeitollakin olleen aika samankaltaisia mielipiteitä.

Muistan usein olleeni samaa mieltä molempien kanssa. :D

"vieras"
Tulin heti raskaaksi kun yritin, ja tulin raskaaksi vaikka en yrittänytkään. Kaikki raskausajat oli tosi helppoja. Synnytykset oli myös tosi helppoja, onneksi en ollut vuodenaapurin housuissa synnärillä. Vauva on tosi helppo, nukkuu 30 tuntia vuorokaudessa. Mies on tosi helppo, tuo mulle joka päivä ristikkoperunoita. Isommat lapset on tosi helppoja ja kävelevät mielellään vesisateessa kouluun ja eskariin ilman sadevaatteita tai suojia eivätkä silti kastu kun ovat niin nokkelia.

Toivon että kaikki lapsettomat saavat lapsia, vaikka satunkin olemaan kaikkein onnekkain kun tulin aina heti raskaaksi jo ennen kun ehdin sitä toivoa.

Ristikkoperunoita :LOL:

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
En ole tuulipuku.
Onpas taas kivaa naureskella muille. Näköjään on kovin vaikeaa joidenkin uskoa että minulla on täällä vain tämä yksi nimimerkki jolla kirjoittelen. Teillä tuntuu olevan pakkomielle mieltää minut Akaatiksi. Jos Akaatti kirjoittelee jotakin niin ne samat kirjoitukset yleistetään myös minuun ja että myös minä olisin sellaisia juttuja kirjoitellut. Miksi?

Esimerkiksi jos minä aloitan viestiketjun perheenäidin tavasta toimia (ja tämän perheenäidin puoliso sattuu olemaan julkisuuden henkilö) niin sen perusteella väitetään että minä en muuta tee kuin seuraa julkkisten elämää.

Onpas taas kivaa naureskella muille. Näköjään on kovin vaikeaa joidenkin uskoa että minulla on täällä vain tämä yksi nimimerkki jolla kirjoittelen. Teillä tuntuu olevan pakkomielle mieltää minut Akaatiksi. Jos Akaatti kirjoittelee jotakin niin ne samat kirjoitukset yleistetään myös minuun ja että myös minä olisin sellaisia juttuja kirjoitellut. Miksi?

Esimerkiksi jos minä aloitan viestiketjun perheenäidin tavasta toimia (ja tämän perheenäidin puoliso sattuu olemaan julkisuuden henkilö) niin sen perusteella väitetään että minä en muuta tee kuin seuraa julkkisten elämää.
Tämän mä hei tiiän. Tuulipuku!

Kokemuksia yhdistelmäpillereistä? Oivoi kun vaan uskaltaisin syödä yhdistelmäpillereitä, mutten uskalla, koska saan varmasti vähintään veritulpan, ja sitten kuolen ja halvaannun samanaikaisesti. Olisi helppoa jos vaan söisi pillerin päivässä ja ehkäisyasia olisi sitten kunnossa, mutta kun en uskalla. Aivoveritulppa ja veritulppa ja tulppa ja veri ja kuolema. Uskaltaisinkohan tänään hei syödä pillereitä, tänään en ole asiaa teiltä kysynyt vielä kuin kerran, huomenna kysyn taas, ja eilen kysyin, ja toissapäivänä, ja veritulppa ja tukos ja kuolema. Uskallanko?
Mä oon ihan pihalla, kuka tää on?

Mä oon ihan pihalla, kuka tää on?
Yks harmaa, joka arpoo kerran päivässä ja kaks parhaassa sitä, uskaltaisiko hän alkaa syömään yhdistelmäpillereitä :D

Epäilen sen olevan sukua harmaalle, joka on jo vuosikausia kysellyt, että milllaisia vedenpitäviä ulkoilupukuja ihmisillä on. Pitääkö ne vettä oikeasti, kun ovat sellaisia tuulipukuja. Esimerkiksi jos pyöräilee puoli tuntia kaatosateessa, niin pitääkö ne vettä. Hän epäilee, ettei pidä. Minkä merkkisiä pukuja muilla on, ja oikeastiko ne pitää vettä, ne tuulipukukankaiset puvut. Kun hänen tuulipuvun takkinsa päästi veden läpi heti kun sataa. Pitääkö ne mitään? :xmas:

[QUOTE="vieras";27019520]Älkää ottako tosissaan. Vihaisena hän vain sanoo kaikenlaista. Olemme ihan hyvissä väleissä, eikä hänen naama nyt niin siniseksi oikeasti edes mennyt...
Olemme parhaat ystävät ja siivoan kyllä ihan hyvin. Ja ei meillä lapsuudessa mitään outoa ollut, kaikki on tosi tosi hyvin.[/QUOTE]

Sinähän se olet kaikkitietävä kun tiedät muiden ihmisten asiat paremmin kuin kyseiset ihmiset itse.

Yhteistyössä