Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Yks harmaa, joka arpoo kerran päivässä ja kaks parhaassa sitä, uskaltaisiko hän alkaa syömään yhdistelmäpillereitä :D

Epäilen sen olevan sukua harmaalle, joka on jo vuosikausia kysellyt, että milllaisia vedenpitäviä ulkoilupukuja ihmisillä on. Pitääkö ne vettä oikeasti, kun ovat sellaisia tuulipukuja. Esimerkiksi jos pyöräilee puoli tuntia kaatosateessa, niin pitääkö ne vettä. Hän epäilee, ettei pidä. Minkä merkkisiä pukuja muilla on, ja oikeastiko ne pitää vettä, ne tuulipukukankaiset puvut. Kun hänen tuulipuvun takkinsa päästi veden läpi heti kun sataa. Pitääkö ne mitään? :xmas:
ei juma :LOL::LOL::LOL:

[QUOTE="vieras";27016294]Olen pitkään jo ihmetellyt, miksi korkeushyppääjä Mike Collins on niin iloinen. Mitä iloittavaa siinä on, jos pääsee riman yli? Siitä on tehty tutkimuskin, että Mike-nimiset miehet ovat yleensä iloisia, vaikkei olisi aihettakaan, se näkyy hyvin monissa kuvissa. Mutta Michael Jackson ei ollut pedofiili, sitä on ihan turha kenenkään väittää, vaan asia on niin, että prinsessa Madeleine on nyrpeä ja selvästi mustasukkainen. Olen seurannut hänen elämäänsä jo pitkään.[/QUOTE]

Enpä ole minä tätäkään kirjoittanut. Jos Tuulipuku kirjoittaa jostain urheilijasta, niin heti väitetään, että minä olen niin kirjoittanut. Todellakin on PAHANSUOPA ketju kyseessä.

"Kirppiksillä kiertelyhän on kivaa. Ostin eilen sieltä rätin numero 3428,8 ja aion tehdä siitä ensi viikolla eli huomenna oikeasti jo jonkinlaisen mekon tolle tytölle.Tai oikeastaan teen niille kaikille samanlaiset ja miehelle kanssa. Sitten voinkin keskittyä tohon tapetointiin,kun sen aloitin ja hei,tietäskö joku minkä väriset verhot meidän olkkariin sopis *sisältää kuvan* "

Onko tämä chef? Kerran jo ehdotin, mutta vastausta ei tullut.

Yks harmaa, joka arpoo kerran päivässä ja kaks parhaassa sitä, uskaltaisiko hän alkaa syömään yhdistelmäpillereitä :D

Epäilen sen olevan sukua harmaalle, joka on jo vuosikausia kysellyt, että milllaisia vedenpitäviä ulkoilupukuja ihmisillä on. Pitääkö ne vettä oikeasti, kun ovat sellaisia tuulipukuja. Esimerkiksi jos pyöräilee puoli tuntia kaatosateessa, niin pitääkö ne vettä. Hän epäilee, ettei pidä. Minkä merkkisiä pukuja muilla on, ja oikeastiko ne pitää vettä, ne tuulipukukankaiset puvut. Kun hänen tuulipuvun takkinsa päästi veden läpi heti kun sataa. Pitääkö ne mitään? :xmas:
No kun syysyöksi epäilin mutta mietin etten oo yhtään tällaista aloitusta häneltä nähny. :D

Mut joo, mä palstailen näköjään ihan liikaa kun melkeen kaikki tunnistin :LOL:

" Mietittekö koskaan, että kun metsässä kulkee kettuja,jäniksiä ja muita eläimiä,ne pissaavat niihin sieniin joita me syömme. Minusta hirveän ällöttävää. Ja ne poimijatkaan eivät pese käsiään ,kun ovat vessassa käyneet - luin kerran lehdestä jutun siitä. Onneksi minulla on asunnossa niin onneton keittiö ja liesi joka ei toimi,niin ei ole edes mahdollisuutta paistella sieniä. Vaikka se hajukin on kyllä oksettava,että en kyllä tekisi vaikka olisikin erilainen,parempi ja tilavampi asunto.Eikä tälläinen läävä rotanloukku,ruma ja ylihintainen jossa nyt asun"
Kertaakaan en ole tuollaista metsäjuttua kirjoittanut enkä syö sieniä, kun en sienien mausta pidä. En myöskään tästä syystä sienestä. Ja minua väitetään palstalla henkilöksi, joka vaan seuraa julkkisten elämää. Ei paljon paremmin mene sitten teilläkään, valehdellaan muista vaikka mitä ja laitetaan sanoja toisten suuhun.

[QUOTE="vieras";27019488]Orjuuttaa muita jatkuvasti, ei pyyhi pölyjä ja tulee väkisin kylään. Ei itse koskaan maksa syömisiään, vaan minun pitää maksaa ja sitten joudun kantamaan hänelle pizzaa, jossa olikin väärät täytteet ja sitten kun vaihdatutin täytteet, h'änellä ei ollutkaan enää nälkä. Heitin sitten pizzan seinään, josta se valui hotellin kokolattiamatolle.
Koska tämä ihminen ei lopettanut huutamistaan, laitoin kravatin suuhuni ja pääni alkoi jo muuttua siniseksi. Kun sekään ei auttanut, repäisin kravaatin irti sieltä ja löin itselleni sateenkaarenvärisen mustelman. Mutta koska sekään ei auttanut, nirhaisin itseäni avaimella kaulaan. Kun verta alkoi tulla, tajusi sitten viimein olla hiljaa.

Nyt olen vaan maannut koko päivän täällä motellilla ja miettinyt, miten saisin lisää pahaa mieltä aikaiseksi meille kaikille. Minulla on kyllä oikeasti ihan terve perhe, eikä lapsuudessani suinkaan ole mitään outoa, vaikka tahtoisinkin tappaa sisareni.[/QUOTE]

Minä en ole ikinä valittanut siitä, että minun PITÄISI maksaa mitään.

Vetikö kukaan muu herneitä nekkuun, paitsi Akaatti ja Tuulipuku (jotka siis eivät ole sama henkilö)?
Miksi ihmeessä pitää joka viestissä joko korostaa että olemme sama henkilö tai mainita ettemme ole sama henkilö? Tässäkin ketjussa mm. minun kirjoitukseeni on viitattu Akaatin kirjoituksena. Ja kuka on tämä Mike Collins, jos yrittää olla muka hauska niin voisi edes kirjoittaa asioista ja ihmisistä edes oikeilla nimillä.

Lunatic
Miksi ihmeessä pitää joka viestissä joko korostaa että olemme sama henkilö tai mainita ettemme ole sama henkilö? Tässäkin ketjussa mm. minun kirjoitukseeni on viitattu Akaatin kirjoituksena. Ja kuka on tämä Mike Collins, jos yrittää olla muka hauska niin voisi edes kirjoittaa asioista ja ihmisistä edes oikeilla nimillä.
Huhhuh, ettekö te tajua, että nää on nikkien karikatyyrejä... jutut on kirjottajien omasta päästä.

HALLOOOOO!

Huhhuh, ettekö te tajua, että nää on nikkien karikatyyrejä... jutut on kirjottajien omasta päästä.

HALLOOOOO!
Miksi sitten minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole ollenkaan kirjoittanut? Kummastipa muille tunnutaan kirjoiteltavan tosiasioita, kuten esimerkiksi se, että Anatolia haluaa pian uuden vauvan, mutta minun nimissäni kirjoitellaan asioita, joita en ole koskaan kirjoittanut tai ollut edes sitä mieltä asioista!

Lunatic
Kertaakaan en ole tuollaista metsäjuttua kirjoittanut enkä syö sieniä, kun en sienien mausta pidä. En myöskään tästä syystä sienestä. Ja minua väitetään palstalla henkilöksi, joka vaan seuraa julkkisten elämää. Ei paljon paremmin mene sitten teilläkään, valehdellaan muista vaikka mitä ja laitetaan sanoja toisten suuhun.
Tämä on fiktiota, satiiria, tai miksi tätä vois nimittää. Ei kuitenkaan faktaa tai valehtelua.

Huumorintaju on taitolaji.

Kyllä nyt teitä naurattaa, mutta voisi mennä naama vakavaksi jos joutuisitte "palstakiusaamisen" uhriksi, kuinka aina valehdellaan ja väitetään toiseksi nimimerkiksi, muiden mielipiteet väitetään omiksi mielipiteiksi jne.

Yhteistyössä