No eikös riepu vetänyt jatkuvasti näitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018972:melkeen tekis mieli sanoo jotain mut en sano
Ei. Riepu kirjoittaisi kokonaisia lauseita ja kirjakielellä, välimerkkeineen. :saint:No eikös riepu vetänyt jatkuvasti näitä?
Päätön noin aina sanoo.No eikös riepu vetänyt jatkuvasti näitä?
päätönAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018972:melkeen tekis mieli sanoo jotain mut en sano
Ultris :heart:olen prinsessa ja muutenkin aina oikeassa
:hug: koko maailmalle
Niin tietysti . Tuolla jo selvisikin että kuka oli kyseessä. Vähän huonommin päätöntä "tunnenkaan".Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018993:Ei. Riepu kirjoittaisi kokonaisia lauseita ja kirjakielellä, välimerkkeineen. :saint:
Jep, mitenhän arvasitTytsi
Akaatti aka tuulipuku" Mietittekö koskaan, että kun metsässä kulkee kettuja,jäniksiä ja muita eläimiä,ne pissaavat niihin sieniin joita me syömme. Minusta hirveän ällöttävää. Ja ne poimijatkaan eivät pese käsiään ,kun ovat vessassa käyneet - luin kerran lehdestä jutun siitä. Onneksi minulla on asunnossa niin onneton keittiö ja liesi joka ei toimi,niin ei ole edes mahdollisuutta paistella sieniä. Vaikka se hajukin on kyllä oksettava,että en kyllä tekisi vaikka olisikin erilainen,parempi ja tilavampi asunto.Eikä tälläinen läävä rotanloukku,ruma ja ylihintainen jossa nyt asun"
Akaatti." Mietittekö koskaan, että kun metsässä kulkee kettuja,jäniksiä ja muita eläimiä,ne pissaavat niihin sieniin joita me syömme. Minusta hirveän ällöttävää. Ja ne poimijatkaan eivät pese käsiään ,kun ovat vessassa käyneet - luin kerran lehdestä jutun siitä. Onneksi minulla on asunnossa niin onneton keittiö ja liesi joka ei toimi,niin ei ole edes mahdollisuutta paistella sieniä. Vaikka se hajukin on kyllä oksettava,että en kyllä tekisi vaikka olisikin erilainen,parempi ja tilavampi asunto.Eikä tälläinen läävä rotanloukku,ruma ja ylihintainen jossa nyt asun"
Akaatti?" Mietittekö koskaan, että kun metsässä kulkee kettuja,jäniksiä ja muita eläimiä,ne pissaavat niihin sieniin joita me syömme. Minusta hirveän ällöttävää. Ja ne poimijatkaan eivät pese käsiään ,kun ovat vessassa käyneet - luin kerran lehdestä jutun siitä. Onneksi minulla on asunnossa niin onneton keittiö ja liesi joka ei toimi,niin ei ole edes mahdollisuutta paistella sieniä. Vaikka se hajukin on kyllä oksettava,että en kyllä tekisi vaikka olisikin erilainen,parempi ja tilavampi asunto.Eikä tälläinen läävä rotanloukku,ruma ja ylihintainen jossa nyt asun"
Akaatti" Mietittekö koskaan, että kun metsässä kulkee kettuja,jäniksiä ja muita eläimiä,ne pissaavat niihin sieniin joita me syömme. Minusta hirveän ällöttävää. Ja ne poimijatkaan eivät pese käsiään ,kun ovat vessassa käyneet - luin kerran lehdestä jutun siitä. Onneksi minulla on asunnossa niin onneton keittiö ja liesi joka ei toimi,niin ei ole edes mahdollisuutta paistella sieniä. Vaikka se hajukin on kyllä oksettava,että en kyllä tekisi vaikka olisikin erilainen,parempi ja tilavampi asunto.Eikä tälläinen läävä rotanloukku,ruma ja ylihintainen jossa nyt asun"
Ruutiukko.Ruutiukko tai metsäpeikko?