Arvuutelkaa keitä nikkejä nämä on, ja laittakaa itse lisää.
A)
Mul kauhea kiire kun piitä mennä Helsinkiin taas ja katastroffi tuule kun paljon
tekemistä taas mun nettikaupan ja kaikki. Mut huomenna biileet ja tulee nuoria miehiä,
vaikka tiedän mun mies suuttu. Mut mä osaan selitää hänet että ymmärtää kyllä mua ja rakasta.
Ihanaa, mä oon niin onellinen mut nyt mennä mun täytyy.Kamalaa vaan kun kännykän hukkasin
ja nyt en voi soitaa miehel mut sille en voi mitän.
B)
Kuuntelen miestäni tässä asiassa, vain hän voi minua ymmärtää. Min olen haavoittuva
jupiterilainen meren keskellä istuva taruolento, joka ei tiedä onko kivi jolla istun pohjassa
vai kelluuko se jonkun toisen ulottuvuuden matemaattisen totuuden avulla veden pinnalla.
Min en voi antaa älykkyyteni hallita kiveä, olen ylhäisen perimän velvoittamana istuva kivellä. Kun
minua alkaa väsyttää, otan siipeni esiin ja lennän kuin asteroidi mieheni rakkauden
syliin ja serverini tulvii kuukaasua.
C)
annapa osoite, niin tulen kirveen kanssa käymään ja näytän että kahvia en juo.
D)
Mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa. Minusta on aivan oikein naida tyttären miestä,
jos se tuntuu sillä hetkellä perheelle positiiviselta ratkaisulta.
Toki ymmärrän, että perheitä on erilaisia. Toki minä esimerkiksi ensin kysyisin Tanjalta,
sopiiko hänelle että nain Jusun kanssa. Mutta toki se hänelle sopisi, meillä on totuttu
jakamaan jo pienestä pitäen. Toki se ei ole kaikille perheille yhtä selvää kuin meille.
E)
Inhoan miehiä ja kasvan karvaa kuin kekskentekonen apina.