40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Plussa testattu enkä oikein tiedä mitä tuntisin. En uskalla olla iloinen saati onnellinen.
Voi ihuna, mie niin aavistelin tuota - ONNEA!:kiss:
..pikkasen anna luipa itteleis kuitenhin olla onnellinen.:):heart:

Mikä kp/dpo siulla nyt menossa?..voisimmeko saada kuvaa plussasta ihasteltavaksi tänna olkkariin?:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Tänään on kp31 ja ehdin jo heittää liuskan roskiin. Katsotaan, jos saisin aamupissasta vahvan plussan, niin laitan sen sitten tänne. Viime kerralla ensimmäinen plussaliuska oli aarre, joka säilytettiin, nyt en edes ajatellut mitään sellaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarialeksandra(41)....kp4/30..................yk yli 1v...2.
tattinen (42)..............kp5/22-28............yk24(2km.)5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)....kp6/30..................yk2........5.
Perhis (44)................kp?/?....................yk9.5v....(n. 11) 3.
AnnaPauliina (41)......kp7/28..................yk5............4.
lippis (43).................kp16/25-28............yk4(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp16/26-31............yk6.......5/1.yht.
Rominas 42v............ kp18/26-27............yk1....3.
anjamarita (43).........kp21/28-35...........yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp23/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp30/23-26...........yk4.....4.
Hanhimamma (42).....kp35/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp35/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp39/25-27...........yk1......?
Fiialiia (40+)..............kp44/27-30...........yk3............1.
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp31/25................yk2...........?(28.8:heart:)
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia






anjamarita (43).....
dpo6



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kauhee hässäkkäpäivä, olen suhannut sinne ja tänne ja vielä kohta tarviis lähteä...

Kuva on huono, kun kameralla vaan nappasin, mutta jotain käsitystä tästä saa:



Vastasi viikkoja, oli oikeassa paikassa ja syke oli vahva :heart: Pienen koko oli päästä peppuun 1,79cm,. Follikkeli on vasemmalla puolella, ja ruskuaispussikin näkyy niin kuin vielä kuuluu. Toistaiseksi siis kaikki niin kuin pitääkin.

WP 7+6
 
Kauhee hässäkkäpäivä, olen suhannut sinne ja tänne ja vielä kohta tarviis lähteä...

Kuva on huono, kun kameralla vaan nappasin, mutta jotain käsitystä tästä saa:



Vastasi viikkoja, oli oikeassa paikassa ja syke oli vahva :heart: Pienen koko oli päästä peppuun 1,79cm,. Follikkeli on vasemmalla puolella, ja ruskuaispussikin näkyy niin kuin vielä kuuluu. Toistaiseksi siis kaikki niin kuin pitääkin.

WP 7+6
Oi oi, aivan ihuna WP kun laittelin pikkisen kuvan tänne meille ihasteltavaksi:kiss:
..siellä se pikku muru köllii pesässään
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Äh minulla alkoi tänään vuotelemaan. Ensin vanhan veristä tuhrua ja nyt ihan kirkasta verta. Vähän kuukautiskipumaista kipua tuntuisi olevan. Vuoteluhan voi olla viatontakin mutta kipu ei kai ole hyvä merkki.

t. ninni 8+5
 
MrsBree, voi kurjuus... :( Jaksamista! Toivotaan, että vielä lykästää.

Onnea Onni71! Ja ihana "katkarapu" WP:n kuvassa. :heart:

Tää lahopää unohti taas, mitä piti kommentoida... Joka tapauksessa, tervetuloa uusille ja lempeitä syksyisiä plussatuulosia kaikille!

ON Mies kaadettu! Heti, kun työreissultaan palasi... :D Toivottavasti ei ollut liian myöhästä, kun ovisplussa siis eilen aamupäivällä. No, joka tapauksessa, taas jännäillään!
Mulla tiedot muuten ok, mutta yk4 edelleen, kun edelliskuussa ei yritystä ollut.
 
WP:n ihana pieni masuasukki. :heart:

Onni71, onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle.

Ninni toivon kovasti ettei ole mitään vakavampaa tuo vuoto. Tarrasukkia teillekin sylin täydeltä!

Olettekos muuten lukeneet tämän lyhyen jutu siitä miten iäkkäämmät äidit pitävät lapsistaan parempaa huolta?

ON ei erikoista, oottelen että sais alkaa ovista tikuttaa.... Vähän hankaluuksia on miehen tyttären (tai paremminkin miehen exän) kanssa ja ne vetävät mieliä mataliksi.
 
lippis - reipas tyttö kun miehen kaadoit!:p


Minnuu täällä vi***taa nyt kovin..meiltä meni astianpesukone rikki!:kieh:
..kone pelaa muuten, mutta pysähtyy sitten kun pitäis alkaa vettä lämmitämään..mikähän vika lie..onko kelläkään ollut samanlaista ongelmaa?

Käytiin läpi kaikki ohjelmat ja sama juttu - ei lämmitä vettä.
..kone 5v vanha..ja just NYT piti sattua kun on niin paljon laskuja muutenhin odottamassa..ei jaksais:ashamed:


Nati nati ihunat:heart:..
 
WP:n ihana pieni masuasukki. :heart:

Onni71, onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle.

Ninni toivon kovasti ettei ole mitään vakavampaa tuo vuoto. Tarrasukkia teillekin sylin täydeltä!

Olettekos muuten lukeneet tämän lyhyen jutu siitä miten iäkkäämmät äidit pitävät lapsistaan parempaa huolta?

ON ei erikoista, oottelen että sais alkaa ovista tikuttaa.... Vähän hankaluuksia on miehen tyttären (tai paremminkin miehen exän) kanssa ja ne vetävät mieliä mataliksi.
..lämpöinen:hug:miulta, siulle:kiss:
..ne nuo exät saattavat käydä ongelmaksi asti joskus..
 
lippis - reipas tyttö kun miehen kaadoit!:p


Minnuu täällä vi***taa nyt kovin..meiltä meni astianpesukone rikki!:kieh:
..kone pelaa muuten, mutta pysähtyy sitten kun pitäis alkaa vettä lämmitämään..mikähän vika lie..onko kelläkään ollut samanlaista ongelmaa?

Käytiin läpi kaikki ohjelmat ja sama juttu - ei lämmitä vettä.
..kone 5v vanha..ja just NYT piti sattua kun on niin paljon laskuja muutenhin odottamassa..ei jaksais:ashamed:


Nati nati ihunat:heart:..
Kaikenlaisten metsästysten ja sorsastusten lisäksi, nyt on myös miehestysaika... ;)

Kurjaa, kun masiinat pettää. Meillä kans hajosi muutama vuosi sitten astianpesukone niin, että se jätti ohjelman jotenkin kesken, eikä huuhdellut. Koneessa oli vielä takuuta jäljellä ja loppujen lopuksi vaihtoivat koko koneen uuteen. Toistaiseksi on pelittänyt..

Kauniita unia!
 
Pikaista omaa napaa ennen töihinlähtöä. ELi edelleen negaa eikä menkkoja. Illalla/yöllä alavatsaa "kourii" ja munisten kohdalta vihloo. Menkkoja odotin koko eilisen päivän, kun oli sellainen olo. Nännit ovat oudon näköiset, päät törröttää tai jotain =D KAUHEETA kirjotella tällaisia julkisesti :) Vatsa on etenkin iltaa kohti valtavan turvonnut. Äkäinen olen, mutta sitä nyt olen aina :)

Mutta se nega...Onko nyt joku (kemiallinen, kohdunulkoinen, keskeytynyt keskenmeno tms.) mikä ei näkyisi missään vaiheessa testissä, mutta vaatisi jonkinnäköistä toimenpidettä? Ajattelin vaan, että jos ei ne menkat nyt todellakaan ala, niin kannattaiskohan sitä ihan lääkärissä käydä vai odotella niitä menkkoja hamaan tulevaisuuteen? Tosin raskautumista silmällä pitäen aika idioottimainen idea jo syntyessään...
 
Heipat kaikille tasapuolisesti!

Tervetuloa uusille, mukavaa kun porukkaa tulee.

ja mitähän kaikkia piti muistaa....

Onnea Onni-71 toivotaan kaikkea hyvää :heart:

Joku miestäkin oli metsästänyt, onnea saaliista...

Pahoittelut MrsBree minäkin sain kesäkuussa lanssikyytiä ja veret lorotti lääkärin kengille asti. Mutta varmasti auttaa, että olette tehneet päätöksen jatkamisesta. Minulla ei tullut km jälkeen sitten ainoitakaan kuukautisia, vaan suoraan olin uudestaan raskaana, ja ainakin viimeksi siellä kovasti heiluttiin. Toivotaan teillekin heti tärppiä, vaikka ressaavaa se onkin km jälkeen kytätä, miten käy.

Chrissy-72 pitäisi testissä näkyä, vaikka olisi kohdun ulkoinenkin tai keskeytynyt km, ainakin luulisin. Mutta varmasti tuo epätietoisuus on kaikista pahinta. Kannattaisi varmaan käydä tarkistuttamassa ultralla, niin tilanne selviäisi. Odottaminen on kaikkein ärsyttävintä, koska omassa päässään aina kuvittelee vaikka ja mitä. Itse odottelin hamaan tulevaisuuteen, eli kp 65 tai jotain... vasta sitten testasin. Se johtui km:sta, koska en uskonut että oikeasti voi heti onnistua.

Mur-mur kodinkoneet aina hajoavat juuri silloin kun kone on täpösen täynnä ja muutenkin rahat tiukilla. Meillä kävi yhden koneen kanssa niin, että silloin asuimme vuokratalossa, jossa oli viemäriongelmia. Kone vain otti vettä, mutta ei saanut pumpattua ulos. No sitten se lopetti toiminnan kokonaan. Muistan, että itkin lattialla, koska meillä oli silloin muutenkin kriittiset hetket elämässä menossa, ja tuo pesukoneen hajoaminen oli viimeinen niitti. Jotenkin sain noustua ylös lattialta ja etsin netistä tietoa. Etsimisen jälkeen löysinkin syyn, pieni ylivuotosuoja oli kastunut, eikä kone siksi toiminut. Tulitikkuaskin kokoinen pieni sieni. Kuivatin koneen suojan ja kuin ihmeestä kone taas toimi. Viemäriä availtiin tuossa kamalassa vuokraläävässä vähän väliä. Vuokranantajan mukaan ei ollut mitään vikaa, vikaa, vikaa..... joo ei ollut ei. Luojan kiitos päästiin siitä pois. Näytti heti usien asukkaiden muutettua tuon tuostakin viemärien tyhjennys auto seisovan tuon talon pihalla, ei kateeksi käy.

Pyykkikonekin kärähti tuossa talossa, ihan uusi. Talossa oli niin kaameat sähköviritelmät, että onneksi ei palanut koko mökki. Omistajat muuttivat toiselle paikkakunnalle, kun saivat läävänsä myytyä noille polosille. Halpa talo, mutta aivan räjähdyksen partaalla. Lämmityskattila paukkui vähän väliä. Vesi katosi kattilasta ja muuta mukavaa......

Ninni kovasti toivon, että ei mitään pahempaa, toivotaan, että kuitenkin kaikki olisi kunnossa. :hug: jaksuja

WB ihana kuva pikkuisesta. Siellä sitä polskutellaan :heart:

Sateisesta säästä hyvää loppupäivää kaikille!

 
  • Tykkää
Reactions: Perhis ja *mur-mur*
Pikaista omaa napaa ennen töihinlähtöä. ELi edelleen negaa eikä menkkoja. Illalla/yöllä alavatsaa "kourii" ja munisten kohdalta vihloo. Menkkoja odotin koko eilisen päivän, kun oli sellainen olo. Nännit ovat oudon näköiset, päät törröttää tai jotain =D KAUHEETA kirjotella tällaisia julkisesti :) Vatsa on etenkin iltaa kohti valtavan turvonnut. Äkäinen olen, mutta sitä nyt olen aina :)

Mutta se nega...Onko nyt joku (kemiallinen, kohdunulkoinen, keskeytynyt keskenmeno tms.) mikä ei näkyisi missään vaiheessa testissä, mutta vaatisi jonkinnäköistä toimenpidettä? Ajattelin vaan, että jos ei ne menkat nyt todellakaan ala, niin kannattaiskohan sitä ihan lääkärissä käydä vai odotella niitä menkkoja hamaan tulevaisuuteen? Tosin raskautumista silmällä pitäen aika idioottimainen idea jo syntyessään...
Crissy - kyllä sie miusta voisit vielä muutaman päivän odotella, jospa se täti osais tulla perille saakka(tai mielummin pylläri:heart:)
..ja kyllä se kohdunulkoinenhin näkyis R-testissä - kemiallinen ei välttämäti, mutta vuoto alkaa yleensä aika pian jos raskaus epäonnistuu.

Toivotaan asian selkiytyvän lähipäivinä, ettei tartteis lääkärin pakeille asti.=)
 
Heipat kaikille tasapuolisesti!

Tervetuloa uusille, mukavaa kun porukkaa tulee.

ja mitähän kaikkia piti muistaa....

Onnea Onni-71 toivotaan kaikkea hyvää :heart:

Joku miestäkin oli metsästänyt, onnea saaliista...

Pahoittelut MrsBree minäkin sain kesäkuussa lanssikyytiä ja veret lorotti lääkärin kengille asti. Mutta varmasti auttaa, että olette tehneet päätöksen jatkamisesta. Minulla ei tullut km jälkeen sitten ainoitakaan kuukautisia, vaan suoraan olin uudestaan raskaana, ja ainakin viimeksi siellä kovasti heiluttiin. Toivotaan teillekin heti tärppiä, vaikka ressaavaa se onkin km jälkeen kytätä, miten käy.

Chrissy-72 pitäisi testissä näkyä, vaikka olisi kohdun ulkoinenkin tai keskeytynyt km, ainakin luulisin. Mutta varmasti tuo epätietoisuus on kaikista pahinta. Kannattaisi varmaan käydä tarkistuttamassa ultralla, niin tilanne selviäisi. Odottaminen on kaikkein ärsyttävintä, koska omassa päässään aina kuvittelee vaikka ja mitä. Itse odottelin hamaan tulevaisuuteen, eli kp 65 tai jotain... vasta sitten testasin. Se johtui km:sta, koska en uskonut että oikeasti voi heti onnistua.

Mur-mur kodinkoneet aina hajoavat juuri silloin kun kone on täpösen täynnä ja muutenkin rahat tiukilla. Meillä kävi yhden koneen kanssa niin, että silloin asuimme vuokratalossa, jossa oli viemäriongelmia. Kone vain otti vettä, mutta ei saanut pumpattua ulos. No sitten se lopetti toiminnan kokonaan. Muistan, että itkin lattialla, koska meillä oli silloin muutenkin kriittiset hetket elämässä menossa, ja tuo pesukoneen hajoaminen oli viimeinen niitti. Jotenkin sain noustua ylös lattialta ja etsin netistä tietoa. Etsimisen jälkeen löysinkin syyn, pieni ylivuotosuoja oli kastunut, eikä kone siksi toiminut. Tulitikkuaskin kokoinen pieni sieni. Kuivatin koneen suojan ja kuin ihmeestä kone taas toimi. Viemäriä availtiin tuossa kamalassa vuokraläävässä vähän väliä. Vuokranantajan mukaan ei ollut mitään vikaa, vikaa, vikaa..... joo ei ollut ei. Luojan kiitos päästiin siitä pois. Näytti heti usien asukkaiden muutettua tuon tuostakin viemärien tyhjennys auto seisovan tuon talon pihalla, ei kateeksi käy.

Pyykkikonekin kärähti tuossa talossa, ihan uusi. Talossa oli niin kaameat sähköviritelmät, että onneksi ei palanut koko mökki. Omistajat muuttivat toiselle paikkakunnalle, kun saivat läävänsä myytyä noille polosille. Halpa talo, mutta aivan räjähdyksen partaalla. Lämmityskattila paukkui vähän väliä. Vesi katosi kattilasta ja muuta mukavaa......

Ninni kovasti toivon, että ei mitään pahempaa, toivotaan, että kuitenkin kaikki olisi kunnossa. :hug: jaksuja

WB ihana kuva pikkuisesta. Siellä sitä polskutellaan :heart:

Sateisesta säästä hyvää loppupäivää kaikille!

No härreguuud, onpa teillä ollut aikoinaan mukava "vuokraisäntä"..niitähin joka junaan löytyy.:vampire:

Sain soiteltua koneen korjaajalle..tarkistus maksaa 30e ja jos konetta ei voi korjailla, ei takaisin enää tartte tuoda.
..mies onneksi työautollaan saapi roudailtua sen sinne huoltoon.

Pitänee sitten vaan käytetty halppis ostaa tilalle(1kk:n takuulla)..kun ei uutta nyt raskis..huokeimman kyllä nettikaupasta löysin 199e hintaan(45cm levyisen)en sitten tiedä, onko "mistään kotoisin"..

Ps. huippu kuva..noinhan se menee..:D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kastehelmi Toivottavasti tauti on hellittänyt jo. Harmi, ettei sinne kaapinpohjalle ollut yhtään testiä unohtunut.

Onni71 Onnittelut plussan johdosta :kiss:. Tunnemyrsky tuossa vaiheessa on ihan ymmärrettävää. Toivottavasti se onni ja into plussasta vielä löytyy :heart:! Mikä kp/dpo sulla on?
 
Ottis
WP Ihana kuva :kiss:. Kiitos, että jaoit sen kanssamme :heart:!

Ninni-70 Toivottavasti vuoto on ihan vaaratonta ja kipu jotain ihan muuta kuin alkavan km:n oireita :hug:.

Ippis Onnittelut onnistuneesta miehen kaadosta :). Olit reipas ku kävit heti toimeen =). Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

bugsy Totta toi kuvan teksti :).

Morticia Toivottavasti pattitilanne miehen exän kanssa laukeaa. Kiva, ett pääset tikuttelemaan =).

mur-mur Meillä on astianpesukoneeseen kytketty lämmin vesi tulemaan suoraan. Onko teillä sellaista mahdollisuutta olemassa? Ei toi 5 vuotta ihan ikäloppu koneeksi ole, joten pitäis voida korjatakin. Kurja kun tuollaista sattuu silloin kun ei todellakaan olisi varaa uuteen koneeseen tai korjauskuluihin :(.

Chrissy72 Oireet kuulostavat lupaavilta :heart:. Jospa se plussa ei vaan vielä näy? Peukutuksia!
 
Ottis
Nyt tulee omaa napaa: Koska noi mun o-testit ovat mulle entuudestaan outoja, dippasin yhden aamulla ja tältä näytti testiajan sisällä:

Toisen tikun dippasin töistä tultuani parin tunnin pidätyksen jälkeen ja tulos näin haalea:

Päivädippaus on kuitenkin samanvahvuinen ja -värinen kuin eilinen päivädippaus. Ts. ihmettelen, kun testissä ei ensinnäkään ollut sanaakaan testausajankohdasta, ei siis, että testi pitäisi tehdä päivällä. Sen kuitenkin mokasin molemmissa dippauksissa, etten antanut pisun jäähtyä 10 minsaa, niinkuin ohjeessa luki. Sen luinkin vasta jälkeenpäin =). Kumpaa mun nyt sit pitäis uskoa, aamudippiä vaiko päivädippiä?? Aamudippi lupais, ett ovis on tuloillaan, päivädippi, ett sillä rintamalla ei ole tapahtumassa mitään.

Eilen jäi pupuilematta, kun mies tuli vasta puol 6 aikaan kotiin ja ennenkuin asiasta ehdittiin edes neuvotella tuli meille vieraita, jotka lähtivät vasta yhdeksän aikaan ja mies oli niin kiukkunen, etten viittinyt sitten seksiä edes ehdotella. Ei huvittanut pätkääkään. Itse olen poikkeuksellisesti ihan hukassa tästä kierrosta tuntemusten mukaan. Limoja on paperissa silloin tällöin, mutt 'kelit' alakerrassa eivät ole läheskään yhtä liukkaat kuin viime kierrossa. Totta puhuen just nyt tuntuu kuivalta kuin Saharan autiomaa ja epäilen oviksen jo olleen ja menneen :ashamed:.

Aamutestistä miehelle kuvan nakkasin ja tekstasin, että "Näyttäis olevan jörnimispäivä tänäänkin". Pientä vihjettä miksi eilen kiukutti, kun mies oli mitään ilmoittamatta mennyt töistä suoraan kotipaikalleen harrastamaan. Ja kun asiasta sanoin, sanoi vain, että eikö se ole parempi, ett hän harrastaa kuin, että istuis illat täällä minun kanssani? Ensimmäinen virhe tuli tietty jo kokonaisuudessa, mutt huomauttaa teki mieli siitä, etten todellakaan ole iltojani kotona istunut, vaan touhunnut jos mitäkin. Viime viikkokin meni ihan marjapuuhasteluissa. Torstai-ilta oli ainoa, etten mitään erityistä tehnyt, mutt silloinpa sainkin paljon ns. rästiinjääneitä kotihommia tehtyä. Perjantaina siivosin koko huushollin ja lauantaina olin taas puskilla ja sen lisäksi kuskasin herraa mm. kalalle ja minähän se olin, joka ne kalat kissoille nappasin :LOL:. Sunnuntaina patikoitiin päivä ja illalla käytiin äitiään kattomassa. Maanantaina leikkasin tavalliseen tapaan nurtsin, vaikka vettä satoi kuin aisaa. Samaan aikaan mies oli toimistolla ns. tekemässä laskuja. Ei ollut saanut niitä kuitenkaan tulostettua, mutt pääasia olikin varmasti välttyä nurmikon leikkuulta. Eilen en tehnyt yhtään mitään, vaikka sää oli kaunis ja oivallinen ulkohommiin, mutt päätin vain yksinkertaisesti suoda itselleni vapaaillan. Ja siitäkös sitten sain haukut, ett en tee muuta kuin istun täällä kaiket illat. Meillä kun tosiasiassa mies on kuitenkin se, joka istuu eikä tee mitään ja saa kummasti illassa 3-5 tuntia kulumaan koneella niitä varaosiaan ettimässä. Ja se tietty on tekemistä.

Ja sit siihen viestiin vielä: Mies ei ole siihen vastannut. Ts. näyttää jättävän vinkin huomiotta.

Plussatuulosia kaikille :heart:! t. Ottis kp 12
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Ottis,kuulostaa niin tutulle tuo touhu että saa tehä kaikki mutta meillä mies sentään sanoo ettei tee mitään kun käy töissä =// voi että ottaa kuule nuppiin ja rankasti välillä ne sanat.Kuulema jos minä olisin töissä hän auttaisi minua.PRKL!!!
Se oon minä joka pyykkään ja tiskaan sun muut kauppaostokset teen ja niin edelleen.
Ja meillä kanssa kun töistä tullaan niin koneelle mennään ja ollaan siinä sen oman pienen aikansa niitä varaosia kahtelemassa ;)
Oonhan täällä koneella minäkin facessa ja kaksplussalla minkä kerkiän mutta hommat oon aina kotona tehnyt ja se justiin suututtaa kun toisilla tuntuu kyllä miehilläkin olevan perheelle aikaa vaikka käyvätkin töissä.Meillä kun toisinaan on huushollissa 4 lasta sillä miehellä on ennestäään 2 lasta exänsä kanssa.
Tällä hetkellä päikkäreillä on tuo 2v neiti ja poikani 7v on isällään ja miehen lapset äidillään.Että on tämäkin rankkaa ja en aio olla kotona vaan alkoi pistään sen verta vihaksi että ilmoittauduin työkkäriin.Jospa tuo mieskin siitä kotihommiin innostuis.Sanoinkin että se saa sitte hakee tytön tarhasta jos saan töitä sillä mun työ päättyis aina klo 17 kun miehellä klo 16 ja sekin oli kuin myrkkyä et MITEN NIIN HÄNEN PITÄÄ HAKEE ;)
voi hyvänen aika että olin kyllä huvittunut sanoinkin että joo tarha mene kiinni ja en minä kerkeä..nooh kaikki on vaan ajan kysymys että pääsenkö edes töihin jne..
hieman olen ollut veto poissa joten kuumeeseen taidan olla tulossa sillä piti jo lisälämmitin hakea varastosta.Siilin pesäänkin pitäs mennä keräämään telvea varten heinää ja lehtiä.Kisut vaan syö meillä siilin sapuskat :(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja *mur-mur*

Yhteistyössä