Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö - jännään nyt sun puolesta. Niissä aamuisin ottamissasi olen erottanut hailakan mutta selkeän punaisen testiviivan. Toivottavasti rävähtää oikein vahvaksi tässä joku päivä!

Itselläni plussa alkaa nyt odotetusti haalistua.


Eli itsellä kemiallisen raskauden plussa säilyi / vahvistui kaksi viikkoa ensimmäisestä positiivisesta testistä ja viikon kuukautisten jälkeen. Jokohan huomenna olisi puhdas nega?

Ja toivottavasti varmistuu vielä labratestissäkin yli/huomenna, että veressä laskisi hCG. Muuten alkaa pelottaa oikeasti kohdunulkoisen mahdollisuus.

Mitähän tämä tekee tämän kierron ovulaatiolle...
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
NP - ei aivan ole tasavahvat viivaset, tuossa ylemmässä testissä..mutta toisillahan tuo ON jo plussa.
..en itsekkään joka kierolla ole saanut vahvaa O-plussaa ja ovis kumminhin tuntemusten&lämpöjen nousun perusteella ollut.

..voi voi, enteilisipä tuo vahva viivanen myöskin + R-testiin!:heart:



ON.. täti hiipii hissukseen..tänään jo enempi tuhrua ja lämmöt laskeneet reippasti - 36.2C aamupäivästä..ei pääse raskaus minua yllättämään(kerran/neljästä kerrasta, sen on tehnyt)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Naapurin tyttö Ihan uteliaisuuttani kyselen, mutta millä dpo:lla noi ovistestit on tehty? Ootko saanut nyt tästä kierrosta oviksen kiinni tikuilla? Tässä itse pohdiskelen juuri että kuinka aikaisin ovistestillä pystyy havaitseen mahdollisen raskauden :)

*muoks* Otinpas silmän käteeni ja katsoin. Eli tuossa pari postausta aiemminhan se lukeekin :D

Onkos muilla kokemuksia saada ensin plussa ovistestiin ennen kun r-testi näyttää vielä mitään? Kuinka aikaisilla dpo:lla?
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Naapurin tyttö Uskoisin että se voisi olla sitä itseään! :) Noi herkät testithän on usein huonompia kun esim PC tai apteekin oma. Esikoista odottaessa noiden herkkien kanssa tuskailin kun ei viiva tuntunut vahvistuvan ollenkaan kunnes hain apteekin oman ja heti oli vahva viiva vaikka 10-herkässä oli edelleen vain haamunen...
 
Itse olen saanut PC:n testiin ekan haamuisen muistaakseni dpo10(voin laittaa kuvaa, kunhan löydän)
..viiva oli tooooosi vaikeasti nähtävä - dpo11 sitten jo selvempi haamu.

Kyllä dpo13 jo luulisi jotahin selkeämpää haamuista näkyvän jos ovis on ollut silloin kun luulet.

Mutta nämäkin ovat taas ihan niin tapauskohtaisia juttuja - me naiset kun ollaan niin erillaisia myöskin hormonin nousun suhteen.=)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö..hitsin hitsi kun on tumma kuva..saatko yhtään vaalemmaksi?:whistle:

Jos nämä dippaamasi ovat herkkyyttä 10mIU/ml ei hätää - ne ei näytä monastikkaan tärppiä, ennen noita "epäherkempiä" 25mIU/ml testejä.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26996329:


Mie edelleen uskon että noi e-bay on 10 kun ovat samanlaisia kun suomenkin 10:t.

Niin varmaan ovathin.

auttoko tuo vaalennus?

Näkyy kyllä niin monessa kohtaan tuota punertaavaa..en voi varmasti kyllä sanoa, missä testiviiva olisi?
..onko siusta tuossa "että ja noi" sanan välissä..vaiko "uskon" sanan allapuolella?
.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26996365:
"että noi" :D

Mie sanoisin kaiken kaikkiaan että: "että noi ja e-bay sanan e:n väli on testi viivaa ja noi punaset ovat todella vahvat punaiset reunat siinä... olisiko niin?
Höh, tarkoitin siis "että" ja "e-bay" sanojen välissä:D
..m u t t a..luulen sen testiivasen paikan olevan "että" sanan yläpuolella..ehkä..
 
Viimeksi muokattu:
Meillä onkin näköjään Naapurin tytön kanssa suunnilleen samat piinapäivät menossa. :)

Mulla on Pregnylin pistosta nyt 11 päivää. Eilen sain testiin vielä selkeän haamun, nyt hyvin hyvin haalea viiva, mutta sen kuitenkin jotenkuten erottaa.
Kuvaan en tietenkään saa sitä esille... : /

Täytyypä tehdä vaikka ovistesti myöhemmin tänään ja ehkä vielä iltapisusta uusi r-testi.
Kävin hakemassa myös PC-testejä kun tähän asti olen testannut vain Davidilla.

Pregnylin vaikutus piti kestää korkeintaan 10 päivää ja nyt siitä olisi siis 11 päivää jos oikein muistan, eli punaviiva johtuisi silloin "jostain muusta". :p
Nyt vaan täytyy toivoa että viiva tuosta vahvistuisi pikkuhiljaa.
Mitään raskausoireita en ole kyllä havainnut tai tunnistanut, mutta onhan tämä vielä niin aikaistakin että niitä kovin olisikaan.
Jännääää! :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö - tuossapa pari kuvasta miun testeistä 2011 ja nämä ekat dippaukset olikin dpo11..

..ja tässä dpo12(testiajalla otettu)

..ja tässä vielä dpo14 - ylin aamu ja alin iltp.

..JA v i e l ä yksi - PC-puikko dpo14 iltap(testiajalla)..


..digi näytti vielä dpo15 "raskaana 1-2"..ja sitä alkoi sitten HCG laskemaan..

Eli..HCG ei noussut normaalilla tapaa ja se näkyy dippauksissahin(HCG verestä dpo16 vain 6)

Dpo:t on vain arvio, koska olin mökkilomalla ja en dippaillut testejä, tuntemusten perusteella mentiin..yhden päivän heitto voi olla - eli eka dippaus dpo10 jne..
Talletteluja päivä ennen kovia O-kipuja ja päivä jälkeen.

Anteeksi suuret kuvat, kopsasin tuolta omasta pinosta..miulla ei ole näitä enää kansiossani, jotta voisin pienennellä.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26996329:


Mie edelleen uskon että noi e-bay on 10 kun ovat samanlaisia kun suomenkin 10:t.

auttoko tuo vaalennus?
mä näen ainakin kolmessa kohtaa missä viiva vois olla. en siis näe nyt haamua tässä, olisko kuitenkin joku tuon testin ominaisuus. nuo herkät on kyllä ihan kökköjä. ja valitettavasti testit antaa joskus punertavaa viivaa vaikka ei olis raskaana. esim ne sofi one step liuskat ainakin antoi välillä selviä punertavia viivoja ja rfsu. tässä tikussa näkyis nyt olevan kolmessakin kohtaa tummepaa viivaa ehkä värillä, luultavasti väri jotenkin pakkautuu. se eilinen testi oli kyllä selvempi, se aamuinen. toivotaan peukut pystyssä, että ei ole mitään testin omainaisuutta. =/ onneksi sulle tulee niitä pc liuskoja.
 
tuossa mon mun eka haamu pc liuskalla ja sen huomasin, että se oikea haamu tummuu testiajan jäälkeen aika merkittävästi tuossa pc liuskassa.

tää testiajalla, todella haalea dpo13


sitten myöhemmin päivällä otettu kuva paljon testiajan jälkeen ja ero tuosta testiajasta on aika suuri (ylempi testi)


muoks, tuli ensin väärä kuva, nyt on eka kuva oikea ensimmäinen haamu =) davidin 10 liuska näytti noin huonosti vielä tuolloin
 
Viimeksi muokattu:
Kaikille haamuilijoille peukut pystyssä täällä!

Mullakin on jotain positiivista, nimittäin CB:n digi ovistesti hymyili mulle äsken ihanasti :heart: Nyt onkin kp 14, joten mulle ihan oikeeseen aikaan tulee toi ovisplussa.

Mieskin on kotiutunut viikonloppureissultaan... Mutta mutta, lapsi tuossa leikki ja on liian pieni ( 9 kk ) istutettavaksi dvd:n ääreen... Odotamme siis iltaa :popcorn:
 
Naapurin tyttö: minun testini iltapäiväpisusta, kp 24 ja dpot 11. Olisi saattanut näkyä EHKÄ jo aiemminkin, jos vain olisin testannut. Pregcheckeillä testasin. Nämä kuvattu jo melko kuivina, kun ei ollut kameraa aikaisemmin. Ja dpo 12 digi näytti: raskaana 1-2

 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kohdunulkoinen oli sittenkin :( Jouduin eilen aamuna sairaalaan kovien mahakipujen takia, eilen ultrasivat niin huonoilla laitteilla ettei näkynyt mitään... Tänään sitten ultrattiin naistentautiosastolla ja asukki löytyi oikeasta munatorvesta :(
Oli henkisesti ja fyysisesti niin rankka kokemus, että taitaa minun lapsenyritykset jäädä hetkeksi tähän... Solumyrkky pistettiin samantien tuhoamaan istukan, nyt sitten odotellaan että lähteekö hormoonit laskemaan...
 
Kohdunulkoinen oli sittenkin :( Jouduin eilen aamuna sairaalaan kovien mahakipujen takia, eilen ultrasivat niin huonoilla laitteilla ettei näkynyt mitään... Tänään sitten ultrattiin naistentautiosastolla ja asukki löytyi oikeasta munatorvesta :(
Oli henkisesti ja fyysisesti niin rankka kokemus, että taitaa minun lapsenyritykset jäädä hetkeksi tähän... Solumyrkky pistettiin samantien tuhoamaan istukan, nyt sitten odotellaan että lähteekö hormoonit laskemaan...

Voi ihuna, olen todella pahoillani puolestasi, lämmin lohtu:hug:
..kovasti voimasia siulle:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy

Yhteistyössä