Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

UUUI nyt mäkin saan jo VIHDOIN JA VIIMEIN laittaa jotain tirkisteltävää tänne mun lemppariketjuun :) Tänään on noin dpo 10, ja jonkinlaista toivetta tuolla tikuissa häilyypi <3 vai näkeekö kukaan muu...testiajalla tuli nämä häilyväiset, en vielä taida viitsiä puhua viivasta.

tässä eilinen


ja tässä tämänaamuinen tuoreeltaan


Tää on niin jännää, vaikka kolmatta jo tässä haaveilen...vaan työtä on taas tehty yli vuosi että saan minkäänlaista toivoa tikkuun..jospa tää lähtis etenemään :)
 
Viimeksi muokattu:
Uniquepoppy Voimia! :heart:

Minä tulen tänne heti aamutuimaan omien olemattomien viivojen kanssa sohraamaan. Nyt menossa kp23/32, ja innoostuin jo testin tekemään. Toki tiedän että tuskin siellä mitään näkyy, kunhan toiveilen. :)







Osaako joku tulkita, itse näin hailun viivanpaikan ilman väriä mutta hankala kamerallekkin tallentaa. Voi mua liian aikaista testaajaa. :D
 
Maiskuli89: Siinä on selvästi näkyvissä se oikea vaalea viivanpaikka ja tuo sun näkemä on värikertymä sen vieressä. Näen myös toisella puolellaviivanpaikkaa samanmoisen. Mut oikeassa olet että väärässä paikkaa on.
 
Huomenta,

Pahoittelut Uniquepoppylle. :(

Tässä oma Pregcheck-testi eiliseltä illalta:



Kyllä siellä jotain näkyy. :whistle:

Tässä vielä toinen kuva hieman vaaleampana versiona:


Luonnossa viiva on vähän selkeämpi ja punavärinen. :)


Olen täällä lueskellut että tämä Pregcheck olisi hyvä r-testi.
Näyttääkö testi koskaan turhia viivoja vai voiko tuloksiin luottaa?
Jännä juttu vaan, että kun tein eilen aamulla Davidin testin, tuli siihen hyvin haalea viiva ja illalla Pregcheckin, siihen tuli aika paljonkin tummempi viiva, vaikka herkkyys on suurempi... :O

Illalla uusi Pregcheck.
Tähän testailuun tosiaan jää pahasti koukkuun! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Uniquepoppy, olen todella pahoillani ja toivotan voimia nyt teille! :hug:

Bindillä näen haamun, tosi haalean, mutta kuitenkin. :) Tuliko testiajalla? Toi ei kai ole edes herkimmästä päästä noista testeistä. :)

Mulla on menossa nyt kp10 ja kauhea alavatsakipu ainakin on. Saattaa olla, että se ovulaatio hiipiikin nyt vasta, tikkuja mulla ei ole, kun tein niitä tuossa jo. Jännittää, jos tässä kierrossa jotain tapahtuis ku ainakin talleteltu on. :D
 
Uniquepoppy voimia teille! :hug:

Tänää dpo 11-12 ja ovistikku aamulta:


Ja sitten r-testi, johon ilmesty ärsyttävä poikittainen viiva ja JOTAIN MUUTAKIN:



Mutta olikohan tuo nyt sit kokonaan viallinen testi...:confused:
haamuhan tuo on :heart:

ja siis se väriaine vaan joskus liukenee silleen että tulee sellanen poikkiviiva siihen testiin joksikin aikaa, ei oo viallinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus
Kohdunulkoinen oli sittenkin :( Jouduin eilen aamuna sairaalaan kovien mahakipujen takia, eilen ultrasivat niin huonoilla laitteilla ettei näkynyt mitään... Tänään sitten ultrattiin naistentautiosastolla ja asukki löytyi oikeasta munatorvesta :(
Oli henkisesti ja fyysisesti niin rankka kokemus, että taitaa minun lapsenyritykset jäädä hetkeksi tähän... Solumyrkky pistettiin samantien tuhoamaan istukan, nyt sitten odotellaan että lähteekö hormoonit laskemaan...
:':)':)heart: voimia sinulle suruun. ihan kamalaa, ei noin saa käydä!! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Uniquepoppy voimia teille! :hug:

Tänää dpo 11-12 ja ovistikku aamulta:


Ja sitten r-testi, johon ilmesty ärsyttävä poikittainen viiva ja JOTAIN MUUTAKIN:



Mutta olikohan tuo nyt sit kokonaan viallinen testi...:confused:
näyttäis kyllä haamulta aika selvästikin, mutta näyttää olevan vähän liian kaukana. onko tuo pc ovistesti. vertaa onko ne yhtä kaukana ne viivat siitä kontrollista. siis ovis testin ja r testin.
 
toisaalta tuo voi olla vaan se väri niin reunassa sitä testikohtaa, että siksi näyttää siltä. alemmassa kuvassa se näyttäis olevan sen viivanpaikan reunassa ihan kiinni ja ne on täällä ainakin usealla tarkoittanut hyvää =)
 
jos kerran samassa kohtaa o-testin ka:heart:nssa niin on tuo kyllä aika selvä haamu!!! tai onko edes mikään haamu =) plussa sanoisin =) kuvasssa vain näyttää että olis väriä jotenkin epätasaisesti. niinku olis ylhäältä leveämpi.
 
Viimeksi muokattu:
UUUI nyt mäkin saan jo VIHDOIN JA VIIMEIN laittaa jotain tirkisteltävää tänne mun lemppariketjuun :) Tänään on noin dpo 10, ja jonkinlaista toivetta tuolla tikuissa häilyypi <3 vai näkeekö kukaan muu...testiajalla tuli nämä häilyväiset, en vielä taida viitsiä puhua viivasta.

tässä eilinen


ja tässä tämänaamuinen tuoreeltaan


Tää on niin jännää, vaikka kolmatta jo tässä haaveilen...vaan työtä on taas tehty yli vuosi että saan minkäänlaista toivoa tikkuun..jospa tää lähtis etenemään :)
..kyllä siellä jotahin näkyy..sille vahvistumista!:):heart:
 
Sunflower11
Mulla semmonen värikertymä oli tuommonen Aijaa.com - 10507392

Mun silmään näyttää kyllä panzkusin viiva olevan oikeassa kohtaa!

Uniquepoppylle suuret pahoittelut :hug:

Naapurintytöllä en näe mittään :|

Täällä odotellaan ovista, viikonlopun tienoilla pitäis olla. Sit "pääsee" taas piinailemaan.
 
Uniquepoppy Voimia! :heart:

Minä tulen tänne heti aamutuimaan omien olemattomien viivojen kanssa sohraamaan. Nyt menossa kp23/32, ja innoostuin jo testin tekemään. Toki tiedän että tuskin siellä mitään näkyy, kunhan toiveilen. :)







Osaako joku tulkita, itse näin hailun viivanpaikan ilman väriä mutta hankala kamerallekkin tallentaa. Voi mua liian aikaista testaajaa. :D
..aikaiseen olet hätähousunen liikkeellä;)..vielä en näe omalla näytölläni toista viivasta, se tulkoon sinne lähipäivinä.:heart:
 

Yhteistyössä