Voi ei :'( onneks huomattiin ajoissa!Kohdunulkoinen oli sittenkin
haamuhan tuo on :heart:
HYPPY ihanuus :heart: tuuhan kertomaan kuulumisiasi tuonne esikoisista syntyneet pinkkaan, jooko? :hug:TIUHTI :heart: Anteeks tää nyt ei varmaan kuulu ees tänne
:''heart: voimia sinulle suruun. ihan kamalaa, ei noin saa käydä!! :hug:Kohdunulkoinen oli sittenkin Jouduin eilen aamuna sairaalaan kovien mahakipujen takia, eilen ultrasivat niin huonoilla laitteilla ettei näkynyt mitään... Tänään sitten ultrattiin naistentautiosastolla ja asukki löytyi oikeasta munatorvesta
Oli henkisesti ja fyysisesti niin rankka kokemus, että taitaa minun lapsenyritykset jäädä hetkeksi tähän... Solumyrkky pistettiin samantien tuhoamaan istukan, nyt sitten odotellaan että lähteekö hormoonit laskemaan...
näyttäis kyllä haamulta aika selvästikin, mutta näyttää olevan vähän liian kaukana. onko tuo pc ovistesti. vertaa onko ne yhtä kaukana ne viivat siitä kontrollista. siis ovis testin ja r testin.
..kyllä siellä jotahin näkyy..sille vahvistumista!:heart:UUUI nyt mäkin saan jo VIHDOIN JA VIIMEIN laittaa jotain tirkisteltävää tänne mun lemppariketjuun Tänään on noin dpo 10, ja jonkinlaista toivetta tuolla tikuissa häilyypi <3 vai näkeekö kukaan muu...testiajalla tuli nämä häilyväiset, en vielä taida viitsiä puhua viivasta.
tässä eilinen
ja tässä tämänaamuinen tuoreeltaan
Tää on niin jännää, vaikka kolmatta jo tässä haaveilen...vaan työtä on taas tehty yli vuosi että saan minkäänlaista toivoa tikkuun..jospa tää lähtis etenemään
..aikaiseen olet hätähousunen liikkeellä..vielä en näe omalla näytölläni toista viivasta, se tulkoon sinne lähipäivinä.:heart:Uniquepoppy Voimia! :heart:
Minä tulen tänne heti aamutuimaan omien olemattomien viivojen kanssa sohraamaan. Nyt menossa kp23/32, ja innoostuin jo testin tekemään. Toki tiedän että tuskin siellä mitään näkyy, kunhan toiveilen.
Osaako joku tulkita, itse näin hailun viivanpaikan ilman väriä mutta hankala kamerallekkin tallentaa. Voi mua liian aikaista testaajaa.