Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Huomenta,

Pahoittelut Uniquepoppylle. :(

Tässä oma Pregcheck-testi eiliseltä illalta:



Kyllä siellä jotain näkyy. :whistle:

Tässä vielä toinen kuva hieman vaaleampana versiona:


Luonnossa viiva on vähän selkeämpi ja punavärinen. :)


Olen täällä lueskellut että tämä Pregcheck olisi hyvä r-testi.
Näyttääkö testi koskaan turhia viivoja vai voiko tuloksiin luottaa?
Jännä juttu vaan, että kun tein eilen aamulla Davidin testin, tuli siihen hyvin haalea viiva ja illalla Pregcheckin, siihen tuli aika paljonkin tummempi viiva, vaikka herkkyys on suurempi... :O

Illalla uusi Pregcheck.
Tähän testailuun tosiaan jää pahasti koukkuun! :D
Oi oi, hyvältä näyttää!:wave:
..ei se PC:n liuska turhia , selkeitä punaviivasia anna..tuo on varmaan SITÄ:rolleyes::heart:
 
Kiitos teille ihanaisille :heart: Mie oon kyl silti niin epäileväinen ja epäuskonen :O Taistelen täs nyt etten tekis viimistä pc-liuskaa jo tänään, vaan saisin säästettyä sen huomisaamulle. Mutta ei oo helppoa ei...ja jos siinä ei näykkään mitään..huoh..
 
Kiitos teille ihanaisille :heart: Mie oon kyl silti niin epäileväinen ja epäuskonen :O Taistelen täs nyt etten tekis viimistä pc-liuskaa jo tänään, vaan saisin säästettyä sen huomisaamulle. Mutta ei oo helppoa ei...ja jos siinä ei näykkään mitään..huoh..
Kyllä tuo testiviiva ON ihan oikialla paikkaa ja oikein vahva haamuplussa noille päiville - älä huoli.:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Taikatyttö
ON..itselläni vuoto alkoi tänään Kp25/dpo14(kierto lyhennut 28-->25, mutta luteaalikaina aina sama)niin kuin arvelinhin.

Saattoihan se dpo10 dippaus ketrtoilla jostahin yrityksen poikasesta, mutta oireita ei olluna kuin kaamea väsy..
..siksipä negakiertoa epäilinhin..ainut mikä EI menny normi negakierron mukaan, oli tuo lämpödippi alespäin - tuli vasta dpo12..yleensä aina JO dpo10..

Ehkä munasolu hedelmöittyi ja hetken hipaisi..ja sen pitunen se..


Mie täällä käyn varmaan jännäämässä teidän muiden hätäpöksyjen viivasia, en poiskaan malta olla.:kiss:
 
Naapurin tyttö - jotahin aivan kun näkisin..ja kun koetin suurennnelle kansiostani..ei sitten kumminkan näy mitään muuta, kuin 1 viivanen: /

Kontrastia jos joku osaisi taiten laitella näkisi, onko punaväriä sillä "jonkin" kohdilla?
 
UniQuePopPy - pelottava kokemus. Toipumista sinulle, siunausta jatkoon.


Leo81 - haamu näkyy testiajallakin kuvatussa. Vahvistumisia viivalle.

Hyppy - en saa erotettua testiviivaa kuvasta. Aina ei kuvasta erotu niin tarkasti kuin luonnossa. Ja koneen näyttökin vaikuttaa.

18andpregnant - onnea!

panzkus - testiviiva sieltä selvästi on punertumassa näkyviin!

Naapurin tyttö - nyt en millään erota testiviivaa tuossa viimeisessä. Surkeutta. Mutta ehkä pian?

Sunflower11 - positiiviselta näyttää!
 
Aijaa.com - 10791997

ylin tämän päivän saldoa. Raskaana 2-3 jos joku ei saa selvää :) Onko muuten ihan normaalia että aivastettaessa sattuu oikealle puolen vatsaa? siis tossa navan vieressä on sillon hetken kipua? :O Tänään aattelin vielä tehä apteekin oman ihan huviksee, haluan nähä et kuin vahvan viivan siihen saan :D
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että noi tollaset repäisykivut juurikin aivastettaessa ovat normaaleja. Niin ja aivastelukin on yksi merkki raskaudesta. Onnea!!
 
Ja itsellä tänä aamuna se enteilemäni selkeä nega.


Käyn huomenna labrassa vielä veritestissä, mutta eiköhän tämä ollut tässä. Lähinnä vielä pelottaa kohdunulkoisen mahdollisuus, vaikka miten epätodennäköinen olisi.

Jännittää kyllä, miten tämä kierto sujuu jatkossa, tuleeko ovis ajallaan vai tuleeko ollenkaan. Olen palannut mittailemaan aamulämpöjäkin, jotta saisin varmemman havainnon ovulaatiosta. Jos menisi säännönmukaisesti, pitäisi oviksen tapahtua 1.9.

Ei kai kemiallisen raskauden jälkeen muuten ole mitään estettä yrittää heti uudestaan? Pitää kysyä neuvolasta ehkä sitäkin vielä.


Ja nyt on muuten kaikki raskaustestit kaapista loppu. Tuota... tietäisikö joku, saako niitä pregcheckin testejä ostaa jostain tukusta halvalla isompina nippuina?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27003377:
Ovistesti



PCtesti ja e-bay herkkä testi

tein äsken vielä, kun jäi tuo herkkä tekasematta.

Minun kansiossani tuossa herkässä on viiva. näkeekö muut siinä lommon oikealla puolella sen?

ovistesti näyttää edelleen plussaa ja vahvenee koko ajan...

vatsassa tuntuu sellasta pistelyä välillä keskellä... että jotain siellä on mutta onko mulla sitten hormonin tuotanto hitaampaa? onko ylipainoisilla erinlaista?
En usko(enkä ole kuullut sanottavan)että ylipainoisilla olsii hormonin nousu hitaampaa..se vain on tapauskohtaista - niin kuin me naisethin.:)
Iäkkäämmillä naisilla, olen lukenut HCG:n nousevan hitaammin.
(ainakin ulkolaisilta sivuilta löyty tietoa)
 
Meillä ei myydä lähikaupassa ovistestejä, joten tein raskaustestiliuskat siinä toivossa, että niissä näkyisi jotakin. Vaikka mulla ois ollut tosi aikanen ovis, ei kai raskauden pitäs tällasilla päivillä näkyä?? Oletan siis, et noi johtuu ovulaatiosta tms?

[/URL][/IMG]

Ylempi on aamupissasta ja alempi päivän parin tunnin pidätyksestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27004013:
Onko muilla kokemuksia tuosta Babyplan foolihaposta kun ovat keltaisia tabletteja että värjäävätkö pissan? kun mulla on sellasta kirkkaan keltasta pissa ollut nyt :D tuli vaan mieleen.. :p
Minulla on kaikki foolihappo/b-vitamiini-tabletit värjänneet pissan ikävän keltaiseksi. Ja hajukin on muuttunut ikävään suuntaan. Apteekin myyjä varoittikin asiasta etukäteen.
 
Naapurin tyttö: mä näen tuon viivasen ilman tuota tummennettua kuvaa. ylemmässä paremmin. väriä en niissä nyt näe, onkohan tuon testin ominaisuus? toivotaan, että tummuu. nyt menen kattomaan ne sun pc liuskat kun en ehtinyt kuin puhelimella luurata.
 

Yhteistyössä