Oi oi, hyvältä näyttää!:wave:Huomenta,
Pahoittelut Uniquepoppylle.
Tässä oma Pregcheck-testi eiliseltä illalta:
Kyllä siellä jotain näkyy.
Tässä vielä toinen kuva hieman vaaleampana versiona:
Luonnossa viiva on vähän selkeämpi ja punavärinen.
Olen täällä lueskellut että tämä Pregcheck olisi hyvä r-testi.
Näyttääkö testi koskaan turhia viivoja vai voiko tuloksiin luottaa?
Jännä juttu vaan, että kun tein eilen aamulla Davidin testin, tuli siihen hyvin haalea viiva ja illalla Pregcheckin, siihen tuli aika paljonkin tummempi viiva, vaikka herkkyys on suurempi... :O
Illalla uusi Pregcheck.
Tähän testailuun tosiaan jää pahasti koukkuun!
Kylläpä ne repäisykivut aivastessa/äkkiliikkeissä, on ihan normaalia.Aijaa.com - 10791997
ylin tämän päivän saldoa. Raskaana 2-3 jos joku ei saa selvää Onko muuten ihan normaalia että aivastettaessa sattuu oikealle puolen vatsaa? siis tossa navan vieressä on sillon hetken kipua? :O Tänään aattelin vielä tehä apteekin oman ihan huviksee, haluan nähä et kuin vahvan viivan siihen saan
Kyllä tuo testiviiva ON ihan oikialla paikkaa ja oikein vahva haamuplussa noille päiville - älä huoli.:kiss:Kiitos teille ihanaisille :heart: Mie oon kyl silti niin epäileväinen ja epäuskonen :O Taistelen täs nyt etten tekis viimistä pc-liuskaa jo tänään, vaan saisin säästettyä sen huomisaamulle. Mutta ei oo helppoa ei...ja jos siinä ei näykkään mitään..huoh..
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että noi tollaset repäisykivut juurikin aivastettaessa ovat normaaleja. Niin ja aivastelukin on yksi merkki raskaudesta. Onnea!!Aijaa.com - 10791997
ylin tämän päivän saldoa. Raskaana 2-3 jos joku ei saa selvää Onko muuten ihan normaalia että aivastettaessa sattuu oikealle puolen vatsaa? siis tossa navan vieressä on sillon hetken kipua? :O Tänään aattelin vielä tehä apteekin oman ihan huviksee, haluan nähä et kuin vahvan viivan siihen saan
En usko(enkä ole kuullut sanottavan)että ylipainoisilla olsii hormonin nousu hitaampaa..se vain on tapauskohtaista - niin kuin me naisethin.Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27003377:Ovistesti
PCtesti ja e-bay herkkä testi
tein äsken vielä, kun jäi tuo herkkä tekasematta.
Minun kansiossani tuossa herkässä on viiva. näkeekö muut siinä lommon oikealla puolella sen?
ovistesti näyttää edelleen plussaa ja vahvenee koko ajan...
vatsassa tuntuu sellasta pistelyä välillä keskellä... että jotain siellä on mutta onko mulla sitten hormonin tuotanto hitaampaa? onko ylipainoisilla erinlaista?
Tää oli valitettavasti heinäkuussa tehty värikertymä vaan :/Sunflower11 - positiiviselta näyttää!
Voi voi, ilakoin ihan suotta.Tää oli valitettavasti heinäkuussa tehty värikertymä vaan :/
Minulla on kaikki foolihappo/b-vitamiini-tabletit värjänneet pissan ikävän keltaiseksi. Ja hajukin on muuttunut ikävään suuntaan. Apteekin myyjä varoittikin asiasta etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27004013:Onko muilla kokemuksia tuosta Babyplan foolihaposta kun ovat keltaisia tabletteja että värjäävätkö pissan? kun mulla on sellasta kirkkaan keltasta pissa ollut nyt tuli vaan mieleen..
hätähousuthan pystyy aina odottaan sinne ylihuomiseen... En mäkään edes tiiä montako testiä tein plussatessa...monta :kieh: monia päivässä välillä.Joo no en voinu oottaa ja haamulainen oli siellä samanlainen, selkeä :heart::heart::heart: huomiselle sit täytyy jostain hankkia uusia testejä tai oottaa ylihuomiselle..varmaan joo.