*mur-mur*: viivan aavistusta erotan, mutta näytöltä en näe onko siinä väriä vai ei.
Ok
Lapseton 81 - samea kuva, mutta tumman testiviivan erottaa.
Ja omat kuulumiset. Sain labratuloksen ihan TKsta soittamalla, ei siinä ollut hankaluuksia. Mutta eivät kyllä ryhtyneet mitenkään tulkitsemaan, antoivat pelkän lukeman. Lähetteen antajalle (neuvolassa) minulla on sitten maanantaina puhelinaika erikseen.
Mutta kyllä minun aavistukseni näyttää osuvan oikeaan: ei ole raskaushormonia veressä paljoa. Veritestin hCG-arvo oli
5.
Tuo on labrassa yleensä se raja, milloin katsotaan raskauden alkaneen(tai yli 5 jos tarkkoja ollaan)
2 tuntia ennen labratestiä otettu kotitesti näytti tältä:
Mutta olen yllättynyt, että hCG 5 näkyy noin hyvin testissä (PregCheck), jonka herkkyys on (kai?) 25mIU/ml. Ja minä muuten näen siinä en vain kahta, vaan peräti kolme viivaa. Piruuttani testaan varmaan vielä sunnuntaina, joko sitten olisi ehta nega.
Veren plasmasta ja pisusta otettua koetta, ei voi vertailla.
Kyllä on ihmisen mieli muuten erikoinen. En ollut yhtään toiveikas ennen eilistä, enemmän vain ihmeissäni testituloksista. Mutta eilen terkkakäynti jotenkin lietsoi minussa entäs-jos-sittenkin-ajatuksia, ja melkein jo vakuutin itseni siitä, että ovis olisi voinut olla viikon myöhässä - vaikka minulla ei ole sitten varhaisteini-iän koskaan kierto heittänyt niin paljoa.
Saitko vielä kertaalleen uutta lähetettä HCG-määritykseen?