Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ninja: mä näen myös nuo sun punaiset viivat. nuo sun on jo aika selviä. Harmi kun nuo halpis testit on tuollaisia, mutta luulen, olevan ihan tarkoitus. Eli luullaan plussaksi ja oletetaan että ostetaan lisää. bisnestä... no en tiiä, voihan olla, että halpis testien valmistus on jo huonompaa kuin noiden joidenkin kalliimpien. tuo alice testi on näin yhtäkkiä samannäköinen kuin se sofi one step ja siihen tuli järjestään jokaiseen testiin tuollainen selvä viivanpaikka ja värillä. ei mikään valkoinen tai harmaa. ehkä hieman sellainen epätarkka viiva.
 
sekundamamma hienosti kyllä vahvistuu!!! :heart:

Naapurintyttö: nyt mä en näe tuossa kuvassa sitä viivanpaikkaa edes. :| mutta en erota kuvassa edes missä loppuu tuo testialue tuossa vasemmalla puolella vaikka suurentelin kuvaa, joten mun silmä ei varmaan siksi erota edes sitä viivanpaikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Naapurin tyttö Minäkään en näe toista viivaa..

Leo81 Aamulla vasta luin "käskysi" kellistää miekkonen,eilen ei siis tapahtunut mitään mutta tänä aamuna tilanne varmistettu ;) Oisko tuo paine sitten oviksesta johtuvaa,tänään jatkunut edelleen ja aaltomaisia "kipuja" alavatsalla. Jospa nyt tärppäis,aina oon lopettanut petipuuhat suunnilleen loppukierroksi noin kp14 ajatellen että sen jälkeen ei enää tärppi voi käydä :ashamed:
 
Apua :) Kai tämä on sitten TOTTA! Keskiviikkona oli hcg-arvo 600 ja tänään oli 1100! Lääkäri sanoi, että ihan normaaliin raskauteen viittaa hormooninnousu, huonolla epätodennäköisyydellä on kohdunulkoinen koska nousu olisi huomattavasti nopeampaa...
Mutta tilannetta seurataan vielä ja ens kuun alussa menen vielä kokeisiin ja otetaan jotain veriarvoja, että onko jotain verenvuotoa tapahtunut jne. Ja herkästi pitää mennä näytille lääkäriin, jos tapahtuu mitään epänormaalia... Mutta hyvältä näyttää tällä hetkellä :)

JEIJ! =)

T. Unique ja papu 5+4
 
Ninja90 - miulla oli kahdella kiertoa nuo Alicen testit käytössä.
..nyt kun mietin jälkeenpäin, ne antoivat aina(ei joka dippaus)heti dippauksen jälkeen sellaisen testiviivasen, jonka molemmin puolin reunat, kuin terävällä kynällä piirretyt - hyyyyyyvin ohkaiset..ja viivat punersi.

Näin aika aikaisilla dpo päivillä, loppukiertoa kohden ei enää niin selviä..oliko sitten molemmilla kieroilla yritystä?(muistaakseni kierroilla: huhtikuu ja toinen kesällä)..en voi tietää..mutta oireita muistan, että oli.

Naapurin tyttö
, jotahin siinä kontrolviivasen lisäksi näkyy - suurennettuna ei mitään.
..onneksi saat maanantaina PC:n liuskoja, ne miusta yksi luotettavimmista R-testeistä Apteekin oman ja digin lisäksi.
(ja kun malttais vielä tulkita testiajan sisään..:whistle:)

Niin..ja Raskauskeijun 20mIu/ml herkkyyttä olevat puikkotestit, ei miulle kyllä hevillä turhia viivasia antaneet..hyvä kun plussan näyttivät kunnolla kun joku muu merkki jo selvemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Apua :) Kai tämä on sitten TOTTA! Keskiviikkona oli hcg-arvo 600 ja tänään oli 1100! Lääkäri sanoi, että ihan normaaliin raskauteen viittaa hormooninnousu, huonolla epätodennäköisyydellä on kohdunulkoinen koska nousu olisi huomattavasti nopeampaa...
Mutta tilannetta seurataan vielä ja ens kuun alussa menen vielä kokeisiin ja otetaan jotain veriarvoja, että onko jotain verenvuotoa tapahtunut jne. Ja herkästi pitää mennä näytille lääkäriin, jos tapahtuu mitään epänormaalia... Mutta hyvältä näyttää tällä hetkellä :)

JEIJ! =)

T. Unique ja papu 5+4
Tuo HCG: nousuhan on kuin oppikirjasta: 1-2vrkn sisään melkein tuplaantunut:heart:
..ei miusta "maallikona" ainakaan viittais nyt heti kohdunulkoiseen..
 
Viimeksi muokattu:
nimi - oliko se tämä kuva, johon sitä kontrastia laittelit..

..jos ei, voisitko koettaa:)..mie en saanut ainakaan mitään selkeää näkymään..ja eihän siinä varmaan mitään saata olakkaan..k o s k a, kyllä täällä jo täti tuntemuksia on ilmassa..: /..

Kiitos ihuna jo edeltä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Tuo HCG: nousuhan on kuin oppikirjasta: 1-2vrkn sisään melkein tuplaantunut:heart:
..ei miusta "maallikona" ainakaan viittais nyt heti kohdunulkoiseen..
No ei minunkaan mielestä, mitä nyt lukenut muiden hormoonien nousuista, niin voisi nuo paljon enemmän olla muutenkin näihin viikkoihin nähden. Mutta päivä kerrallaan, toivotaan että tämä päättyisi parhaalla mahdollisella tavalla =)
 
*mur-mur*: viivan aavistusta erotan, mutta näytöltä en näe onko siinä väriä vai ei.

Ok:)

Lapseton 81 - samea kuva, mutta tumman testiviivan erottaa.

Ja omat kuulumiset. Sain labratuloksen ihan TKsta soittamalla, ei siinä ollut hankaluuksia. Mutta eivät kyllä ryhtyneet mitenkään tulkitsemaan, antoivat pelkän lukeman. Lähetteen antajalle (neuvolassa) minulla on sitten maanantaina puhelinaika erikseen.

Mutta kyllä minun aavistukseni näyttää osuvan oikeaan: ei ole raskaushormonia veressä paljoa. Veritestin hCG-arvo oli 5.

Tuo on labrassa yleensä se raja, milloin katsotaan raskauden alkaneen(tai yli 5 jos tarkkoja ollaan)

2 tuntia ennen labratestiä otettu kotitesti näytti tältä:


Mutta olen yllättynyt, että hCG 5 näkyy noin hyvin testissä (PregCheck), jonka herkkyys on (kai?) 25mIU/ml. Ja minä muuten näen siinä en vain kahta, vaan peräti kolme viivaa. Piruuttani testaan varmaan vielä sunnuntaina, joko sitten olisi ehta nega.

Veren plasmasta ja pisusta otettua koetta, ei voi vertailla.:)

Kyllä on ihmisen mieli muuten erikoinen. En ollut yhtään toiveikas ennen eilistä, enemmän vain ihmeissäni testituloksista. Mutta eilen terkkakäynti jotenkin lietsoi minussa entäs-jos-sittenkin-ajatuksia, ja melkein jo vakuutin itseni siitä, että ovis olisi voinut olla viikon myöhässä - vaikka minulla ei ole sitten varhaisteini-iän koskaan kierto heittänyt niin paljoa.

Saitko vielä kertaalleen uutta lähetettä HCG-määritykseen?
.
 
Viimeksi muokattu:
No ei minunkaan mielestä, mitä nyt lukenut muiden hormoonien nousuista, niin voisi nuo paljon enemmän olla muutenkin näihin viikkoihin nähden. Mutta päivä kerrallaan, toivotaan että tämä päättyisi parhaalla mahdollisella tavalla =)
Niin..mie vertasin vain tuota keskiviikon 600 ja tämän päivän 1100 arvoa..
Itselläni oli arvo 4879 rv6+0..ja rv6+6 hieman alle 6000..ei raskaushormooni noussut kunnolla ja kkm todettiin rv8+2..
Toivon siulle paljon, p a l j o n parempaa lopputulosta - vauvaa syliin asti:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Lapseton 81 : Minulla ainakin uudessa kännykässä löytyy kameran asetuskista tarkennustila. Se vaihdetaan makroksi, niin lähikuvat onnistuu :) Löytyisikö sullakin näin?.

*mur-mur*: En muista mitä kuvaa yritin muokata, kun sen nopsakkaa tein. Muokkasin kuitenkin tuota, ja kyllä minä sieltä edelleen näen sen toisenkin viivan. Tosin tarkkarajaisena se ei muokkauksissa tullut esille/pysynyt, mutta se johtunee epätarkasta kuvasta.
Tuo aijaa näköjään myös hieman vaikuttaa joihinkin kuviin. Minä omalla tietokoneella näen vähän erilaisen kuvan, mitä aijaan sivuille ladattu.
Muokattu kuva:
Aijaa.com - 10773119

Toivottavasti tästä kuitenkin kehkeytyisi kunnon punaviiva! :) Pidän peukut ja varpaat pystyssä ;)
 
Saitko vielä kertaalleen uutta lähetettä HCG-määritykseen?
En vielä, mutta neuvolan terkkari ennakoi eilen, että uusi testi otetaan sitten maanantaina tai tiistaina.

Joo, niinhän se on, että pissatesti ja veritesti ei oikein ole vertailukelpoiset. Mutta silti tuntuu odolta, että kotidippaukset lähinnä vahvistuvat, mutta veressä noin olematon hormonitaso.

Noh, veikkaan edelleen pitkään kummittelevaa kemiallista raskautta.

Ja alistun siihen, että en pääse testikierteestä ennen kuin saan negan.

Illan dippaukset:


Mielestäni tuo David-testiviivakin on tummunut... Ja ovistesti antoi plussan kuten toissapäivänäkin. Reagoi kai raskaushormoniin, tai sitten minulla on kaikki hormonit sekaisin.
 
Lapseton 81 : Minulla ainakin uudessa kännykässä löytyy kameran asetuskista tarkennustila. Se vaihdetaan makroksi, niin lähikuvat onnistuu :) Löytyisikö sullakin näin?.

*mur-mur*: En muista mitä kuvaa yritin muokata, kun sen nopsakkaa tein. Muokkasin kuitenkin tuota, ja kyllä minä sieltä edelleen näen sen toisenkin viivan. Tosin tarkkarajaisena se ei muokkauksissa tullut esille/pysynyt, mutta se johtunee epätarkasta kuvasta.
Tuo aijaa näköjään myös hieman vaikuttaa joihinkin kuviin. Minä omalla tietokoneella näen vähän erilaisen kuvan, mitä aijaan sivuille ladattu.
Muokattu kuva:
Aijaa.com - 10773119

Toivottavasti tästä kuitenkin kehkeytyisi kunnon punaviiva! :) Pidän peukut ja varpaat pystyssä ;)
Kiitos taas siulle:kiss:
 
UniQuePopPy - hyvältä kuulostaa!

Naapurin tyttö - nyt taas tältä toisen koneen näytöltä erotan tuossa tämän päiväisessä testissäsi sellaisen vaaleanpunaisen läntin. Siis en oikein viivaa, vaan läiskän. Vika on varmasti minun silmissä (tai päässä...)

Ninja09 - tuleeko noihin alice-testeihin myös hivenen väriä sisältävä viiva siihen testausalueen rajalle? Ikään kuin kolmanneksi viivaksi.
 
tässä vielä mun kuvat mitkä on vähän parempia kuvasia :)

eka haamulainen: 15.8 Aijaa.com - 10773419
ja toinen testi 16.8 Aijaa.com - 10773421
ja kolmas 21.8 Aijaa.com - 10773424

harmittaa ku en oo vieläkää saanu ostettua sitä apteekin omaa.. :ashamed: apteekki ois ihan kävelymatkan päässä, mutta aamusin oon niin väsyny että en vaan jaksa :/ Ois niin ihanaa nähdä se kirkuvan punainen viiva apteekin omassa :heart:


Ihania uutisia UniQuePopPy, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)
 
Minä nyt vielä "omanapailen" ja ihan aiheen vierestä,mutta vaivaa nyt tää olotila..
Esim Leo tai kuka muu vaan,mulla nyt tullu kovempi paineen tunne ja kävellessä tärähtelee kipeästi alavatsaan vasemmalle puolelle ja myös siihen samaan kohtaan sattuu jos esim nojaa tiskipöytään :confused: Voiko ovis noin vaikuttaa.. nyt kp18 ja nippailuja tunsin kp13-14 ja eilen alkoi tosiaan se paineen tunne. Ensin pelkäsin uutta KU:ta mutta eihän se noin aikasin oireilis ja vielä kun edellinen KU oli just vasemmalla puolen joten puuttuu munatorvi sieltä. Anteeksi ku täältä kyselen mut en nyt viitsinyt vielä uutta ketjua aloittaa :))
 
Piuu: tuskin vielä on edes kiinnittymistä tapahtunut. mulla ovikset on tosi kipeitä välillä ja juurikin tärinä kipua ihan kävellessä ja tuntuu muutenkin alamaha kipeältä. se suurin särky on sitten vähän toisella puolella. mulla ne nippailut on ollut vasta alkumaininkeja oviksesta ja tuo paineentunne vasta sitä ovista.- mulla oli plussa kierrossa ovis kp18.
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Tää kipu ei siis ole siinä munasarjan kohdalla vaan ihan tuolla todella alhaalla vasemmalla tai oikeastaan ihanku tuntisin kohdun.. sillain ku joku puristais sitä kasaan.. Mutta jos ovista nii tallettelut tänään tehty :) On vaan ollut erittäin tuskanen päivä tän olon kans ja tosi voimaton ja väsynyt olo muutenkin.(on vähän kuin kesto supistus,tuntuu emättimessä asti..)
 
Viimeksi muokattu:
Mahtuuko yksi vauvahaaveilija joukkoon vielä? :) Tässä nyt 1½ vuotta vauvasta haaveiltu kun tuo esikko on jo niin iso :) Ihmeissäni olen ollut tässä nytten.. ovis oli laskurin mukaan 17-19 päivinä mutta ovistestit näytti 3 päivää tuon jälkeen kahta tummaa viivaa ja kolmantena päivänä testi viiva oli tummempi kuin kontrolliviiva?? Raskausoireita olen kuvitellut tuntevani jo kohta 2vko, nippailua mahassa, menkkaoireita, huimausta, ällö oloa ajoittain.. Ja edelliset menkat kesti 3 pv vaikka yleensä 4-5pv, tänään alkoi jumalaton issias kipu vasemman pakaran päällä ja sitä on ollut viimeksi esikkoa odottaessa?? Ja siis r-testi näytti maanantaina negaa.. Huoh, tiedä mikä sitten vaivaa :(
 
Testivertailu, alekkain 22.-24.8. david-raskaustestit, viimeisin ylimpänä. Kuva otettu 2-3 minuutin kuluttua dippaamisesta kaikissa.





Ja pg-testit alekkain, ylimpämä 24.8., siitä alaspäin päiviltä 23,22,21,16.






Olisiko nämä kategoriaa "plussa joka ei vahvistu"? Mitä mieltä olisi teistä joku kokeneempi realisti?
 
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma

Yhteistyössä