Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Netistä pitäisi kieltää kyllä kaikki diagnoosisivut, koska niistä saa aikaiseksi vaan hirveän huolen. :D Kyllä se raskautuminen näköjään onnistuu endonkin kanssa, vaikka itsekin olin asennoitunut ainakin vuoden tuloksettomaan yritykseen. Kai se raskautuminen, niin kuin taitaa moni muukin elämässä olla sattuman varassa. Endohan voi ruveta ihan yhtäkkiä kasvamaan aggressiivisesti, joten toivotaan että olis kyse "vain" siitä eikä syövästä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
MiNalo Hienoa, että yrittäminen jatkuu! Se tuo aina toivoa.

zapata Jännitän täällä sun seuraava testitulosta. Itse en varmaan ois pystynyt noinkaan kauaa olemaan testaamatta.

Kiitos kovasti tsempeistä. Parin tunnin itkujen jälkeen totesin, että onneksi tuli sentään näin ajoissa eikä parin viikon päästä jolloin ois ollut viel paljon rankempaa.. Ei todennäköisesti ainakaan tarvii niitä tyhjennyslääkkeitä, jotka teki mut aika kipeäksi aiemmilla kerroilla. Tuntuu, ettei tätä jaksa, mut en oo keksinyt et mikä sit ois vaihtoehto. Haluttaisiin kovasti lapsi, ja ei sitä sitten ainakaan saa, ellei enää uskalla yrittää pettymyksen pelossa. Toisaalta pelottaa ihan hirmuisesti, et jos tuloksena on kaikista raskauksista keskenmeno...
 
Anteeksi tämmöinen pikainen väliintulo, mutta tuli pakottava tarve näin kesken töiden tsempata Hannea. Voimia sinulle. Tämä seuraava on tarkoitettu kannustukseksi, toivottavasti otat sen sillä lailla. Sanon tämän näin, kun aihe on herkkä ja kirjoitetun viestin voi tulkita niin monella tavalla. Mutta tosiaan, älä luovu toivosta. Gyne kellä viimeksi kävin oli ennen yksityiselle puolelle siirtymistään vastannut keskussairaalan lapsettomuushoidosta. Hän tsemppasi minua ja kertoi yhdestä potilaastaan, joka oli 11 keskenmenon jälkeen saanut toivomansa lapsen. Rankka polku enkä niin rankkaa polkua toivo kenellekään, mutta tosiaan.. TOIVOA ON AINA!
 
Hanne_ haluan vielä kerran pahoitella, jos pikkuinen tosiaan on nyt tippunut kyydistä. Toivoa ei silti kannata menettää. Jos jotain positiivista voi sanoa, pystyt tulemaan raskaaksi. Nyt vain kun pikkuinen jaksaisi pysyä matkassa mukana. Oletteko ajatelleet käydä lääkärin puheilla, syyhän tässä pitää selvittää. :hug:
 
Kiitos Haaveissani ja zapata Ette arvaakaan, miten tärkeitä viestinne aamulla olivat, kun aamulla raahauduin töihin hädin tuskin kasassa! En vaan töistä pystynyt teille mitään vastaamaan. Yritän tänään päästä päivystykseen, jos vaan mut huolisivat. Sh jätti kyllä lääkärille soittopyynnön.

Kyllä helposti raskautuminen ja 11 keskenmenon jälkeen raskaaksi lohduttaa... Jos jollain niin monen jälkeen onnistaa, miksei mulla sitten olisi toivoa (ainakin teoriassa). Ootte tosiaan auttaneet mua selviämään yhdestä päivästä, joka tuntui aivan ylitsepääsemättömän rankalta! Kiitos <3
 
Hanne, onko sulla kilpirauhasarvot tarkistettu?

Mulla syy moneen peräkkäiseen KM:n löytyi kilpirauhasesta, vajaatoiminta siis löytyi. joskin oli vielä juuri ja juuri viitearvoissa, mutta selkeästi jo vajaatoiminnalla
 
hanne&neiti -81: vähän sama, kun mulla on ne veren vasta-aineet marginaalisesti koholla, josta onkin väitelty voiko olla syy useisiin keskenmenoihin, mutta aika selvältä mun mieleltä vaikuttaa jos 7:stä raskaudesta 4 on mennyt kesken, jossa ei ole ollut mukana kortisonia ja nämä 3 joista viimeisin menossa rv 24 kestäneet, kun mukana ollut kortisoni. Eli näköjään pienestä voi olla kiinni. Tsemppiä Hanne!!!
 
Nyt on monella ollut monenlaista mutkaa matkassa.

Endo ja raskaus. Sairastan endometrioosia, keskiärhäkkää ja takana on nyt siis kymmenen raskautumista, joista kaksi on johtanut synnytykseen (muoks. siis synnytys, 5km, synnytys, 3km) . Eli endon takia ei kannata heittää kirvestä kaivoon, saati menettää toivoaan. Serkkulikka sairastaa erittäin ärhäkkää endoa ja hänellä on takana kolme raskautta, joista kaksi lasta. Endo ei aiheuta keskenmenoja, mutta se voi vaikeuttaa raskautumista ja kohdunulkoisen riski on kohollaan, koska kiinnikkeet voivat tehdä kaikkea jännää munatorville. Itselläni vasen munasarja on kiinnittynyt kohdun takaseinään ylösalaisin ja muutamalla kierteellä, mutta sitä ei uskallettu lähteä irrottamaan, ettei se arpeudu umpeen, kun se jo näytti ahtaalle laparoskopiassa. Todennäköisesti se on poissa pelistä, sillä sitä epäiltiin jo laparoskopiassa 2005.

Ja ne peräkkäiset keskenmenot. Itsellä kilppariarvot ovat varsin mallikkaat, mutta muita arvoja ei ole saatu koskaan mitattua, kun olen vauvantekohommissa liian tiuhaan raskaana. Pikkusiskon raskaudessa alussa tukena oli Luget (kun niistä ei ole haittaa, vaikka olisi turhaankin) ja se onkin ainoa raskaus, jossa minua ei ole supistellut ennen rv17.

Te, joilla on kipeä ovis tai muuten tunnette kehossanne tarkkaan kaiken, kauanko teillä ovis oireilee? Itsellä yhdyntäkivut alkavat toista viikkoa ennen, ja jatkuva kipu on 3-5 päivää ennen ja 0-2 päivää jälkeen ja silti vielä erotan itse hetken. Ja kipu on pahimmillaan särkylääkettä vaativaa. Olenko jotenkin outo vai onko muillakin tällaista? Niin kirjallisuudessa kuin netissäkin todetaan, että jotkut naiset tuntevat ovulaation nipistyksenä, mutta minusta se kyllä on kunnon vihlaisu ja ne muut kivut todella jäytävää jomotusta.
 
Viimeksi muokattu:
tillukas mulla on kivulias ovulaatio ja kipuili kestää useamman päivän..nimenomaan alkaa pari päivää ennen ovista ja jatkuu pari päivää yli sen. Todella tuskaista! Juuri nytkin (tänään dpo 3-4) tuntuu aivan mahtavalt, kun vihdoin kivut on helpottaneet! Monta päivää jomotteli alaselkää ja mahaa ja mulla liittyy myös huono pahoinvoiva olo ovisaikoihin..todella tympeetä. Ja mun on pakko ottaa särkylääke silloin kun kivut on pahimmillaan muutaman tunteroisen ovistestiplussasta seuraavana päivänä. Mulla ei aina ole ollu yhtä kivuliasta tämä ovulointi ja olenkin miettinyt, että mistä se voisi johtua..ELI vastauksena kysymykseesi..et ole millään tavalla outo! ;)
 
zapata Pahoittelut negasta!

Neiti-81 Työterkkarista suostuivat testaamaan kilpirauhasen keväällä ja todettiin normaaliksi. Koe otettiin tosin melko pian keskenmenon jälkeen, että en ole varma sen luotettavuudesta. Itse epäilin tuota kilpirauhasta, kun oon ajoittain tosi väsynyt.

Malttamaton Hienoa, että sulla keskenmenoihin löytyi syy ja apu! Pelottaa vaan, jos itsellä kaikki onkin tutkimuksissa kunnossa. Voikohan siinä tilanteessa yhtään mitään? Tuskin suostuvat kortisonia tms. määräämään testimielessä.

tillukas Mulla oviskivut vaihtelevat paljon. Ekan keskenmenon jälkeen oli kipeät ovikset, kipu tuntui ennen ja jälkeen. Viime aikoina on taas ollut hankala edes erottaa ovista.

Miten kauan pitää odottaa keskenmenon jälkeen, että noita kokeita voi ottaa? Vielä vähän kyllä jännitän, että saanhan lähetteen. Alkuraskauden ultrassa tosiaan tulkitsivat pienen hippusen sikiökaiuksi, mutta entä jos sairaalalla katsovat, että raskaus oli kuitenkin kemiallinen. Kai tässä alkaa kuvitella jo kaikkia mahdollisia kauhukuvia, kun ei mun keskenmenojen hoidossakaan ole kaikki mennyt putkeen.
 
Neiti-81 Työterkkarista suostuivat testaamaan kilpirauhasen keväällä ja todettiin normaaliksi. Koe otettiin tosin melko pian keskenmenon jälkeen, että en ole varma sen luotettavuudesta. Itse epäilin tuota kilpirauhasta, kun oon ajoittain tosi väsynyt.
Kerrottiinko sulle mitään arvoja (minäkö utelias..)
Kun mullakin meinaan oli "ihan hyvät" arvot kunnallisen mukaan.. (TSH 4,2 ja T4V 10, Viitearvot TSH 1-4,5 ja T4V 11-21 <---Mieluummin pitäs yli 16 olla ja TSH raskautta yrittävän 1-2 korvilla)
Mun arvoilla ykistyinen oli ihan järkyttynyt miksei lääkitystä ole jo määrätty.. jo pelkästään oireiden perusteella. (mulla seurattu arvoja jo kauan sukurasitteen vuoksi, mulla siis TSH ollut 2000 luvun alussa 1, jolloin, kappas kappas, ei mitään km ongelmia ollutkaan....)

MUOKS. ja arvot pitää ottaa aikaisin aamulla, ehdottomasti ennen kymmentä. Ainakin täällä raumalla ovat terveyskeskuksessa määränneet vääriä aikoja ettei sillä ole muka merkitystä, vaikka sillä on ratkaiseva merkitys... Mulla kerran otettu vasta klo 10 jälkeen, ja TSH oli 1. kun otettiin oikeaan aikaan klo7 korvilla, olikin TSH 4,2......
 
Viimeksi muokattu:
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Sunnuntaina 26.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 101/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 64/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 26/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 26/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 70/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 27/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 31

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 17/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 14/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 19/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 31
mumina___22v___KM 7/12____________________________KP 10/30-34

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 16/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 16/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 6/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 29/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 14/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 20/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Hanne Tosiaan tuo kilpirauhanen voi olla yksi syy, mutta nuo sinun arvot on kyllä hyvät viime testeistä. Itsellä tosiaan keväällä aloitettiin Thyroxin testimielessä kun arvot oli koholla. Samalla työterveyslääkäri ihmetteli miksei kollega ollut jo vuonna 2009 kiinnittänyt asiaan huomiota kun silloin TSH oli ollut 4,7. Että lääkäreitäkin löytyy moneen lähtöön. Itsellä otettiin kans testi viimeksi heti km:n jälkeen, ja silloin oli arvot hyvät. Päättelin että pärjään silloisella annostuksella kun nuo arvot heijastaa kuitenkin vielä päättynyttä raskautta, jolloin tyroksiinia tarvitaan enemmän.

tillukas ja MiNalo mulla ei ole itse noista oviskivuista vielä kokemusta, ainakaan niin että tietäisin. Mutta, tästä tuli mieleen että voiko olla että mulla olis jostain kumman syystä tuplaovis tässä kierrossa? Koska ekan tikutin ja nyt siis menkat olis pitänyt alkaa jo muutama päivä sitten, mutta ei näy ei kuulu. Munasarjoja vihloi viime viikon lopussa pari päivää ja nyt on tullut runsaampaa "kananmunalimaa" muutaman päivän. : / Kun ei myöskään sitä plussaa ole r-testiin pamahtanut, niin välähti tällainen ajatus mielessä.
 
Tervehdys. Mulle voi päivittää Kp2. Kierron pituus oli nyt sen 30 päivää, katsotaan mitä on tällä kerralla.
Itkuista on tämä homma tällä hetkellä. LA ensimmäisestä keskenmenneestä on lauantaina ja kun nyt ei tärpännyt, on tosi surullinen ja masentunut olo.
Yritän katsoa eteenpäin. Varasin gynekin Kp:lle 13. Mulla oli nyt jotain välivuotoa ja toisen keskenmenon jälkeen menkat ovat alkaneet parin päivän tiputteluvuodoilla. "Oviksesta" lähtien eli sen noin 2 viikkoa kärsin myös menkkamaisesta jomottelusta. Google tietää kertoa, että oireet johtuisivat keltarauhasen ongelmista, katsotaan mitä gyne sanoo. Jospa jotain lääkettä määräisi. Naama kukkii ihan hirveästi ja se on gynen mukaan kuulemma oire munasarjojen yliaktiivisuudesta.
Oikeesti kuvittelin, että tästä kierrosta olisi tärpännyt vaikka oireet ihmeellisiä olikin. Sinällään ihan hyvä juttu, huomasin käyväni läpi noita keskenmenoja ja tajusin että niissä on vielä käsittelemistä. Esim. ekassa keskenmenossa oli ensin pientä tiputteluvuotoa, mutta sitten rauhoittui. Kunnes eräänä aamuna seksin jälkeen alkoikin tulla enemmän. Tarkistuksessa löytyi vielä sydämen sykkeet, mutta muutamaa tuntia myöhemmin se alku tuli ulos. Toisessa keskenmenossa oli taas pientä tiputteluvuotoa. Päätettiin miehen kanssa, että vuotoa ei pidä pelätä ja, että voin mennä jumppaan. Kunhan en rehki. Ja enhän mä rehkinyt, mutta parin päivän päästä alkoikin kova vuoto. Ultrassa ei löytynyt mitään, mutta myöhemmin kyllä bongasin riekaleita, jotka muistuttivat sitä, mitä tuli ulos ekassa keskenmenossa. Anteeksi tämä pitkä alustus, mutta tajusin tässä, että kun kuvittelin olevani raskaana pelkäsin seksiä ja liikkumista. Selvästi asia, mitä mun pitää työstää.
Työstää pitää myös tätä lähestyvää LA:ta. Ollaan vielä silloin tod.näk menossa katsomaan lähipiiriin syntynyttä vauvaa. Heillä LA oli 4 päivää meitä ennen, mutta vauva tulikin hieman ennen aikojaan 3 viikkoa sitten. Yritän tässä miettiä, miten siitä selviän.
 
Tuplaovis: Minulla on joskus harvoin näitä kiertoja ja ne ovat juurikin kiertoja, jotka venyvät. Pisimmälle ehtinyt km-raskaus oli tuplaoviskierto, mutta sen jälkeen ei ole sattunut tulemaan. Sitä edeltävä oli joskus noin vuotta ennen esikoiseen johtanutta kiertoa.

30 päivän kierto tulossa, ovis ohitettu. Aah, kohta loppuu nämä kivutkin... Endokivut ovat siedättävämpiä kuin oviskivut. Hyvä kuulla, etten ole ihan ainoa näine tuskineni.
 
Haaveissani Jaksamista sinulle :hug: Sinulla on vielä paljon pohdittavaa ja käsiteltävää.

Kirjoituksesi herätti minussa myös paljon muita ajatuksia, esim. tuo naaman kukkiminen. Minulla iho ei ole edes teini-ikäisenä ollut näin huono, ja luulin tämän olevan pillereiden lopettamisen, raskautumisen ja km:n jälkimaininkeja. Pitäisikö itsekin mennä gynen luokse käymään, rupesi hieman huolestuttamaan?

tillukas hyvä tietää että tuo tuplaoviskin on mahdollista. Täällä kyllä huomaa aina ettei olekaan niin kummajainen kun kuvittelee. :) Tänne kun asiat laittaa teidän muiden ihmeteltäviksi niin löytyy joku muukin yhtä outo. :)
 
Haaveissani Voimia! Mä pelkäsin myös hirvittävästi ensimmäisen keskenmenon laskettua-aikaa. Se päivä ei kuitenkaan ollut niin paha kuin olin kuvitellut, vaikka toki pahalta tuntuikin. Verenvuodon pelkääminen kuulostaa myös kovin tutulta. En itse ole keksinyt mitään keinoa, millä siitä pääsisi yli. Ite oon nyt vaan tyytynyt elämään hirvittävän pelon kanssa. Mulla luteaanivaihe lyheni keskenmenojen jälkeen ja sain siihen luget. Voiskohan noilla keskenmenoilla sitten jotenkin olla vaikutusta keltarauhaseen? Mulla ei ennen näitä keskenmenoja ollut mitään ongelmia kierron kanssa.

Mä kävin tänään lääkärissä ja varmalla keskenmenolla todettiin syke. Lääkärikään ei sitä oikein tainnut uskoa, vaan tarkisti pari kertaa, että kyllä syke tosiaan löytyy. Vielä en uskalla oikein tuuletella, kun viimeksi alun vuodon loputtua keskenmeno tuli muutaman viikon päästä. Viikon päästä menen taas tarkistuttamaan, että mikä on tilanne.
 
Hanne_ wau!! Hienoja uutisia!! :heart: :) Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, että pikkuinen pysyy mukana loppuun asti! Ja siihen me uskotaan, eikö niin! ;) Kylläpäs luo toivoa monille, että nuinkin voi käydä..kaikesta huolimatta! Ihan mahtavaa! :heart: Nyt koitat vaan ottaa rennosti. Tiedän kyllä miten hankalaa se on, mutta sanonpahan kummiskin! :D
 
Quu
Isot pahoittelut Hanne, olisin niin toivonut, että raskaus olisi jatkunut normaalisti:hug::hug:! Ei ole elämä ollenkaan reilua:(. Ymmärsin, että et ole ollut vielä km-tutkimuksissa, nyt kolmannen peräkkäisen jälkeenhän niihin kuuluu päästä julkisellekin, toivottavasti asiat etenee mahdollisimman nopeasti ja seuraava raskaus onnistuisi!

MiNalo, menipä pitkälle sun saama aika! Tosi kurjaa odotella, tsemppiä kovasti ja kiva kuulla, että yritys jatkuu kuitenkin:)

Oviskivuista, mä olen itsekseni niitä myös pähkäillyt, menkat ei ole ikinä mulla olleet kivuliaat, mutta jossain vaiheessa ovikset on muuttuneet tosi kipeiksi. Kipu on aiemmin kestänyt vaan sen ovispäivän, mutta viime kierrossa alkoikin jo pari päivää aiemmin. Nyt ovistesti tänään plussa, ja eilisesti pientä jomotusta, mutta ei sellaista kovaa kipua kun viime kierrossa. On tää naisen elämä vaan niin kummallista, just kun kuvittelee kroppansa toimintaa ymmärtävänsä, niin eiköhän taas jotain uutta ihmeteltävää ilmaannu:rolleyes:

Haaveissani, tsemppiä! On nämä sellaisia asioita, että tuntuu että joutuu moneen kertaan samojakin asioita miettimään uudelleen, kun ne syystä tai toisesta nousevat taas pintaan. Vähän niin kuin aaltoliikettä, mutta toivottavasti eteenpäin kuitenkin koko ajan, vaikka välillä mennään siellä aallonpohjallakin..

ON: ovistesti siis hymyili aamulla, se on niin kivaa:)! Se testitulos, josta uskaltaa pelkästään iloita ja nauttia, kun siitä toisesta plussasta iloon sekoittuu pelkoa. Muutenkin pitkästä aikaa parempi olo, LA on nyt ohi ja tätä elämää eletään nyt eteenpäin näillä eväillä. Stressaamatta en pysty täysin olemaan, mutta tuntuu että olen nyt hyväksynyt sen, että elämä toistaiseksi pyörii aika paljon näiden asioiden ympärillä, mutta että muista elämän osa-alueista voi silti nauttia:)
 
Hei taas hetkeen en ole ollut kirjoittelemassa, mutta lukemassa välillä käynyt. Olen ollut aika maassa kun kuulin yhden tutun henkilön odottavan lasta ja pyörittävän kahta miestä samaan aikaan... Olin niin katkera ja kiukkuinen ja jopa surullinen kun hän tuolaisessa tilanteessa alkaa odottamaan ja minä ja mieheni toivomme koko sydämestä että tärppi kävisi.
Sitten ihmettelyyn omasta kierrosta, pari päivää sitten alkoi ihmeellinen jomotus mahassa ja painon tunnetta ja tuli ruskeaa vuotoa ja nyt vasta ovistesti on kirkuvan punainen... Talleteltu kyllä on monena päivänä tässä kun on ollut halut aivan erillaiset kuin ties koska... ;) Mitään muuta ei ole kuin ihmeellinen painon tunne ja sellainen olo kuin olisi kokoajan täynnä, mutta on silti kamala nälkä... Ihan outoa kun ei koskaan ole tälläiseltä tuntunut että mitä tämä mahtaa olla?! Onko kenelläkään ollut ja mitä se oli?!

Niin ja onnea plussanneille, teille en olisi ikinä katkera, vain onnellinen. Muille paljon toivoa tähän kiertoon ja jännäilyyn jos on testauksien aika <3 Olette ihania! <3
 
Pikaisesti olen koneella...

haaveissani paljon voimia Sinulle! Tiedän niin tuon tunteen :hug:

Hanne_ Mahtavia uutisia! :heart: Lohdutan ettei vuoto ole aina huono juttu, tätä viimeisisntä tytärtäni odottaessa vuodin ERITTÄIN paljon verta viikkojen 5-8 välillä Menin jo kerran tk:sta lähetteellä "keskenmeno" Äitiyspolille missä ultralla todettiin sikiö ja syke. Minulla vuoteli vain verisuonet kohdunsuulla ja ne poltettiin kiinni. Toki ymmärrän pelkosi, omat keskenmenoni on tulleet tuon kokemuksen jälkeen.

On: Nyt alkais olemaan kierto täynnä (yleensä 28-29 päivää) Tänään aamulla digitestillä "ei raskaana" Mutta hullu kun olen, käskin miehen tuoda Elivo-testin töistä tullessaan ja siinä haalea plussa... :confused:

On ehkä joku viallinen testi. Oireita on vaikka muille jakaa, rinnat tosi kipeät ja (muka) kasvaneet, näen paljon unia ja juoksen yölläkin pissalla.

No, huomenna teen uuden testin. Niin kauan on toivoa kun ei ole kuukautisia.

Tsemppiä kaikille ja plussia toivottelen! Kun vaan äkkiä päästäis kaikki hevonkuuseen tästä ketjusta :heart:
 
mä olen aivan ihmeissäni, kun eilen tuli kummallista välivuotoa joka jatkui lievänä tämän päivän :( . ikinä ole ollut mitään tuollaista. toivottavasti kroppa ei nyt ole sekaisin. se tästä vielä puuttuisi! hitto että ottaa tämäkin nyt päähän.
 
Hanne uskomatonta, ihanaa! Toivotaan nyt että tämä sinnikäs yksilö olisi tarrannut kovasti kiinni ja tuo sinun pelottelu vuodolla loppuisi tähän.

Onnea ovistestiin plussanneille, jännitetään sitten toisia plussia parin viikon päästä teille! :)

tiinelli Eikös tuo digi oo semmoinen "vähemmän herkkä", eli muilla testeillä näkyy helpommin?

ON: ei taida olla minun digitestillä tässä kierrossa käyttöä, tänään havaittu pientä tuhrua. Taitaa ne menkat alkaa viimeistään huomenna rytinällä. :( Muuhun ei oikein nyt riitä uskoa. Luulin vaan niin kovasti että tämä ois ollut se meidän kierto. :ashamed:
 

Yhteistyössä