Naapurin tyttö: uteliaisuuttani kyselen... Minkå ikäinen olet, ja kauanko olette yrittäneet? Itse epåilen, että mulla on aina ollut häikkää oviksessa, esikkoa yritettiin kaksi vuotta ja kierrot 30-50 vrk. Nyt edellinen kierto ennen tärppiä venyi taas, oli 39 vrk ja 2-3 vrk ennen menkkoja tuhrutti ruskeaa. Luin monesta paikasta, että munasolun kypsymättömyys ainakin venyttää kiertoa ja teettää tuhrua.
Ja myös ikä. 40 veen kieppeillä on sitten jo paljonkin kaikenlaista "luonnollista" häikkää, toisilla enemmän kuin toisilla.
Suosittelen kyllä gynellä käyntiä.
Mie oon pikkusta piirua vaille 29
ja yritystä on takana sen 10 vuotta. tämän miehen kanssa tosin 8kk vasta mutta vikahan on minussa. se on tutkittu 2010 etten ovuloi. Siis en ole ovuloinut kun nyt toukokuusta lähtien vasta, tätä kiertoa ennen oli kaksi kiertoa jotka olivat 29pv tasan ja 14pv menkkojen alusta oli ovulaatio ilman lääkkeitä. Sitten tämä kierto venyi ja venyi mutta lopulta ovuloin...
Mie olen clomien jälkeen 2010 päättänyt etten niitä enää käytä koska olin täys pirttihirmu ja sain kemiallisen keskenmenon...
aloe vera tuntuu minulla auttavan ovulaation tuloon..
en tiedä miten se siihen auttaa mutta auttaa kuitenkin...
Musta on muuten todella mukava kirjoittaa tänne.
Kun oma siskoni sanoo että teen asiasta liian ison numeron... noh, helppo sen on tosin sanoa, sillä itsellä on lapsia ja lapsen lapsiakin jo: 11+10
Itelläni ei yhtään...
Ja vaikka se sanoo että mulla on vuosia vielä aikaa saada lapsia, niin mie jo teininä tiesin että tahdon olla äiti nuorena jotta jaksan vanhempana olla hyvä mummu... noh, aina ei saa sitä mitä haaveilee mutta luovuta en... vaikka sattuu taas, vuoto muuttui veriseksi, ei tule muuta kuin paperiin, että hitaasti alkaa menkat...
Mie katson vielä ainakin seuraavan kierron ennen gyneä.
Vielä ei voi sanoa että olisi kp 1, on tosiaankin niin niukkaa... tosin jos näistä tulee elämäni helpoimmat menkat
15 vuotiaana koin raiskauksen kun ensimmäinen poikakaverini raiskasi mut ja silloin kävin hakemassa jälkiehkäisypillerit. Olen monesti miettinyt että olisiko pitänyt vaan jättää hakematta... oisko mulla lapsi nyt sen myötä.. monta arvuuttelua olen tehnyt...
mur-mur ja piuu en uskokaan että oikeasti testeissä voisikaan mitään olla, kuitenkin se dpo 5 tai 6 menossa... ja jotenkin tuntuu että turha mun on enää testata. Oottelen rauhassa vuodon alkamista.
Perhis :hug::hug: