Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö



Tein tänään testin, ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena...

taisin saada elämäni ensimmäisen roskishaamun :D

*MUOKS* testi on tehty iltapäivä pissasta joskus kl 16 aikaan eli ei ees aamupissasta...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Apua!
Miten pian munasolu voi kiiinnittyä? Olen lukenut että siihen menisi n.7 päivää.
Siksi mietin kun huomasin juuri että pikkareihin oli vuotanut pieni määrä ruskeaa vuotoa, samanlaista kuin ennen menkkojen kunnolla alkamista. :O

Minulle tehtiin inseminaatio viime perjantaina, eli siitä on nyt vain 3 päivää...
Nyt mietin ihmeissäni, voiko vuoto olla kiinnittymisvuotoa vai onko mahdollista että inseminaatiosta aiheutunut pieni verenvuoto tulisi vasta nyt ulos 3 päivää myöhemmin....? Ei kai siinäkään niin kauan voi kestää. Häiritsee!!! :headwall:

Kiitos jos joku kiltti voisi kommentoida tähän! :flower:


Muokkaus: Hetki sitten taas wc-käynnillä tuli pyyhkiessä kunnon limat, ovulaatiolimojen tyyppistä kirkasta, venyvää "kananmunanvalkuais-limaa". Kuuluukohan sellainen myös kiinnittymiseen?
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Taas ruskeaa tuhrua valkovuodon mukana paperiin pyyhittäessä... :( ja melko paljon... pelottaa että se aloittaa ennen aikaisesti menkat ja jää taas vain yritykseks... muihin herkkiin testeihin ei tuu minkäänlaista viivaa... *huokaus*
 
Hitsiläinen, ei kai se muutakaan voisi olla sitten...

Onkohan inseminaatiossa voitu kuroa aikaa jopa muutama päivä normaaliin raskautumiseen verrattuna, että kiinnittyminen olisi jo nyt? :confused:

Olen käyttänyt myös hormonilääkitystä tässä kierrossa. Jospa se olisi vaikuttanut nopeaan kiinnittymiseen.

Miksi naisen pitää olla näin vaikea laitos, miksi? :p
 
Naapurin tyttö


Tämä on tuollainen kettumaisen kapea herkkä testi jonka tein äsken samalla veski reissulla kun tota ruskeaa tuhruakin tuli, mun koneella näky viivanen mutta en tiiä näkyykö teille... vai kuvittelenko mä vaan... voihan se olla tosiaankin kiinnitymis yritys ollunna...
 
lapseton luulen et sulla just tuota kiinnittymivuotoa :heart: näkkyy jo testissä varmaan piakkoin :)

naapurin tyttö en saa selvää tosta kuvasta kun nii epäselvä..jospa siullakin kiinnittymisvuotoja??

osaakos kukaa sanoo mitään siitä kohdunnapukasta??
 
Naapurin tyttö - näen kyllä viivasen tuossa liuskassa..onko sitten oikialla kohden kun näyttää olevan niin lähellä kontrolliviivasta?

Mikäli siulla dpo4 tai 5 ei voi oikein olla mahdollista, että R-testi reagoi noin nopeaan(jos siis lasketaan oletusta oviksesta, ei mahdolisesta aiemasta tärpistä)

Miunhin dpo5 värillinen viivanen testissä viime kierrolla, ei voinut kyllä johtua raskaudesta..ja tämähin laskettuna oletetusta oviksesta.

lapseton
- voi olla hyvinhin sitä itteään - kiinnittymisvuotoa..vaikka onhin kovin aikaiseen mielestäni?
..en kyllä tiedä, miten nopeaan hoidoissa alkio kiinnityy - voisiko siis olla nopsempaa?

Kohdunnanpukasta joku kyseli..

Se elelee jokaisella omaa elämäänsä;)..vaikia siitä tarkailla mahdollista tärppiä.
..osalla ylhäällä&kova tärpin käytyä.
Ulkolaisilla sivustoilla mainitaan: on puolikypsän luumun tuntunen ja keskivaiheilla, synnyttäneillä hieman avoin..ota siitä selvää sitten:whistle:..

Itselläni pidemmälle menneessä raskaudessa(kkm todettiin rv8+2)se oli _t o s i_ alhaalla ja pehmeä.
..muissa tärpeissä(alkuraskauden km:ssa)se oli ylhäällä ja puolikova.

..eli..elelee omaa elämäänsä.:D
 
Viimeksi muokattu:
Onko kellään, jolla on ollut kemiallinen raskaus / varhainen (rv4-5) keskenmeno, kokemusta siitä, miten pian raskaustestissä viiva alkaa hävitä? Kuvissa ylempänä viikko sitten sunnuntaina plussattu, alempana tämän iltapäivän "plussa" (nyt kun vuotoa ollut 2 päivää).



 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Onko kellään, jolla on ollut kemiallinen raskaus / varhainen (rv4-5) keskenmeno, kokemusta siitä, miten pian raskaustestissä viiva alkaa hävitä? Kuvissa ylempänä viikko sitten sunnuntaina plussattu, alempana tämän iltapäivän "plussa" (nyt kun vuotoa ollut 2 päivää).



Mulla oli todistetusti kemiallinen 2010 ja sillon kun vuoto alkoi tein testin ja sain haamun ja seuraavana päivänä ei enää tullut viivaa.. eli melko nopeaan vissiin poistuu mutta sekin on kai yksilöllistä...

Sulla tuo viiva on kyllä vahventunut... olisiko voinut olla niin että on ollut kaksosraskaus ja toinen tullut ulos ja siitä vuoto?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Naapurin tyttö
mur-mur kun tarkasti tuota viimeisintä kuvaa kahtoo niin siinä olisi niinkuin kaksi viivaa, toinen oikealla paikalla ja toinen siinä kontrollin lähellä :eek: pikkasen outo tulos on... :p

Tuhru tuli taas vaan sen kerran ja loppu, ei tullut enää kun äsken kävin pisulla... outoa on kun kerran päivässä ilmenee :O
 
Naapurintyttö: näen tuossa puikkotestissä kummassakin (testiajalla ja kuivaneessa) viivat, mutta ne on eri kohdissa. Tuo kuivatut viiva on kyllä oikeassa paikassa. Tuo testiajalla otettu liian kaukana kontrollista. En tiiä huomaakin kukaan muu samaa.
 
Onko kellään, jolla on ollut kemiallinen raskaus / varhainen (rv4-5) keskenmeno, kokemusta siitä, miten pian raskaustestissä viiva alkaa hävitä? Kuvissa ylempänä viikko sitten sunnuntaina plussattu, alempana tämän iltapäivän "plussa" (nyt kun vuotoa ollut 2 päivää).




kasenja
mulla oli varhainen tais olla 4+4 kemiallinen raskaus siinä vuoto alkoi perjantaina, testissä oli lauantaina vahvin viiva kaikista tehdyistä ja tiistaina ei tainnut tulla enää viivaa ollenkaan, että nopeaan hävisi mulla tuo hormoni.

muoks * mustakin tuo sun viiva on vahvistunut kuiteskin :)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Huoh! pakko se on todeta että kun nyt tulee huomenna tasan kolme viikkoa kun menkkojen olisi pitänyt alkaa että huomenna ne siis alkavat... tuhrua tuli taas paperiin...
jotenkin tuntuu että mulla oli kaksi ovulaatiota, 7.8. ensimmäinen ja nyt 14.8. toinen ja tuo 7.8. tulee kaksi viikkoa... jotenkin, se vie mahdollisuudet tuolta 14.8. kokonaan...
voin sanoa että suoraan sanottuna vituttaa... jos vuoto alkaa ja seuraava kierto on yhtä paska niin mie meen tuonne meitin yksityiselle gynelle kyllä ja pistän sen tutkimaan perin pohjin miut... pakkohan tähän kroppaan on tulla selvyys...
ei ole kyllä menkka tuntemuksia muita kun nivusia särkee... aiemmin illalla alapäässä oli kuin viiltelyä...
taitaa olla vaan hormonit sekaisin, ja mulla on muuten ihan sairaan kuuma... lämmöt ei juurikaan koholla, mutten tiedä muutenkaan niiden käyttäytymisestä mitään kun tässä kierrossa vasta mittaillut...
Ette tiedä kuinka monta runoa olen kirjoittanut pahaan oloon kun en vain saa olla äiti... kaikki aina kertovat minulle kun hoidan jonkun lasta tai leikin jonkun lapsen kanssa että susta tulis hyvä äiti. Miksei sulla ole lapsia?
Yksikin tutun pikku tyttö kysyi multa kerran, mikset sinä ole äiti? missä sinun vauva on?
Uskokaa tai älkää mutta en osannut vastata tälle suloiselle tytölle mitään joka niin vilpittömästi sitä kysyi, kyyneleet silmissä vain hymyilin ja jatkoin leikkiä hänen kanssaan...

Juuh, elämä on, jatkamme odottelua yhä, mutta oli pakko purkaa tuntemuksiaan, kaikkea en miehelleni osaa puhua ja minulla ei ole ystäviä. Vain te rakkaat täällä... ja mieheni suvun puolelle en uskalla avautua, hänen siskoilleen yms...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26944963:
Huoh! pakko se on todeta että kun nyt tulee huomenna tasan kolme viikkoa kun menkkojen olisi pitänyt alkaa että huomenna ne siis alkavat... tuhrua tuli taas paperiin...
jotenkin tuntuu että mulla oli kaksi ovulaatiota, 7.8. ensimmäinen ja nyt 14.8. toinen ja tuo 7.8. tulee kaksi viikkoa... jotenkin, se vie mahdollisuudet tuolta 14.8. kokonaan...
voin sanoa että suoraan sanottuna vituttaa... jos vuoto alkaa ja seuraava kierto on yhtä paska niin mie meen tuonne meitin yksityiselle gynelle kyllä ja pistän sen tutkimaan perin pohjin miut... pakkohan tähän kroppaan on tulla selvyys...
ei ole kyllä menkka tuntemuksia muita kun nivusia särkee... aiemmin illalla alapäässä oli kuin viiltelyä...
taitaa olla vaan hormonit sekaisin, ja mulla on muuten ihan sairaan kuuma... lämmöt ei juurikaan koholla, mutten tiedä muutenkaan niiden käyttäytymisestä mitään kun tässä kierrossa vasta mittaillut...
Ette tiedä kuinka monta runoa olen kirjoittanut pahaan oloon kun en vain saa olla äiti... kaikki aina kertovat minulle kun hoidan jonkun lasta tai leikin jonkun lapsen kanssa että susta tulis hyvä äiti. Miksei sulla ole lapsia?
Yksikin tutun pikku tyttö kysyi multa kerran, mikset sinä ole äiti? missä sinun vauva on?
Uskokaa tai älkää mutta en osannut vastata tälle suloiselle tytölle mitään joka niin vilpittömästi sitä kysyi, kyyneleet silmissä vain hymyilin ja jatkoin leikkiä hänen kanssaan...

Juuh, elämä on, jatkamme odottelua yhä, mutta oli pakko purkaa tuntemuksiaan, kaikkea en miehelleni osaa puhua ja minulla ei ole ystäviä. Vain te rakkaat täällä... ja mieheni suvun puolelle en uskalla avautua, hänen siskoilleen yms...
Olisiko siulla nyt jotain hormonaalista häikkää?..ehkä se käynti Gynellä voisi olla hyväkin.

Voi ihunainen tietenhin saat purkaa tuntojasi täällä.:heart:
..miusta täällä pitäisikin voida kertoilla mielen päällä olevia asioita, ei aina juuri siihen "dippailuun" liittyvää - elossa niin paljon muutahin.:)

Ainahin meillä naisilla tämä kuumeilu on niin ISO osa elämää ja vaikuttaa tavan arkeenkin paljon..kun sitä raskautta kuukaudesta toiseen toivoo alkavaksi, saatta se syödä parisuhdetta ja omaa kestokykyäkin..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Kasenja - pikkasen on vahvempi tuo tuorein dippaus.
..Km vuodon alku on niin tapauskohtaista - toisilla alkaa piankin..kun taas toisilla viipyillen pitkäänhin.

Luuletko km:n siulla nyt alkavan?..olen pahoillani jos näin suruisesti kävisi:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26944963:
Huoh! pakko se on todeta että kun nyt tulee huomenna tasan kolme viikkoa kun menkkojen olisi pitänyt alkaa että huomenna ne siis alkavat... tuhrua tuli taas paperiin...
jotenkin tuntuu että mulla oli kaksi ovulaatiota, 7.8. ensimmäinen ja nyt 14.8. toinen ja tuo 7.8. tulee kaksi viikkoa... jotenkin, se vie mahdollisuudet tuolta 14.8. kokonaan...
voin sanoa että suoraan sanottuna vituttaa... jos vuoto alkaa ja seuraava kierto on yhtä paska niin mie meen tuonne meitin yksityiselle gynelle kyllä ja pistän sen tutkimaan perin pohjin miut... pakkohan tähän kroppaan on tulla selvyys...
ei ole kyllä menkka tuntemuksia muita kun nivusia särkee... aiemmin illalla alapäässä oli kuin viiltelyä...
taitaa olla vaan hormonit sekaisin, ja mulla on muuten ihan sairaan kuuma... lämmöt ei juurikaan koholla, mutten tiedä muutenkaan niiden käyttäytymisestä mitään kun tässä kierrossa vasta mittaillut...
Ette tiedä kuinka monta runoa olen kirjoittanut pahaan oloon kun en vain saa olla äiti... kaikki aina kertovat minulle kun hoidan jonkun lasta tai leikin jonkun lapsen kanssa että susta tulis hyvä äiti. Miksei sulla ole lapsia?
Yksikin tutun pikku tyttö kysyi multa kerran, mikset sinä ole äiti? missä sinun vauva on?
Uskokaa tai älkää mutta en osannut vastata tälle suloiselle tytölle mitään joka niin vilpittömästi sitä kysyi, kyyneleet silmissä vain hymyilin ja jatkoin leikkiä hänen kanssaan...

Juuh, elämä on, jatkamme odottelua yhä, mutta oli pakko purkaa tuntemuksiaan, kaikkea en miehelleni osaa puhua ja minulla ei ole ystäviä. Vain te rakkaat täällä... ja mieheni suvun puolelle en uskalla avautua, hänen siskoilleen yms...
BIG HUG :hug:
 
Naapurin tyttö, jotenkin kosketti tuo sun kirjoitus. Tuntui taas niin epäreilulta, että jotkut vaan vahingossa tulee raskaaksi ja sitten päätyvät aborttiin ja jotkut ei sitä lasta tunnu saavan millään, vaikka olisivat hyvät vanhemmat. En tietenkään tuomitse ketään, joskus abortti voi olla jollekin oikea ratkaisu.

Kuumeilu ja piinailu on aika rankkaa, vaikka itselläni on siitä kokemusta vain minimaalisesti. Nyt tässä vielä vanhoilla päivilläni kuumeilen, jos saisin vielä yhden pikkumurusen. Kaksi lasta on jo ennestään, 16 v ja 9 kk iältään.

Toivon kaikille kuumeileville plussaa :flower:

Itsellä nyt kohta ovistestit ajankohtaisia. Ovis on todennäköisesti viikonloppuna ja mies on mökkireissulla... :kieh:

Noista ystävistä... eipä niitä mullakaan niin montaa ole, muutama hyvä onneksi. Harmi vaan, asuvat ympäri Suomea.
 
Tässä kierrossa en oo ajatellut ovulaatiota tikuttaa. Laskurin mukaan ovulaatio olis 25. päivä ja mies kotiutuu opiskelupaikkakunnalta edellisenä iltana. Mutta, jos mun ovulaatio olisikin aiemmin ja mä tikuttelisin sitä niin sitä harmituksen määrää ei kestäis kukaan. Eli jos ei tiedä niin ei harmita :).

Alkuraskauden keskenmenosta mulla on vaan kokemusta viikoilta 10+4 ja mitä ilmeisimmin oli jo mennyt kesken aiemmin, kun viivat eivät vahvistuneet. Tyhjennysvuoto siis alkoi noilla viikoilla. Viikon päästä keskenmenosta ei enää tullut raskaustestiin toista viivaa. Kemiallisten viivat ovat häipyneet mulla samana tai edellisenä päivänä ennen menkkojen alkamista.

Onnittelut kaikille plussan ja haamun saaneille. On se vaan niin ihanaa, kun toinen viiva alkaa piirtymään selvästi.

Jaa juu, silloin kun aloin odottamaan esikoista, niin kyl mä hermoilin sinne nt-ultraan asti. Sen jälkeen vähän relasin, mutta ekat tavarat ostettiin vasta rakenneultran jälkeen. Tämä siitä syystä, että menin tuon keskenmenneen raskauden alussa ostamaan pienen muumibodyn ja en pystynyt sitä esikoiselle sitten pukemaan. Se saa olla muistona meidän enkelistä.
 
Siis mitä hemmettiä? Nyt (oletettu kp3, epätodennäköinen dpo 21) vuoto sitten lakkasi kuin seinään. Kyllä minulla kuukautiset normaalisti sen 4-5 pv kestää. Ehkä kemiallinen raskaus sekoittaa seuraavankin kierron?

Naapurin tyttö, metsämanssikka ja *mur-mur* - kyllä minunkin silmiini tuo testi on hiukan vahvistunut (viiva myös ilmaantui nopeammin kuin viikko sitten). Mutta jos kyseessä olisi normaali raskaus, kuvittelisin viivan vahvistuneen enemmänkin viikon aikana.

Oletan siis, että kunnollista kiinnittymistä ei tapahtunut. Mutta neuroottinen testaaja kun olen, tarkistan tällä viikolla vielä, mitä hormonitasolle testien mukaan tapahtuu. Naapurin tytön ja metsämanssikkan kokemuksien perusteella oletan, että keskiviikkona pitäisi testin olla jo selkeästi nega.
 

Yhteistyössä