Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö


Minusta tässä aamupissasta tehdyssäkin on haalea viiva...

Tuo eilinen jossa on testiajalla ja sen jälkeen otetut kuvat niin siinä testissä oli jotain häikkää, se kolme kertaa veti värin läpi...

Tässä testissä kaikki meni ok ja näen tässä viivasen... kännyllä nopeasti otettu niin siksi epäselvä kuva...

Nyt dpo 5 T A I 6 :p

*muoks* Ei alkanut vuoto yön aikana, ei tullut ees siteeseen asti mitään, hyvin vähän enää ruskeaa paperiin aamulla... saas nähdä runsaantuuko taas iltaa kohden....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heippa kaikki! Mulla alko lauantaiaamuna menkat ja tänään en oo tarvinnu enää suojaa. Olin jo ihan varma, et se oli joku valemennkavuoto, mutta ei testiin tullut mitään ihmellistä tänäänkään. Luonnossa näin varmaan viivanpaikan, muttei tullut enää tietokoneen näytölle asti. Nyt mulla on siis kp3.
 
Naapurin tyttö
Siis taas tuli enemmän ruskeahkoa vuotoa... :confused:
Ei mulla ennen menkat ole näin alkaneet...
Ja virtsa oli ruskeaa...
Tosin en ole koko päivänä juonut mitään... ja aamulla viimeksi käynyt pissalla... viimeksi juonut yöllä tilkan...

oon tosi huono juomaan jos ei janota...

Äsken tehdyt testit:



Siinäkin näkyy jottai tod. haaliaa...

Ja sitten aamuinen testi äsken kuivana kuvattu:

 
Naapurin tyttö: uteliaisuuttani kyselen... Minkå ikäinen olet, ja kauanko olette yrittäneet? Itse epåilen, että mulla on aina ollut häikkää oviksessa, esikkoa yritettiin kaksi vuotta ja kierrot 30-50 vrk. Nyt edellinen kierto ennen tärppiä venyi taas, oli 39 vrk ja 2-3 vrk ennen menkkoja tuhrutti ruskeaa. Luin monesta paikasta, että munasolun kypsymättömyys ainakin venyttää kiertoa ja teettää tuhrua.

Ja myös ikä. 40 veen kieppeillä on sitten jo paljonkin kaikenlaista "luonnollista" häikkää, toisilla enemmän kuin toisilla.

Suosittelen kyllä gynellä käyntiä.
 
Naapurin tyttö Mullakin jostain syystä venyi se viime kierto,ja ekat päivät oli ihan vaan ruskeeta tuhrua,kunnes muuttu veriseksi. Eikä ennen ole tapahtunu mullekkaan,ikäkään tuskin selittää vielä (30v) vaan ihmisen kroppa on ihmeellinen ja arvaamaton.
Minäkään en näe mitään testissäsi : /
 
Ultra kuulumiset Ultrassa käyty ja tuloksena keskeytynyt raskaus. Labrakokeita otettiin läjä. Huomenna saan lisävalaistusta.

Kunhan selviää, mistä kyse -> uutta yritystä lisää vaan heti, kun menkat alkaisi. Ovistesti ostoksille pitää lähteä. Periksi en anna ;)

Palaillaan ja yv voi aina laittaa.
 
Naapurin tyttö
Naapurin tyttö: uteliaisuuttani kyselen... Minkå ikäinen olet, ja kauanko olette yrittäneet? Itse epåilen, että mulla on aina ollut häikkää oviksessa, esikkoa yritettiin kaksi vuotta ja kierrot 30-50 vrk. Nyt edellinen kierto ennen tärppiä venyi taas, oli 39 vrk ja 2-3 vrk ennen menkkoja tuhrutti ruskeaa. Luin monesta paikasta, että munasolun kypsymättömyys ainakin venyttää kiertoa ja teettää tuhrua.

Ja myös ikä. 40 veen kieppeillä on sitten jo paljonkin kaikenlaista "luonnollista" häikkää, toisilla enemmän kuin toisilla.

Suosittelen kyllä gynellä käyntiä.
Mie oon pikkusta piirua vaille 29 :) ja yritystä on takana sen 10 vuotta. tämän miehen kanssa tosin 8kk vasta mutta vikahan on minussa. se on tutkittu 2010 etten ovuloi. Siis en ole ovuloinut kun nyt toukokuusta lähtien vasta, tätä kiertoa ennen oli kaksi kiertoa jotka olivat 29pv tasan ja 14pv menkkojen alusta oli ovulaatio ilman lääkkeitä. Sitten tämä kierto venyi ja venyi mutta lopulta ovuloin...
Mie olen clomien jälkeen 2010 päättänyt etten niitä enää käytä koska olin täys pirttihirmu ja sain kemiallisen keskenmenon...
aloe vera tuntuu minulla auttavan ovulaation tuloon..
en tiedä miten se siihen auttaa mutta auttaa kuitenkin...


Musta on muuten todella mukava kirjoittaa tänne.
Kun oma siskoni sanoo että teen asiasta liian ison numeron... noh, helppo sen on tosin sanoa, sillä itsellä on lapsia ja lapsen lapsiakin jo: 11+10
Itelläni ei yhtään...
Ja vaikka se sanoo että mulla on vuosia vielä aikaa saada lapsia, niin mie jo teininä tiesin että tahdon olla äiti nuorena jotta jaksan vanhempana olla hyvä mummu... noh, aina ei saa sitä mitä haaveilee mutta luovuta en... vaikka sattuu taas, vuoto muuttui veriseksi, ei tule muuta kuin paperiin, että hitaasti alkaa menkat...
Mie katson vielä ainakin seuraavan kierron ennen gyneä.
Vielä ei voi sanoa että olisi kp 1, on tosiaankin niin niukkaa... tosin jos näistä tulee elämäni helpoimmat menkat :D

15 vuotiaana koin raiskauksen kun ensimmäinen poikakaverini raiskasi mut ja silloin kävin hakemassa jälkiehkäisypillerit. Olen monesti miettinyt että olisiko pitänyt vaan jättää hakematta... oisko mulla lapsi nyt sen myötä.. monta arvuuttelua olen tehnyt...

mur-mur ja piuu en uskokaan että oikeasti testeissä voisikaan mitään olla, kuitenkin se dpo 5 tai 6 menossa... ja jotenkin tuntuu että turha mun on enää testata. Oottelen rauhassa vuodon alkamista.

Perhis :hug::hug:
 
Lapseton 81..oho!..eikös siulle tehty se inseminaatio vasta perjantaina?
..voiko mitenkään olla mahdolista, että se näkyi herkässäkään testissä noin aikaiseen?:confused:..tuntuu kyllä uskomattomalta..

Sinähän olit varmaankin oviksen tikuittanut..katsottiinko ultralla, että ovis oli tapahtunut?
..ajattelin vain..että jos se ovis oliskin nyt, kun niitä limojahin niin kovasti..ja siksi R-testi reagoi siihen..onko tuo viiva testissä aivan tasavahva, palkkimainen?

Koskaan en ole törmännyt noin aikaiseen R-testin reagoimiseen kun raskaus kyseessä..mutta en noista hoidoista mitään tiedäkkään.

Olko siulla jokin lääke tukemaan mahdollista alkion kiinnittymistä?
..sekin saattaisi reagoida noin - antaen plussan R-testiin.

Hei..olit ilmeisesti pistellut Pregnyliä - sehän voi juuri antaa tuon positiivisen tuloksen!
..mikä oli annoksesi..eikö hoidoissa sanottu, milloin se ei enää näkyisi?
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Tehtiin perjantaina juu.
Ultrassa katsottiin kyllä että ovulaatio oli jo tapahtunut.. Ilmesesti sitten paljonkin oletettua aiemmin ja lapsi (?) saanut alkunsa kotikeinoin... :confused:
Testin viiva on ihan tasavahva, samanlainen kuin kontrolliviiva, mutta haaleampi.
Sain reseptin lääkkeeseen joka auttaisi kiinnittymistä, mutta sitä en ole vielä ehtinyt ottaa.
En tajua. Soitan heti aamusta lääkäriin ja kysyn neuvoa. :|
 
Purergon ei vaikuta R-testitulokseen..mutta Pregnyl kyllä - sitäkö et vielä ole kerinnyt pistää!

Vauvakuume..ajattele mikä ihme - sie olet varmaan raskautunut ennen tätä inseminaatioita!!!:rolleyes::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Pregnylin pistin keskiviikkona tai torstaina, en muista... :ashamed: Annos 5000IU eli vissiin suurin mahdollinen. Siitä todennäköisesti varmaan johtuu tuo plussa. :headwall:
Lääkäri ei kertonut, että se voisi vaikuttaa r-testiin. Googletin juuri aiheesta ja tottahan se on.

No, huomenna varmasti selviää jotain kunhan saan lääkäriltä neuvoja.
Kiitos mur-mur. :heart:

Ei kuitenkaan heitetä vielä kirvestä kaivoon vaan testaillaan myöhemmillä päivillä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pregnylin pistin keskiviikkona tai torstaina, en muista... :ashamed: Annos 5000IU eli vissiin suurin mahdollinen. Siitä todennäköisesti varmaan johtuu tuo plussa. :headwall:
Lääkäri ei kertonut, että se voisi vaikuttaa r-testiin. Googletin juuri aiheesta ja tottahan se on.

No, huomenna varmasti selviää jotain kunhan saan lääkäriltä neuvoja.
Kiitos mur-mur. :heart:


Ei kuitenkaan heitetä vielä kirvestä kaivoon vaan testaillaan myöhemmillä päivillä. :)
Pregnyl annos 1x 5000IU voi näkyä muutaman päivän - ei yli 10vrk.
..siulla olisi siitä pistoksesta nyt reilu 4-5vrk aikaa..

Siehän voit dipailla ja katsoa kun Pregnyl "plussa" tuosta haalenee(varmaanhin vielä pikkasen)..ja sitten jos alkaa vahvistumaan taas..se olisi sitten SITÄ!:heart:
..laskin, että su-ma/26-27.8 voisit saada jo varman vastauksen, kävikö tärppi.:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä