Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onnea plussanneille ja haamuilijoille!!! :flower::heart: Täällä sellainen tilanne että perjantaina saatu haalea haamu. nyt menossa kp 37. Kierto ollut 30 aika tasan. Nyt en ole testannut. Tänään ollut menkkamaista juilintaa ja lämmöt 36,8 vähän tippunut siis (37,1 oviksen jälkeen). vuotoa siis odottelen tulevaksi. jos ei tänään ala niin huomenna testaan. :| PLUSSA Onnea kaikille!!:heart:
 
Anteeks aivan kauheesti omaa napaa, mutta MITÄ HEMMETTIÄ???? Mulla siis pitäs olla nyt kp4 ja tein raskaus- ja ovulaatiotestit. (Älkää ees kysykö miks. :D)

Siis voiko mulla nyt jo olla ovulaatio tulossa???? Vai onko toi riittävän vahva ovulaatioviivaksi? Voiko se näyttää tolta monta päivää ennen ovista?? Oli muuten tosi halpa toi pregcheckin ovulaatiotikkupaketti. :)




Naapurin tytön tarina kosketti. Halauksia sulle ja perhikselle myös!!!
 
Pele, mä tein ovistestin raskaana ollesani, ihan alkuraskaudesta, älä kysy miksi...
Silloin siitä tuli tuollainen vahva viiva.

En oikein usko, että noi sulla ainakaan ovista vielä näyttää tai sit sun kierto on ihan sekaisin. :confused:

Tai sit sulla oli valemenkat?

Emmä tajua... Kummallista kuiteskin. Toivottavasti asia selkenee pian!

Ai niin, mistä noita pc ovisliuskoja saa?? Meidä Prismassa ei ole edes raskaustestejä...
 
Viimeksi muokattu:
Pele - ovulaatiotestit kuulemma saattaa näyttää raskauden aikasemmin kuin raskaustestit.
Jos nuo alemmat testit oli raskaustestejä, näen niissä molemmissa haaleat viivat.

Esim. siskollani tuli menkat vielä noin kolme kuukautta hänen ollessa raskaana.

Itsekin tein eilen raskaustestin, johon tuli suht vahva viiva. Samalla tein myös ovulaatiotestin johon tuli todella tumma viiva, tummempi kuin koskaan aiemmin.
Täällä kuin myös vähän epäselvä tilanne... :)

Uutta testiä vaan tekemään myöhemmin!
 
Naapurin tyttö
Pele Kiitos. Näen sulla hailakat haamut rtesteissä että olisiko sitten sitä ihteään :):heart:
Voisiko olla ollunna sitten niin että oli valemenkat?

sekundamamma siulla näen viivanpaikan mutta en saa väriä näkyviin...

ON: Tänään taas enemmän vuotoa, tummanpunaista, mutta ei vieläkään voi sanoa että olisi kp 1.
Odottelen yhä, mitään menkkatuntemuksia ei ole niinkuin yleensä on sellaiset että ei pysty kunnolla liikkumaan...
Mietityttää kummasti tämä nyt minua :p
 
Mä oon tyhmä, mut tein uudet vielä päiväpissasta ja nyt se ovulaatiotestin viiva on kyl jo haaleampi. Mä en oikein osaa tulkita sitä, mutta sillai mä käsitin, et viivojen pitäs olla yhtä vahvat, et ne merkitsis yhtään mitään? Oonko oikeassa?

On tää aika ihmeellinen tilanne. Näkyykö se pco aina ultrassa?
 
Naapurin tyttö
Pele Eihän sulla ole nuo ovistesti ja rtesti koskenut toisiaan? Sillä näen yhä rtestissä haaleaakin haaleamman punaisen viivan :)

sekundamamma Nyt kun katson kunnon näytöltä tuota sinun kuvaa niin siinä on punainen viiva :)

Mulla mahdollisesti vuoto lisääntyy mutta on sellaista todella kuivahkoa... :confused:

Lämmöt: alilämpöä ?!? WTF?!?

Mä en voi vielä sanoa tätä päivää ainakaan kp1 kun tuo vuoto on mitä on... alkais nyt sit kunnolla!!! Alkaa kyrpimään... :mad:
 
Ei ne koskenut? :O Dippasin ne kyl samaan aikaan, mut olivat ne sen jälkeen erillään koko ajan. Nyt kun ne on kuivia, näkyy kummatkin vahvemmin. Tai toi r-testi ainakin näkyy nyt selkeemmin ja kun se kuivui, silloin se viiva tuli tosi selvästi siihen hetkeks näkyviin.
 
Naapurin tyttö
ON: Mulla on yleensä menkkojen aikaan ovistestiin tullut puhdas nega



Toissa päivänä ovistestissä todella haaleaakin haaleampi testiviiva, hädin tuskin erottuva, niin nyt tuli tuollainen.. Juuh, olen ymmälläni :LOL:
 
Tässä tää on nyt kuiva. Siis oli se iltapäiväpissan tulos. Toi r-testin viiva näkyy jotenkin selvemmin ku taas toi ovistestin viiva on tota aamun viivaa selvästi vaaleampi. :O

Joo mä jatkan ehkä testailuja kuitenkin vielä sitte. :D

Toi valkoinen kirjekuori näyttää ihan harmaalta tossa alla. :D
 
tuttikeiju++++++++:whistle::heart:

Markke:hug:

Pele - vahva on viiva O-testissä..ei kuitenkaan a i v a n ihan O-plussa..
..R-testissä mie näen vain yhden viivasen..toivosin niin siulle sinne kahta tällaista I I viivasta.:heart:
((muoks))..nyt tuossa kuivuneessa R-testissä näen "jotahin"
..mie tietysti mietin, ettei vain LH:n takia R-testi reagoisi..toivon kuitenkin, että juuri HCG:n takia.:heart:

Tarkoitatko monirakkulaisia munararjoja, että näkyykö ultrassa?..mielestäni näkyy.

sekundamamma:n dippauksessa voisi hyvinhin olla plussan alku:)..dpo:tkin vasta 9..huomenna uusi dippaus - Onnea matkaan!:heart:

Naapurin tyttö
..veikaan, että vanhaa verta mikä vuotelee(yrittää vuotaa)..sellaista, kuin alilämpö, ei lääkäreiden mielestä olekkaan(netistäkin joskus asian lukenut)
Lämpö saattaa muuttua päivän ja tilanteiden mukaan hyvin paljonkin, varsinkin kun kainalosta mittaa.

Ihuna, mie sitä lääkärillä käyntiä siulle kyllä suositteleisin:hug:


Kaikille tänne ihunia haamuisia ja vahvoja plussia!
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Pele jaa'a :p

mur-mur mie en lääkäriin suostu menemään vielä :D Oon aina kammonnut lääkäreitä niin siksi pittää olla sitten pääkainalossa tai tässä tapauksessa niin pahat vatsa kivut että haluaa tarkistaa... mutta miulla on teoria :D (Niinkuin aina kaikkeen :LOL: ) että jospa sillon 7.8 on ollut ovulaation yritystä ja se sitten nyt tulloo ulos ja 14.8 ollut ovulaatio mutta se ei olekaan tulossa ulos ;) juu juu, tiietään, aika optista harha kuvittelua :LOL::LOL: mutta kun pirulauta en luovuta :LOL:
 
Naapurin tyttö - ei toki luovuttaa tarvitsekkaan:)..ajattelein vain, että ei tarvitsisi turhaan enää tätä vanhaa kiertoa jäädä "piinailemaan" jos tulos kumminhin on nega..kroppa sekaisin hieman..

..pääsisit jo kohta uuden kierron ja toiveilujen alkuun jos lääkäri esim. määräisi kiertoa käynnistämään jonkin avun(lääkkeen)..ja ei se munasarjojen&kohdun ultraus olisi varmaankaan yhtään hassumpi aisia myöskään.:heart:

..mikä sinua lääkärissä peloittaa?..anteeksi, mie utelen näin suoraan..ei miustakakaan ole mukava käydä gynellä, intiimejä paikkoja vieraalle ihmiselle esitellä(ei ole esim. luotto gyneä)..mutta yritän ajatella, että hän tekee vain työtään.:)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
mur-mur en ole ikinä tykännyt lääkäreistä... :D Ja menkkojen aikaan en tykkää sinne mennä varsinkaan.. ällöö :D Sit kun vuoto lakkaa niin jos pääsisi käymään niin ois kiva... katsotaan nyt... jos aatellaan 14.8. oleva dpo niin eihän se olisi vasta kuin 6 joten oottelen vielä hetken :)
 
Anteeks aivan kauheesti omaa napaa, mutta MITÄ HEMMETTIÄ???? Mulla siis pitäs olla nyt kp4 ja tein raskaus- ja ovulaatiotestit. (Älkää ees kysykö miks. :D)

Siis voiko mulla nyt jo olla ovulaatio tulossa???? Vai onko toi riittävän vahva ovulaatioviivaksi? Voiko se näyttää tolta monta päivää ennen ovista?? Oli muuten tosi halpa toi pregcheckin ovulaatiotikkupaketti. :)




Naapurin tytön tarina kosketti. Halauksia sulle ja perhikselle myös!!!
Mä oon antanut itseni ymmärtää, että LH nousee kierron lopussa ja saattaa siksi näyttää tummempaa viivaa, vaikka ei olisikaan raskaana. En nyt muista, et venähtikö sulla kierto, jos niin kummittelisko kemiallinen noin? Jotenkin tuntuu, et jos olisit raskaana niin raskaustestissä pitäisi tässä vaiheessa jo näkyä kunnon viiva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatyttö;26958868:
Mä oon antanut itseni ymmärtää, että LH nousee kierron lopussa ja saattaa siksi näyttää tummempaa viivaa, vaikka ei olisikaan raskaana. En nyt muista, et venähtikö sulla kierto, jos niin kummittelisko kemiallinen noin? Jotenkin tuntuu, et jos olisit raskaana niin raskaustestissä pitäisi tässä vaiheessa jo näkyä kunnon viiva.
Mulla on siis nyt jo kp4 ja parin päivän vuoto oli viikonloppuna. Äsken tuli paperiin ruskeaa tuhrua, muttei suojaan asti. Mä en tätä nyt oikein raskaudeksi epäillytkään vaan meinasin voisko ovulaatio tosiaan tapahtua näin varhaisessa vaiheessa kiertoa. Mulla on kyl ollut pari sellasta 20 päivän kiertoa, jollon toi testi vois olla ihan paikkansapitäväkin, jos tuon kuuluu näyttää tolta 48 h ennen ovulaatiota. Tiedä siitä. :)
 

Yhteistyössä