Sen jotenkin huomaa kommenteistasi ja siitä, miten väärin (tahallasi?) kaiken luet, tulkitset ja ymmärrät.
Kirjoitin, että mä kohtelen omia lapsiani ja vieraita lapsia eri tavalla, omiani rakastan ja komennan, vieraat lapset ei ole mun vastuulla. Sinä luet sen lauseen niin, että mun mielestä pph:n vastuulla ei ole ne vieraat, hänellä hoidossa olevat lapset. Miten sen voi tulkita noin?
3-6 v ryhmää ei (onneksi) ole tuossa meidän pk:ssa. On 3-4 v ryhmä, 4-5 v ryhmä, eli kahta vuosikertaa per ryhmä (hyvä juttu). Ja 6-vuotiaat on eskarissa. Esimerkiksi pihalla olemisen oikeuksia ei tuolla anneta iän, vaan taitojen mukaan: jokainen suorittaa pihaleikkiajokortin, ja sen suorittaneilla on lupa kiivetä kiipeilytelineen verkkoon, lupa hypätä keinusta, yms vastaavaa. Loistavaa, etten sanoisi.
Ja minä en pidä ajatuksesta, että joku alkaa pph:ksi vain siksi, että se on ainoa keino hoitaa omat lapset kotona. Minä en pidä. Mun mielestä se ajatus ei ole kiva. Muut saa olla vapaasti eri mieltä. Saanko mä pitää oman mielipiteeni, sopiiko se sulle, vai poljetko jalkaa jos en ole asiasta samaa mieltä kuin sinä?