Veisittekö lapsenne tällaiselle PPH:lle?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pph";26941399]Niimpä juuri. Ennemminkin ohjaaja kiinnittäisi huomion hoitajaan, joka ei olisi leikkipuistossa koskaan 'juoruamassa' muiden hoitajien kanssa. :D[/QUOTE]
Mahtaisi lapsillakin olla ankeaa, jos eivät pääsisi puistoon tapaamaan muiden hoitajien hoidokkeja :). Ja koska pph:n työ on omassa kodissa tapahtuvaa, niin puistoilu, kerhot yms tuo varmaan kaivattua sosiaalisuutta siihen duuniin, ja sitten jaksaa ehkä paremmin mitä jaksaisi jos olisi ns. eristyksissä muista hoitajista. Näin kuvittelisin.

Ainoa asia, mitä "puistojuoruilussa" kritisoin, on se jos niitä lapsia EI vahdita. Tai jos karjutaan kovaan ääneen hoitolasten diagnoosit ja vanhempien avioerot yms salassapitovelvollisuuden piiriin kuuluvat jutut. Mutta ihan yhtä lailla kritisoisin jos pk:n täti tekisi niin, karjuisi niitä diagnooseja niin että ohikulkijat kuulee. Tai jos esim. sairaanhoitajat keskenään keskustelisivat bussissa potilaistaan tunnistettavasti.

wer
[QUOTE="Pph";26941399]Niimpä juuri. Ennemminkin ohjaaja kiinnittäisi huomion hoitajaan, joka ei olisi leikkipuistossa koskaan 'juoruamassa' muiden hoitajien kanssa. :D[/QUOTE]

Miksi ihmeessä? Mä en käy puistoissa juoruamassa enkä muutenkaan. Meillä on tässä ihan kodin vieressä niin hyvät leikkipaikat, ettei ole tullut mieleenkään, että pitäisi lähteä puistoon. Naapurit kyllä näkevät, mitä touhuan lasten kanssa. Ihmettelevät suorastaan miten mä jaksan joka päivä kahdesti pukea lapset ja ulkoilla niin paljon heidän kanssaan.

"pöh"
Pieleen meni taas. Ei mua se haittaa, jos pph juoruaa työkavereidensa kanssa. Eikä se, jos pk:n täti juoruaa työkamujensa kanssa. Se, jos juoruaa vaitiolovelvollisuuden piirissä olevia asioita ulkopuolisille, haittaisi ihan molemmissa tapauksissa. Keskenään puhukoot juuri mistä lystää.
Kuule, ihan kaikki asiat sun perheestäs kuuluu sen velvollisuuden piiriin, pk:n täti ei saa sanoa susta mitään edes toisen ryhmän hoitajille, mutta niin ne vaan tekee....ja sehän on susta ok, niihän sä olet täällä väittänyt....

654
Anatolia kertoi jossakin viestissä, ettei ole haukkunut kaikkia perhepäivähoitajia. Kyllä on. Hän sanoi, ettei luota perhepäivähoitajiin, ts. perhepäivähoitajat ovat epäluotettavia, siis kaikki pph:t. Kyllä se on minun mielestä haukkumista.

yleistetään kaikki!
Niin. Mä en luota yhteenkään koulunkäyntiavustajaan. On kolme huonoa kokemusta ja lisäks oon kuullut pelkkää pahaa. Eli ne kaikki on siis lusmuja. Ihan kaikki.

Yhteistyössä