[QUOTE="hih";26935521]....ja lastenhoitajathan eivät KOSKAAN kirjoittele tänne....
sä ja sun mielikuvas......
syy, miksi aattelet noin on just siks kun sä raukka parka etä TIEDÄ mitä siellä päiväkodissa sinustakin puhutaan! Ja lapsestasi! Teidän vaatteista!
Nimenomaan: sulla on vaan mielikuvia...[/QUOTE]
Miksi ihmeessä mua kiinnostaisi, mitä päiväkodissa puhutaan minusta tai mun lapsista?
Puhukoon rauhassa. Ei mua ole ylipäätään koskaan kamalasti jaksanut kiinnostaa se, mitä joku minusta ehkä puhuu tai on puhumatta. Sitä kutsutaan kai terveeksi itsetunnoksi.
Mielikuvia, nimenomaan. Omiin kokemuksiin perustuvia. Mutu-tuntumaa siitä, mikä on hyvä ja mikä ei ole. Hyvä fiilis siitä, että tänne minä voin lapseni luottavaisin mielin hoitoon viedä. Ja niin veinkin. Kahden ekan lapsen pk-ura on jo takana, ja hienosti meni. Kolmas lapsi ei vielä ole päivähoitoikäinen, mutta päiväkotiin (siihen yhteen tiettyyn, uskoisin) hänetkin vien kun se aika koittaa. Ja uskon, että yhteistyö pk:n ja kodin välillä sujuu hyvin myös silloin.
Hassua, että joillekin ottaa niin pirun koville se, että mä en halua lapsiani perhepäivähoitoon, vaan päiväkotiin, ja että mä luotan meidän päiväkotiin. Omituista suorastaan. Ei mua vaan yhtään haittaa, jos ja kun moni haluaa lapsensa pph:lle ja on saanut pph:n joka on kuin taivaan lahja - päinvastoin, mitä useampi vanhempi on oman lapsensa päivähoitoon tyytyväinen, niin sen parempi.