Ei, vaan luottamuspula perhepäivähoitoon hoitomuotona, se lienee oikein tapa ilmaista asia.Siis sulla on luottamuspula vain YHTEEN perhepäivähoitajaan siis?
Vertauskuva: Martti oli lentäjän huolimattomuudesta johtuneessa lento-onnettomuudessa, läheltä piti mutta selvisi. Martti ei enää halua lentää ollenkaan, vaan matkustaa junalla ja bussilla. Martti tietää oikein hyvin, että lento-onnettomuuden todennäköisyys on pieni, ja että enemmistö lentäjistä tekee työnsä varmasti huolella, ja että junat & bussitkin joutuvat onnettomuuksiin, mutta siltikään Martti ei halua enää lentokoneeseen nousta. Hän ei luota lentokoneisiin enää.
(mahtaisikohan lentäjät joukolla ärsyyntyä tästä Martille, jos Martti asiasta keskustelupalstalla mainitsisi? )
Eli yksikin huono kokemus voi viedä luottamuksen, ja nämä ovat aika pitkälti henkimaailman asioita. Mulla huonoja kokemuksia on useampi kuin yksi, useammalta taholta, ei ole kyse vaan siitä että yksi pph olisi jotain väärää tehnyt minulle/mun läsnäollessani. Kyllä mun järkeni sen sanoo, että enemmistö hoitajista on varmasti kelpo naisia (miehiä ei juuri taida perhepäivähoitajissa olla?), mutta kun en siltikään vaan pysty luottamaan. Ja tätä asiaa ollaan kyllä mietitty aikoinaan, kun muksuille hoitomuotoa valitsimme.
En luota myöskään kondomeihin enää :xmas:. Vaikka faktana tiedänkin, että 97-98% ne toimivat.