[QUOTE="vieras";26913716]Parikymppinen, siistissä ja asianmukaisessa vuokrakaksiossa rauhallisella alueella asuva koulutettu lastenhoitaja, jolla muutama vuosi työkokemusta. Hyvä työssään ja lapset pitäisivät hänestä. Keskittyisi työntekoon ja lapsilla olisi hyvä ja turvallinen olla hänen kanssaan. Vapaa-aikansa viettäisi kuten muutkin nuoret.[/QUOTE]
En haluaisi viedä lastani pph:lle ihan sen takia, koska vain yksi hoitaja joka voi tehdä ihan mitä vaan lasteni kanssa.
Sun tapauksessa se vuokrakaksio kuulostaa tosi pieneltä asunnolta. Lapset nukkuisivat siis yhteisessä makuuhuoneessa, missä sinäkin. Miten mahtuu?
Mitä tarkoittaa, että vapaa-aikansa viettäisi kuten muutkin nuoret? Oletko niinkuin 20 vuotias tai peräti 21? En veisi niin nuorelle. Olen itse 22, enkä koe olevani valmis pph. Oma lapseni on sen verran vilkas, että pelkäisin lapseni katoavan hoidossa.
Tarkoitatko että juhlit vapaa-ajan? Sulla ei ole siis lapsia. parikymppinen äiti ei pysty mitenkään elämään kuten "muutkin nuoret". En antaisi missään nimessä kellekään pph:lle lapsiani hoitoon, jos ei ole omia lapsia. Omien lasten hoitaminen on täysin eri asia kuin vieraiden. Ei pph voi itse edes tietää pärjääkö pienten lasten kanssa. pph:lla kun on yleensä 1-3 vuotiaita lapsia, eli tosi pieniä. Ei kolmella pienellä lapsella pysty harjoittelemaan. Ihan liian rankkaa. Kaikilta pitää vaihtaa vaippa, lapset voivat satuttaa toisiaan, juosta karkuun, kadota. En usko, että lapsettomalla voi olla senlaista äidinvaistoa kuin äidillä.