Saraldo
Mäkään en veisi pph:lle, jos ei olisi ihan pakko. Mutta jos siis olisi pakko, niin lapseton parikymppinen ei välttämättä olisi ihan mahdoton ajatus. Ei tulisi ainakaan niitä tilanteita, että pph:n oma lapsi olisi sairaana ja pitäisi viedä varahoitoon. Ja koska parikymppisenä on ihan laillista tulla äidiksikin, en ymmärrä miksi sen ikäiselle olisi ongelma vaihtaa vaipat ja ruokkia lasta?
Mulle on ihan sama, mitä hoitotäti tekee vapaa-ajallaan, kunhan on hoitoaikoina täydessä iskussa. Mun puolesta saisi vaikka stripata viikonloppuisin tai vetää kunnon helikopterikännit perjantai-iltaisin, kunhan olisi maanantaiaamuna skarppina ja selvin päin ottamassa lapsia vastaan. Ihan aloittelijalle en kuitenkaan veisi, pitäisi olla jonkin verran sitä lastenhoitokokemusta esim. päiväkodissa.
Mulle on ihan sama, mitä hoitotäti tekee vapaa-ajallaan, kunhan on hoitoaikoina täydessä iskussa. Mun puolesta saisi vaikka stripata viikonloppuisin tai vetää kunnon helikopterikännit perjantai-iltaisin, kunhan olisi maanantaiaamuna skarppina ja selvin päin ottamassa lapsia vastaan. Ihan aloittelijalle en kuitenkaan veisi, pitäisi olla jonkin verran sitä lastenhoitokokemusta esim. päiväkodissa.