:O
Muoks. :flower:
Viimeksi muokattu:
:O
Älä välitä tollasista huomionkipeistä apinoista. Sun nenäs ei ole iso eikä siinä ole muutenkaan mitään vikaa. Kukaan olis sun nenään kiinnittänyt erityistä huomiota jos et olis itse tuonut sitä esilleVoi kuule voit arvata, että olen kuullut sen jo pari kertaa aikaisemminkin, mutta kiitos kuitenkin kun muistutit!
Katrin Tseetatsones näytti vähän sulta kun oli nuorempi Otpas kertakaikkiaan kaunis tyttö!
Ootko sä laihtunu vai miten sä näytät jotenkin ihan siltä kuin niissä vuosien takaisissa kuvissa? :O Kaunis kuva.
Kaunis, naisellinen nainen, ja kuvasta tulee mieleen että tiedätkin sen ja arvostat itseäsi. Wau.
Karkasit tietenkin jo ennen sulkemista.Ai on vai :O no mistä mää sitte karkasin. Tiiäkkö nää??
Oot sit laittanu pari kakshaarasta solmuun
Kyllä, samoilla linjoilla, aikas säpsäkkä mummukkaKaunis, naisellinen nainen, ja kuvasta tulee mieleen että tiedätkin sen ja arvostat itseäsi. Wau.
Olga Temonen tuli kuvastasi mieleenPiti mennä toukokuulle, että löytyi edes jonkulainen kuva.
Minä ja nenä.
Hä? :OLaitoin kerran kauniin kuvani tänne ja onnistuin vain säikyttämään Kepsiksen. Ette saa enää mitään.
Sullon samanlainen nokka ku mun bestiksellä :heart: Ja kaunis nainen olet minusta. Mulla on aikas iso klyyvari mut ihan erimallinen :snotty:Piti mennä toukokuulle, että löytyi edes jonkulainen kuva.
Minä ja nenä.
Voi että oot kaunis! Nyt unohdat nenäangstit ja uskot palstaa - palstahan on aina oikeassa.Piti mennä toukokuulle, että löytyi edes jonkulainen kuva.
Minä ja nenä.
Heh, en oo laihtunu, tietääkseni. Mutta hiljalleen alkaa vissiin ne tyroksiinit puremaan ja sellanen omituinen turvotus/pöhötys katoomaan. Kiitos kehusta! :flower:Ootko sä laihtunu vai miten sä näytät jotenkin ihan siltä kuin niissä vuosien takaisissa kuvissa? :O Kaunis kuva.
KiitosKaunis, naisellinen nainen, ja kuvasta tulee mieleen että tiedätkin sen ja arvostat itseäsi. Wau.
Millaista musaa, voiko kuunnella jossain?
Onpa symppis sakki! Millasta musiikkia te soitatte?