Palstakännit, olisko kova sana?

7thHeaven
[QUOTE="Sanna";26828551]Mistäpäin kontulaa ja minkä ikänen oot??
Itse kans kontulasta..[/QUOTE]

21 ja täältä omistustaloalueelta, ostarilta 3min.
Kontula on niin pieni, että onko sillä väliä mistä päin :D
 
7thHeaven
[QUOTE="Sanna";26828901]Rintinpolun.. Kontulan ala-asteen vieressä menevä tie.. :D[/QUOTE]

Eiku joo, hoksasin ite jo :D
Porttitien hoodeilla, no mä asun täällä toisella puolella metroa.

Venlaan? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
7thHeaven
[QUOTE="Sanna";26828984]Just siellä tai just siellä! :D

Hitto, poikaset mulla!
Huomenna saattaa olla Bohe vielä kun se on auki ja saan ehkä lapsenvaihdin ;)[/QUOTE]

Bohe, voi ei sinne en tuu enää ikinä.
Ei muuta vikaa, mutta mut ilmeisesti yritettiin viime talvena raiskata tms. kun lähdin sieltä yksin pois. Traumat :D
 
"Sanna"
Bohe, voi ei sinne en tuu enää ikinä.
Ei muuta vikaa, mutta mut ilmeisesti yritettiin viime talvena raiskata tms. kun lähdin sieltä yksin pois. Traumat :D
Siis oikeesti!?
Mulle ei muuta vikaa siin paikassa kun se saamarin "listiski" äijät tiskin huudeilla ja tuijottaa tanssilattialle ja ettii kohdetta. Hyvä jengi ja mahtava asenne takaa parhaan illan!! Meillä tyttöjen kanssa aina ihan mahtavaa ja valitettavasti/ ihanasti aina tuntee jonkun joka tuntee sut/sun kaverin pelastaa pulasta! Taidan tuntee liikaa ihmisii.. :D
 
7thHeaven
[QUOTE="Sanna";26829115]Siis oikeesti!?
Mulle ei muuta vikaa siin paikassa kun se saamarin "listiski" äijät tiskin huudeilla ja tuijottaa tanssilattialle ja ettii kohdetta. Hyvä jengi ja mahtava asenne takaa parhaan illan!! Meillä tyttöjen kanssa aina ihan mahtavaa ja valitettavasti/ ihanasti aina tuntee jonkun joka tuntee sut/sun kaverin pelastaa pulasta! Taidan tuntee liikaa ihmisii.. :D[/QUOTE]

Joo, käytiin siinä pihalla päälle ja en tiedä mikä oli homman nimi. Onneksi olin sen verran tuiterissa etten muista. Päähän tajusin kyllä potkasta ja taksikuski näki tilanteen ja otti mut kyytiin.

Ja kauheen kallis paikka se Bohe, varsinkin Itä-Helsingin baariks :D
 
"Sanna"
Joo, käytiin siinä pihalla päälle ja en tiedä mikä oli homman nimi. Onneksi olin sen verran tuiterissa etten muista. Päähän tajusin kyllä potkasta ja taksikuski näki tilanteen ja otti mut kyytiin.

Ja kauheen kallis paikka se Bohe, varsinkin Itä-Helsingin baariks :D
Onneksi kävi hyvin siis sillee kun ajattelee! Noh, musta samanhintanen kun muutkin kapakat tässä, paitsi sisäänpääsy.
Onneksi/ valitettavasti menee sulku koko paikka syyskuussa! :D :D
 
7thHeaven
[QUOTE="Sanna";26829243]Onneksi kävi hyvin siis sillee kun ajattelee! Noh, musta samanhintanen kun muutkin kapakat tässä, paitsi sisäänpääsy.
Onneksi/ valitettavasti menee sulku koko paikka syyskuussa! :D :D[/QUOTE]

Mä luulin että se suljettiin jo! Nehän piti läksiäiset ja kaikki! :O
 

Yhteistyössä