"Sanna"
Siis siitä on niin ristiitasta tietoo että! Mä kuulin viimesimmän, kait, syyskuun en muista mikä mutta syyskuu!Mä luulin että se suljettiin jo! Nehän piti läksiäiset ja kaikki! :O
Siis siitä on niin ristiitasta tietoo että! Mä kuulin viimesimmän, kait, syyskuun en muista mikä mutta syyskuu!Mä luulin että se suljettiin jo! Nehän piti läksiäiset ja kaikki! :O
jonkinmoisessa, mutta kirjoitetaan siltiOnko porukka jo niin kännis ettei tähän ketjuun kukaan kirjota mitään?
Juu, kännissä. Mitä pitäs kirjottaa? Päivittää kännin tilaa? Kohta sammun sängynpohjalle.Onko porukka jo niin kännis ettei tähän ketjuun kukaan kirjota mitään?
Lähe. Sulla on sentään valinnanvaraa.Palstan mielipide lähteäkö vai ei???
Koska se on hauskaa ja sillä hetkellä loistelias ajatus.miks ihmeess pitää keksiä nousuhumalassa lakata kynnet???
mahtaa tulla hienoa jälkeä
WTF, mikä TUO on???Tässä se sun selkärankas luikertelee:
Lapsivapaata sillä mietin ja kaiken kukkuraks sinkkuLähe. Sulla on sentään valinnanvaraa.
Tupakkia saa rahalla. Elämää ei.Lapsivapaata sillä mietin ja kaiken kukkuraks sinkku
Mietin vaan et ketä kaikkia tuolla on ja mul ei oo tupakkia...
Niinpä ja tajuaa et kynnet on karmeessa kunnossaKoska se on hauskaa ja sillä hetkellä loistelias ajatus.
Joku matelija joka muistuttaa miehen elintä, tai siis aika kopiohan toi onWTF, mikä TUO on???
tupakkia saa rahalla. Elämää ei.
Tervetulloo!Mä taidan liittyä tähän pinoon. Muutama viskipaukku alla ja nyt on pullo Copenhagenia tuhottavana.
Ok, sattuisiko kukaan tietämään mitähän lajia tämä kyseinen matelija mahtaa olla?Joku matelija joka muistuttaa miehen elintä, tai siis aika kopiohan toi on
Iltalehdess oli juttua tästäOk, sattuisiko kukaan tietämään mitähän lajia tämä kyseinen matelija mahtaa olla?
Vällykäärme?Ok, sattuisiko kukaan tietämään mitähän lajia tämä kyseinen matelija mahtaa olla?
No worries, pääasia on se että kantaa itsensä kunniallaTietäisittepä kuinka sotken täällä meikeillä...
Tissitoppi päälle!Taidan pukeutua ja lähteä katsomaan paikallisen menoa...