TV auki ja sielltä tuloo jotain paskaa.Ihan mistä vaan, ööööö, mitä katot nyt telkkarista tai mitä kuuntelet? Mä katon voicen komediaputkea ja palstailen samalla
ACDC:tä kuuntelen )
TV auki ja sielltä tuloo jotain paskaa.Ihan mistä vaan, ööööö, mitä katot nyt telkkarista tai mitä kuuntelet? Mä katon voicen komediaputkea ja palstailen samalla
Jee ACDC, just youtubetin panteran cowboys from hell, joka on aika hyvä palstakännibiisiTV auki ja sielltä tuloo jotain paskaa.
ACDC:tä kuuntelen )
Mistäpäin kontulaa ja minkä ikänen oot??Jos täällä on joku Kontulalainen tai lähihoodeilta, tulkaa mun luo viinojen kanssa.
Oon tosi mukava ja vieraanvarainen, saatte ruis-sipsejä ja tsatsikia.
En mä oikeesti oo näin epätoivoinen alkoholisti... no kyl mä oon.
Niinhän tää on pieni paikka21 ja täältä omistustaloalueelta, ostarilta 3min.
Kontula on niin pieni, että onko sillä väliä mistä päin
En osaa sanoo :ONiin mullakin ja oon juonnu ööö 3 siideriä... Onko se niin, että mitä useammin juo sitä helpommin nousee päähän??
Rintinpolun.. Kontulan ala-asteen vieressä menevä tie..Rinttari?
Musta se on taas niin että mitä useammin juo niin ei niin helposti nouse päähän.. Itselläni ainakin näinNiin mullakin ja oon juonnu ööö 3 siideriä... Onko se niin, että mitä useammin juo sitä helpommin nousee päähän??
Just siellä tai just siellä!Eiku joo, hoksasin ite jo
Porttitien hoodeilla, no mä asun täällä toisella puolella metroa.
Venlaan?
Juu näinhän se taitaa olla. Mulla viimeistä kännäilystä vaan pari viikkoo... Ja silloin kyllä meni paljon enmmän juomaa ja aamullakaan ei mitn tietoo kännäilystä...En osaa sanoo :O
Voipi olla, mutta eikös ainakin kun naiset on raskaana nii n sen raskaana olon jälkeen kun on ollut kauan juomatta, niin nouse nopeemin päähän?
Siis oikeesti!?Bohe, voi ei sinne en tuu enää ikinä.
Ei muuta vikaa, mutta mut ilmeisesti yritettiin viime talvena raiskata tms. kun lähdin sieltä yksin pois. Traumat
Onneksi kävi hyvin siis sillee kun ajattelee! Noh, musta samanhintanen kun muutkin kapakat tässä, paitsi sisäänpääsy.Joo, käytiin siinä pihalla päälle ja en tiedä mikä oli homman nimi. Onneksi olin sen verran tuiterissa etten muista. Päähän tajusin kyllä potkasta ja taksikuski näki tilanteen ja otti mut kyytiin.
Ja kauheen kallis paikka se Bohe, varsinkin Itä-Helsingin baariks