Palstakännit, olisko kova sana?

[QUOTE="vieras";26827141]Pikkukaupunkilainen vetää usein palstakännejä ja siinä välillä tietty kännää muuten vaan. Ei siitä ole isäksi. Ainakaan hyväksi sellaiseksi.[/QUOTE]

Teinit ovat mummolassa, vaimo kaverinsa kanssa terassilla, joten ketä tämä palstakännäily mahtaa vahingoittaa...
 
7thHeaven
Ääh... meillä ei ole kuin viskiä. Saattaisi aika terhakan krapulan iskeä jos sitä joisi. Muuten olisin kyllä ollut mukana.
Voi ei :D

Sillon kun mun mies oli intissä me asuttiin vielä omissa taloissa, mutta tehtiin niin että menin aina pe-su miehen kämpille kun oli lomilla. No yks perjantai mies tuli jonkun leirin jälkeen kotio ja tietty meni suihkun kautta sammumaan, eikä hengaillu mun kanssa ollenkaan. Ja mua vitutti niin että kumosin 0,5l viskipullon jonka löysin kylmäkaapista :D Mies oli todella iloinen mun viinavarkauksista ja olokin oli aika rapsakka aamulla, voin kertoa.
 
hipheui
voi luoja tuo kilppari,kunnon bilehile:Djoo tänään pipiäpäitä näköjään liikkeellä---tuo vieras(en siis minä:D)mutta oikein hauskaa perjantaita kaikille ja juhlitaan palstan kera tai ilman!:)
 
"vieras"
Pikkukaupunkilaisen vaimo sai keskenmenon. Tai tuli kohtukuolema. Mä en voi tajuta tommosia jotka tulee vittuileen tollasesta asiasta.. Tai tuo viimeinen kysymys oli asiaton.
Siis miten niin minä vittuilin?? Ap itse kertoi aiemmin ettei vaimo ollut millänsäkään ja monethan tekee heti perään vauvan jos on kohtukuolema. Ja mun mielestä rv 23 ei kyllä todellakaan ole keskenmeno että kukahan tässä vittuilee?
 
On kyllä, mutta aika helvetin huonon olon se seuraavalle päivälle tekee:)
Ei tuu huono olo seuraavalle päivälle, kun ottaa samaan aikaan kaks lasia eteen; toiseen 4cl viskiä ja toiseen (vähintäänkin juomalasiin) vettä, ja molempien lasien pitää olla tyhjiä ennen kuin ne taas täytetään. Vielä parempi jos vesilasi on tuoppi. Tulee siinä humalaan, mutta krapula jää tulematta :)
 

Yhteistyössä