7thHeaven
Voi helvetti, Pikkukaupunkilainen, olen tosi pahoillani
Ja sinä vieras olet täydellinen idiootti.
Asiattoman viestin voi ilmiantaa tossa kommentin vasemmassa alalaidassa olevasta kolmiosta.Miten ketjun voi ilmiantaa?
Mitä sä sekoilet?Miten ketjun voi ilmiantaa?
Kyllä se tästä, pikku hiljaa.Voi helvetti, Pikkukaupunkilainen, olen tosi pahoillani
Ummarran, iloisiin aiheisiin.Kyllä se tästä, pikku hiljaa.
Mutta tässä ketjussa en nyt tuota asiaa halua enempää käsitellä, kiitos!
Viski on just hyvääÄäh... meillä ei ole kuin viskiä. Saattaisi aika terhakan krapulan iskeä jos sitä joisi. Muuten olisin kyllä ollut mukana.
On kyllä, mutta aika helvetin huonon olon se seuraavalle päivälle tekeeViski on just hyvää
Voi ei :heart:
Voi eiÄäh... meillä ei ole kuin viskiä. Saattaisi aika terhakan krapulan iskeä jos sitä joisi. Muuten olisin kyllä ollut mukana.
"Ööö.. Kille muuttui kärpäseksi niin äiti vahingossa vähän lätkäisi.. eiku..."Voi ei :heart:
Tollasen ku ottais lemmikiksi niin liiskais vahingossa siinä kärpästen ja muiden ötömönkiäisten seuraks... Sit oiski kiva.. "Äiti missä kille on?" "No tota.. äiti... öö... "
Mun kaverit oli FB:ss jakanu ja kommentoinu et lähtis karkuun jos ton näköinen matelija tulis vastaan mut kyl mun on pakko sanoa, että kyllä mä lähtisin karkuun jos ton näköinen PENIS tulis vastaan... :x Aika kuolioon menneen näköinen..
Siis miten niin minä vittuilin?? Ap itse kertoi aiemmin ettei vaimo ollut millänsäkään ja monethan tekee heti perään vauvan jos on kohtukuolema. Ja mun mielestä rv 23 ei kyllä todellakaan ole keskenmeno että kukahan tässä vittuilee?Pikkukaupunkilaisen vaimo sai keskenmenon. Tai tuli kohtukuolema. Mä en voi tajuta tommosia jotka tulee vittuileen tollasesta asiasta.. Tai tuo viimeinen kysymys oli asiaton.
Ei tuu huono olo seuraavalle päivälle, kun ottaa samaan aikaan kaks lasia eteen; toiseen 4cl viskiä ja toiseen (vähintäänkin juomalasiin) vettä, ja molempien lasien pitää olla tyhjiä ennen kuin ne taas täytetään. Vielä parempi jos vesilasi on tuoppi. Tulee siinä humalaan, mutta krapula jää tulemattaOn kyllä, mutta aika helvetin huonon olon se seuraavalle päivälle tekee
ValitettavastiVoi saatana, luulin että meidän jääkaapissa oli kokonainen viinipurkki, mutta siitä tulikin vain yksi lasillinen
Jää siis kännit kyllä kauas, ja aika kuollut ketjukin.