Palstakännit, olisko kova sana?

Mun kaverit oli FB:ss jakanu ja kommentoinu et lähtis karkuun jos ton näköinen matelija tulis vastaan mut kyl mun on pakko sanoa, että kyllä mä lähtisin karkuun jos ton näköinen PENIS tulis vastaan... :x Aika kuolioon menneen näköinen..
Mä nyt meen karkuun kaikennäköisiä peniksiä, parempi kun miehet pitää ne pöksyissään vaan. Mut olis se kummallista jos tollainen luikertelis metsäreissulla vastaan :D
 
7thHeaven
:wave:

Ei kännejä, siistiä nautiskelua yhden siiderin ja valkoviinin tilkkasen kanssa.
Huomenna aamusta kirpputoreilemaan, joten iisisti.

Otin tossa sopivasti 3h päiväunetkin :D
Mitäs teille kuuluu?
 
Joo, ei sitä oo niin kauan kun on työpaikka :D Ja kotona tietokone odottamassa....
Kotona odottaa mies ja lapset, eksä soitti just et tuoko muksut mulle töihin vai nakkaako meille suoraan. Ja sit sauna, pari sidua ja sänkyyn, aamulla taas töihin.

Mähän teen siis 30-tuntista viikkoa noin teoriassa. Käytännössä viime viikolla oli 38 ja edellisellä viikolla 48 tuntia... Meiltä oli yksi poissa eka 3 viikkoa saikulla ja nyt se irtisanoutui kokonaan ni ollaan "vähän" vajaalla miehityksellä ainakin seuraavat 2-3 viikkoa...
 
7thHeaven
Riippuu ihan työajoista. Mulla oli elämää niin kauan kun olin vuorotyössä, elämä hiipui kun siirryin 8-16-työaikaan. Mitään ei enää ehdi, jaksa tai viitsi.
*otetaan sille* :D
Nimeomaan, mä teen pääsääntöisesti 7-13 työpäivää ja siihen päälle 15-20 koulupäivää, silloin ei ehdi tosiaan istumaan konella, kaikki vapaa-aika menee itsensä hoitamiseen ja ruuan laittamiseen.

Kesä on petollinen kun teen vaan 7- ~15 päivää ja sen jälkeen.... nada :D
 

Yhteistyössä