Palstakännit, olisko kova sana?

Huooooh..
Mä vietän vietän iltaa railakkaasti viinipulloni ja kännykän kanssa, joka piipittää lähes tauotta. Siellä ex-ukko kännipäissään tulittaa vuoron perään hyvällä ja pahalla. On taas tällekin illalle tullut jo se tavallinen uhkaus pahoinpitelystä. Olispa vaan hauska tietää, kuinka kauan tätä pitää sietää ja miten pitkälle tän mennä, että saan tähän jotain apua. :(
 
Venakko Milanna
Ai ja mä join viime torstaina niin paljon että vieläkin en voi viina katsoa:D. Mä muuten päätin että jos haluankin pitää hauska, niin hyppään prkle lentokoneseen ja lennän ulkomaaille. Suomessa tuntu että on niin tylsää. Täällä hauska ei voi missään pitää. Viime hauska mua enemmän ärsytti
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
"vieras"
Oikeesti? Mä olin niin tyytyväinen Saunalahti Prepaidiin.. mut toisaalta alan ymmärtää nyt sen, miksi sieltä soitettiin viikolla ja alotettiin puhelu sillain "Hei, tuleeko sulle yli 20e puhelinlaskuja, ota tällanen liittymä jossa kuukausimaksu on vaan 20e"!!

Olin että kiitos en tarvi, kun lähinnä vaan vastailen puhelimeen ja mulla ei ole älypuhelinta. MITÄ TÄMÄ ON!?
En kyllä tosin tiedä, miltä ajalta tuo lasku on. Soitan maanantaina ja oon vihanen.

Oma saunalahti sivulta näkee puheluerittelyn.
 
"vieras"
Mä vietän vietän iltaa railakkaasti viinipulloni ja kännykän kanssa, joka piipittää lähes tauotta. Siellä ex-ukko kännipäissään tulittaa vuoron perään hyvällä ja pahalla. On taas tällekin illalle tullut jo se tavallinen uhkaus pahoinpitelystä. Olispa vaan hauska tietää, kuinka kauan tätä pitää sietää ja miten pitkälle tän mennä, että saan tähän jotain apua. :(
Säästä ne exäsi pahat viestit.
 
Huooooh..
[QUOTE="vieras";26829907]Säästä ne exäsi pahat viestit.[/QUOTE]

Mua ihan selvästi vihataan, kun ei mun vastaus tähänkään oo tullut tänne. Ihan luuseri. :( Pointti oli kuitenkin se että oon säästänyt kaikki ne hirviömäiset viestit kyllä juu. Ne ei vaan mene "sen" rajan yli. Ja kun meillä on yhteinen lapsikin, niin tottahan meidän yhteyttä täytyy pitää.. :(
 

Yhteistyössä