Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Me mennään maanantaina neuvolaan... epäileevät että olisin jo himppasen pidemmällä odotuksessa kun kerran reilua viikkoa ennemmin menkkojen oletettua alkua testit näyttää plussaa... Mut huhhuh että jännittää... Aloin jo miettimään että jos kuvittelen ne viivat niissä testeissä... mutta ilmeisesti en. Toivottavasti en.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Tuo oli se eilisen kuva ulkoo otettu :) Kyllä se oli punainen se viiva ihan livenä, kuvassa se väri ei niin vahvasti näy. Jonkinmoisia oireitakin on, väsyttää hirveenä ja pää on tosi kipee, sellanen alakulonen mieli.
 
No jos se on sama testi niin kyllä se edelleen sitten plussa on, ei vain näy kun on niin harmaa koko kuva. :D nyt vaan pari päivää digiin väliä. Jos sulla on noita pc liuskoja niin kato mitä se näyttää huomenna ja jos on selvästii tummepi niin pian alkaa digi ilmoitella oikeaa tulosta. =)
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Me mennään maanantaina neuvolaan... epäileevät että olisin jo himppasen pidemmällä odotuksessa kun kerran reilua viikkoa ennemmin menkkojen oletettua alkua testit näyttää plussaa... Mut huhhuh että jännittää... Aloin jo miettimään että jos kuvittelen ne viivat niissä testeissä... mutta ilmeisesti en. Toivottavasti en.
Oih, jännää!!!! Toivon sieltä tulevan ihania uutisia <3
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
digi antaa mulla aina tulokset jälkijunassa, mulla oli rv 4+1 kun antoi tuon raskaana 1-2 ja neuvolan mukaan olis jo 4+5, joten nou hätä. edellisestä antoi raskaan 1-2 kun oli viikkoja lähes 5 ja ultralla nämä viikot on todettu jälkeenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Naapurin tyttö
Mulla taas lämmöt noussut 37.1:stä 37.3 epäilin nousseen kun palelee. Nyt kolme iltaa väsyttänyt normaalia enemmän... Ja välillä tulee todella huono olo... Mulla oli 2010 samanlailla kun oli kemiallinen. En muista oliko sillon kierto mikä... Mut muistelen että olisi ollu 5+ kun alko kova vuoto ja kivut ja testi haamuili mutta seuraavana pv:nä oli nega. Tuolloin testasin kun vuoto alkoi ja epäilin raskautta... :(
 
Mulla oli testiajalla samanlainen mitä toi sun keskimmäinen! siis miksi en saa kuvaan samaa, vaikka on järjestelmäkamera :(
mulla on nuo kuvat otettu ihan puhelimella. järjestelmä kamera söi ne viivat mulla jotenkin. mut ilman salamaa oon tainnu järjestelmä kameralla ottaa jos oon ottanut. tarpeeksi valoa vaan muualta. salama ainakin syö ne viivat kokonaan. outoa kyllä. itellä on yllä tuollainen iphone ja siinä kohtuu hyvä kamera.

ja muuten, sun kuvat on tainnu olla usein tumman pohjan päällä. laitappa valkoinen paperi tai joku alle niin mulla ainakin näkyi paljon paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
suski - onhan siulla kamera makrokuvauksella?

Itse suosittelen ottamaan testeistä kuvia jos mahdollista, luonnovalossa - ei kuitenkaan liian kirkkaassa.
..ja kuten Leo jo mainitsikin - esim. vaalea paperi testin alle.

Naapurin tyttö..saattaahan nythin olla kemiallinen kyseessä:|..et vain sitä saa tällä kertaa testillä bongattua.

Ainahan kemiallisissa, ei tule ensin haamuja tai selkeää plussaa ja sitten vasta vuotoa..joskus on vain sellainen raskaustunut oloinen ja oirehia ja testit pikkasen näyttää "jotahin" ei kunnolla näkyvää viivaa..vuoto sitten alkaa viiveellä.

Plussatuulia kaikille!:heart:
..mie sain synttärilahjaksi tädin:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Mur-mur toivottavasti ei ole kemiallinen :( no sen näkee kun vuoto tulee... Nyt ollut vahva raudan maku suussa... Onnea syntymäpäivän johdosta ja pahoittelut vuodosta.

Mulle tullut tosiaaan tänään myös vahva raudan maku suuhun ja närästys...
 
Musta on aika hurjaa kun se neuvolatäti sanoi, että vielä ei pitäs näkyä noilla testeillä mitään, jos kerran tuleviin menkkohin on vielä viikko, joten olenko mä sitten ollut pidempäänki raskaana vai mitä hittoo... Kolme testiä ei voi olla väärässä... eihän...?Erittyykö raskaushormonia enemmän esim jos odottaa kaksosia :O :D Miks maanantaihin on vielä niiiiiiiiiiiiin pitkä aika? Ai miten niin oon hermona... :D
 

Yhteistyössä