Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Leo tossa missä näit viivanpaikan, niin on likaa siin vasemmalla puolella mikä musta näyttää viivanpaikan reunalta,mut ku otin ton alemman kuvan, mikä on kapeempi ku otin eri kuvakulmasta, ni putsasin ni siinei näy sitä viivanpaikkaa enää. tajuakko XD
mä näen kyllä edelleen sen vaalean "viivanpaikan" tai jonkun vaalean palkin sen oikean viivan vieressä. Mut tuosssa kuvassa se viiva mikä nyt vaikuttaa haamulta näyttää mun silmään olevan oikeassa paikassa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Hei, kauankohan tuo ovulaatio voi kummitella näissä raskaustesteissä???

Tämä kännykällä
[/URL][/IMG]

Tämä kameralla
[/URL][/IMG]

Kännykällä kuvasin testiajalla ja tuon toisen sen jlk.

suskilla näkyy nyt haamu!! <3 Mutta kauanko oot nyt haamuillut? On ihan samantapaista meininkiä, kun mulla on ollut. Mä en tiedä vieläkään miten mulle niitä pukkaa. Johtuuko se pissasta vai mistä. Toivotaan vielä tuolle viivaselle paaaaljon vahvistumista ja sulle ihania fiiliksiä sinne! <3

• Tykkää
Suski: kato vähän mitä tuo sama testi näyttää aamulla. Odottaisin kyllä nyt, että ei tule paniikki jos ei näytäkään raskaana. Mulla oli tuollaisesta ekasta haamusta pari päivää eteenpäin digissä raskaana 1-2.

Aijaa.com - 10541657

tuossa linkki kuvaan jossa pc liuska ja tuo digi. dpo on tuossa 14, nyt kun ultrallakin kokoa tietää.

Viimeksi muokattu:
suskilla pikku salamatkustaja siellä..iiiihunaaa!!!:kiss:
..sitkeä dippaaminen palkittiin.;)

Myöskin eufemia:n testissä näyttäisi haamuinen kurkkivan.:):heart:

Naapurin tytöllä hyvin näkyvä viivan paikka - toivon siihen punaväriä kovasti!:wave::heart:

ON..Itselläni vuoto ei tunnu alkavan, pieni läntti siteessä..ja niin kuin arvelinhin, taisi olla yritystä..vuoto haiskahtaa sille oudolle, makealle - ei tavan metalliselle verelle.
..nyt tuli sitten se surumieli kun sen oikein tajusin:'(..mutta parempi jo näin..

Mie jään odottelemaan, että mummi miusta joku päivä tulisi, se olishin valtavan ihunaa..:rolleyes:

• Tykkää
murmurille ihan hirveen iso hali :heart: olet kyllä maailman lämminsydämisin ihminen kenet tiedän. täällä jaksat aina muita kannustaa. toivoisin sulle niin sen pienen sinne niin, etten kellekkään muulle. jaksuja ihan hirveenä ihana.

• Tykkää
Reactions: Tsirbu
suski se nukahtaa tänä yönä onnellinen hymy huulilla:heart:..jännittääkö kovin huominen dippaus?:)

Olen varma, että viiva siihenhin dippaukseen ilmestyy..
..ellei ihan "raskaana 1-2"..Oi oi:rolleyes:

((muoks)) kiitos kaunis sanoistasi suski:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Nettipimennosta palattu, mutta ihan vain pikainen ilmoittautuminen tähän väliin. Pakko päästä nukkumaan. :D

Mun tapaus oli joko se surullisen kuuluisa viivanpaikka tai kemiallinen. Vuoto alkoi mökkireissulla, mutta todella vähäiseksi on jäänyt ekaa päivää lukuun ottamatta. Saatan vielä varmistuksen dippailla, mutta katse on kyllä vahvasti uudessa kierrossa. Viime kierto venyi, joten tästä toivon sitten normaalin mittaista tai sitten saa olla myöhässä sen 9kk.

Kamala turvotus vieläkin. Kivutkin olivat lähinnä superturvotuksesta eikä tavallisia menkkakipuja. Olen koittanut juoda ahkerasti vettä ja liikuskella, mutta huomenna on kyllä pakko päästä ihan lenkille. Oli pakko ihan mammahousuihin turvautua, kun koko vatsa on ihan pallo. :O Onneksi oli vielä tallessa.

Nyt hyvää yötä! Koitan huomenna lueskella mitä täällä on tapahtunut. Toivottavasti on tullut plussia. :wave:

Tsirpu: mä en muista olenko koskaan kysyny... Pitänyt on, et oliko teillä käytössä hormonaalinen ehkäisy? Vaikuttaisko se noihin sun viivoihin jotenkin? Jostain jääny mieleen että ehkäisy käytössä on, vai muistatko ihan väärin. Joskus vain katoin, et sulla on noita haamuja näkynyt jo tosi pitkällä aikaa. Mietin vain sitten voisiko hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa jotenkin. Mut unoha koko kysymys jos muistan väärin koko ehkäisy asian :D

Viimeksi muokattu:
Joo, minipillit. Kirjoitinkin siitä joskus. Niiden hormonipitoisuus on niin pieni, ettei voi millään vaikuttaa rt:n tulokseen, mutta jokin kyllä vaikuttaa. Mä oon edelleen sen vammapissan kannalla. Puhtaita negojakin on tullut, mutta niistä mä en ole noita kuvia lisäillyt. :) Testailen silkan vauvakuumeen ja raskautumisen minimaalisen mahiksen vuoksi, ja koska esikoinen on saanut alkunsa yhdistelmäehkäisystä. Sen jlk ei tosi yhdistelmät pettäneet, mutta nyt en saa niitä käyttääkään. Mulle myös kerrottiin, että noiden ehkäisyteho on aavistuksen heikompi ja tiedän tosi monta, jolla minipillerit onkin pettäneet. Meille se ei ois mikään katastrofi. :) Mutta joo, hölmöähän tämä on. Voisko joku takoa sen mun päähän? :D

Viimeksi muokattu:
On kyllä outoa, että nytkin ihan selvä haamu sulla Tsirpu[/]. Nuo minipillerit on kyllä muuten ihan outoja, muka vähän hormonia ja mä olin kun persiiseen ammuttu karhu, sain ihan hirveitä itkupotku raivareita ja vuodon lähes koko ajan. Sano ny sille isännille, et lopetat koko jutut niin pääset testaamaan pian niitä oikeita plussia. Sullahan on ihan hillitön vauvakuume.:D tuo testailu jo kertoo paljon. Meidän kakkonen tärppäsi 2 vko:a minipillereiden lopetuksen jälkeen. Mulla kun alkoi jälleen kerran vuoto muutaman päivän jäljeen, lopetin siihen pillereiden syönnin. Ja niin loppu niiden vaikutus heti.

Nyt näkyy eufemialla selvä haamu, eilistä en nähnytkään =) Varovaiset onnittelut siis!! Suskilla en näe viivaa, mut eiköhän se siellä ole, jos muut sen näkevät! :D Onnea siis :heart:

Tsirbun viivoista en kyllä ymmärrä, miksi päiväkausia näkyy haaleata haamua, jos ehkäisykin käytössä... :O

Tällä palstalla usein olen törmännyt käsitteeseen "ovulaatio haamuilee raskaustestissä". Kuinkä tämä kemiallisesti on mahdollista sillä ovulaatiotestit näyttävät ns. ovulaatiohormonin eli luteinisoivan hormonin huippupitoisuuden kun taas raskaustestit reagoivat hCG eli istukkahormoniin. Maalaisjärjellä (hieman myös sairaanhoitajan järjellä) ajateltuna ovulaatiolla ja istukkahormonilla ei ole mitään tekemistä keskenään, että se voisi ns. "haamuilla"...

BTW: tää palsta on ihan huippu, oon ihan koukussa teidän testailuihin. :popcorn: Itsekin kuumeilen ja yritän, mutta ei ole vielä ollut testeissä mitään epäselvyyttä, joita pääsisin teidän kanssa jakamaan.. Plussatuulia kaikille!:wave:

Yhteistyössä