Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Raskaustesti – Wikipedia

"Väärä positiivinen tulos voidaan joskus nähdä verikokeessa, jos muut veressä olevat yhdisteet häiritsevät käytettyä testimenetelmää. Tällaisia yhdisteitä ovat mm. luteinisoiva hormoni (LH), reumatekijä, tietyt vasta-aineet ja aivolisäkkeen tuottama hCG. Väärä positiivinen tulos saadaan näissä tapauksissa paljastettua esimerkiksi tekemällä raskaustesti virtsasta tai käyttämällä toista testimenetelmää. Myös tietyt sairaudet, kuten trofoblastitauteihin kuuluvat istukkasyöpä ja rypäleraskaus, voivat aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen. Jos naiselle annetaan hedelmöityshoitojen yhteydessä istukkahormonia pistoksina, raskaustesti voi näyttää väärää positiivista."

Ja vielä samasta jutusta:

"Vain viidellä prosentilla raskaana olevista naisista on mitattavia istukkahormonin pitoisuuksia veressä kahdeksan päivää hedelmöityksen jälkeen."
 
Viimeksi muokattu:
ÄRrrrMurrrr :mad:
Pc-llä hyyyyvin hailuraa viivaa,pitäshän se jo näkyä jos apteekintestissäkin näkyy..onko mulle sattunu 3 viallista testiä?? En tiiä käynkö hakeen tänään apteekintestiä vai ootanko suoraan maanantaihin että soitan lääkäriin.
Tässä silti kurkittavaksi:(illalla näky paremmin,aamulla hyvin huonosti.En IKINÄ enää testaa aamusta...taisin jo vannoa aikasemminki :D )
AAMU:

ILTA:


NIIN JA kp:45/28!

eufemia:Näkyy!!:heart:
Naapurin tyttö ja Barbie: :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Olen itsekin noista niin ihmeissäni, et lakkaan testaamisen tähän ja otan järjen käteen, varaan ajan lääkäriin ja kyselen.

Maailman suurimmat plussatuulet kaikille ja haamuilijoille viivojen vahvistumisia! Mä olen nyt hetken aikaa hissukseen ja katson löytyykö noille mitään järkevää selitystä. :)

Tsemppiä kaikille!!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja suski90
suski No tuon viivan minäkin näen! :) Varovaiset onnittelut! Toivottavasti huominen viiva näkyy jo vaikkei olisi tummennettu kuva!
Mullahan pregcheck näytti haamua, vaikka pregnyliä oli veressa alle 10 yksikköä, vaikka testin herkkyys on muka 25. Digi on myös 25 joten ei ihme, että se antaa sulle vielä "ei raskaana" vaikka pc jo haamuilee. Varmaan ylihuomenna viimeistään tulee raskaana1-2, jos raskaus jatkuu normaalisti!
 
  • Tykkää
Reactions: suski90

Yhteistyössä