Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Musta on aika hurjaa kun se neuvolatäti sanoi, että vielä ei pitäs näkyä noilla testeillä mitään, jos kerran tuleviin menkkohin on vielä viikko, joten olenko mä sitten ollut pidempäänki raskaana vai mitä hittoo... Kolme testiä ei voi olla väärässä... eihän...?Erittyykö raskaushormonia enemmän esim jos odottaa kaksosia :O :D Miks maanantaihin on vielä niiiiiiiiiiiiin pitkä aika? Ai miten niin oon hermona... :D
Minäkin sain ihan selvät punaviivat kp 24, kun tähän asti lyhin kierto on ollut 29. Jos olisin tehnut ke tai to, olisi varmasti ollut haamuset jo. Heti kuukletin, että rypäleraskauskin moista teettää, että aikaisin näkyy. Miksi ei vain voisi olla, ja luottaa että tällä kertaa menisi hyvin? Ja yksi vaihtoehto on ne kaksoset :)
 
HeavyMetaMama-77 - eipä taida Neuvolan täti tietää, että nykyajan herkät testit voi tosiaan sen plussan näyttää JO 7vrk oviksesta!=)
..turhaan sinut saanut huolestumaan..voihan se raskaus olla pidemmällähin ja oviksestakaan ei voi aina 100% varmaksi mennä vannomaan, milloin oli.
 
Murmur on tämän kuvani nähnyt ennenkin... Kuvassa dpo 12, kuva on tosi huono, mutta selkeää punaväriä siinä oli. Tällä hehkutin reilu vuosi sitten raskautumistani. Ja tästä meni 2-3 päivää, kun digissä näkyi "raskaana 1-2 vkoa". Ei tullut mieleenkään testailla enää sen jälkeen ja tuolla hailukalla viivalla sitten mentiin ultraan ja tm-tuomioon. Nyt olen jo viisaampi :)

Ei ole tarkoitus masentaa eikä pelotella ketään, mutta kaikenlaista tapahtuu. Ja itsellä kyllä jälkeenppäin miettien oli alavatsalla poltetta, eikä sellainen "raskaana oleva" olo, kuten esim. nyt on. Vaikka vatsa kasvoi, väsytti jne. Mikään muu, kuin ar-ultra ei olisi kohdallani asiaa auttanut, paitsi ehkä verikokeet. Raskaustesti kun näytti ihan selkeää plussaa vielä ultra-aamunakin (niin selkeää, kuin liuska nyt näyttää..) Ehkä uusi digi olisi kertonut totuuden, jos viikot eivät olisi nousseet. Jos, jos, jos...

Tänäänkin alavatsaa on painanut ja jomotellut, vihloo lähinnä oikeaa puolta. Mikä on normaalia ja mikä ei, sen kun tietäisi.

Punaisia viivoja toivotellen,

WP

Aijaa.com - 10641107
 
Musta on aika hurjaa kun se neuvolatäti sanoi, että vielä ei pitäs näkyä noilla testeillä mitään, jos kerran tuleviin menkkohin on vielä viikko, joten olenko mä sitten ollut pidempäänki raskaana vai mitä hittoo... Kolme testiä ei voi olla väärässä... eihän...?Erittyykö raskaushormonia enemmän esim jos odottaa kaksosia :O :D Miks maanantaihin on vielä niiiiiiiiiiiiin pitkä aika? Ai miten niin oon hermona... :D
näkyykö sulla jo ihan vahva plussa? vai vaan haamua? kyllähän mulla tuo apteekin oma näytti jjo ihan haaleaa haamulaista vissiin jo dpo 8. laita ny meille kuvaa sun testistä...saahaan "hullut" täällä analysoida :D
 
Onnea suski!!

WP nyt mua alkoi huolestuttaa-- mainitsit tuon alavatsalla olevan poltteen. Mulla on ollut sellaista jo viikko ennen plussaa eikä juurikaan raskausoireita (mitä nyt väsyttää ja nälättää 24/7). Toivottavasti on kaikki kunnossa :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
mulla on tuota oikeanpuoleista kipua myös ja kävin sitä varmistelemassa eilen ultrassa ja ihan normaali raskaus on. oikeassa paikassa sykkeineen :heart: sanoi, että syytä tuolle särylle ei yleensä löydy. Useilla naisilla kuulemma juuri oikean puolista. Mulla särkyä hirmuisesti selän puolella mutta tuikkii enemmän tuonne oikealle puolelle masulle (munasarjan seudulle) välillä. Keltarauhanen siellä myös voi tuikkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26825853:
Aijaa.com - 10641564
Aijaa.com - 10641565

Näkeekö kukaan näissä kuvissa mitään?????? sillä luonnossa mie näen punaisen viivan, kuvat on nyt otettu järkkärillä puhelimen sijaan.
no höh...ylemmässä kuvassa näkyy valkoinen viivanpaikka ja sen vieressä vähän ehkä punertavaa. toisessa...hmm. pitää nyt mennä kyllä uudestaan kattomaan.

toisessa en saa näkyviin vaikka miten kääntelen tätä näyttöä. pitää siis luurata vielä puhelimella...

muoks ja puhelimella näkyy sama valkoinen viivanpaikka ja sen oikealla puolella värikertymää. se värikertymä on ihan siinä viivassa kiinni, mutta mun mielestä valitettavasti on väärässä paikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Leo mulla on vasemmalla puolella ollut pahaakin kipua jo reilun viikon! Vihlaisee välillä niin, että pitää henkeä haukkoa. Lisäksi on lähes taukoamatta kuukautiskivun tyylistä poltetta alavatsalla.. Kumpa kaikki menisi hyvin :heart:

Naapurintytön testeissä en valitettavasti näe mitään :(
 
Puuhis: kyllä minua nytkin polttelee, ja se kai vähän kuuluu asiaan. Mutta tuo sama meininki oli mulla vielä 11 viikollakin, ja koko ajanhan olin "katsotaan nyt" -asenteella liikkeellä. Kaipa minä siksikin välillä testailin, kun jotenkin tuntui että "jotain" outoa raskaudessa on. Tuulimunahan usein vuotaa pois 8. viikkoon mennessä, mikä olisi tietysti ollut hyvä asia omalla kohdallakin. Tässä vaiheessahan emme voi tietää mitään, joten täytyy vain uskoa ja toivoa :heart:
 
Naapurin tyttö
Vielä:

Aamuinen

Aijaa.com - 10641696

Ja tunti sitten tehty

Aijaa.com - 10641697

Livenä näissä näkyy minusta haamu

Aamuista tarkkailin äskettäin vielä tarkemmin kuin aamulla niin nyt näen siinä haamun.
Eilisiä testejä tarkemmin näkyy jottain...

Minusta vaan kanssa tuntuu että kameran kuvissa ne katoaa jonnekin... :(

*MUOKS* Ja nyt kun katson läpivalasulla niin viivanpaikassa on ihan pikku pikku pikku riikkisen alle puolet pienempi haalean punainen viiva, ilman suurempia valaisua näkyy punertavaa myös muuten vain testiä katsoessa, tulkitsen tuon haamuksi sillä se on selkein. ja puhun nyt tuosta alimmasta kuvasta eli tunti sitten tehdystä, alun alkaen näin siinä jotain, nyt toivon todella että se siitä tummuu niin että se näkyy kunnolla... Sormet, varpaat ja kaikki paikat ristiin...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Naapurin tyttö
Läpivalaisin nuo kaikki eilisen ja tän päivän testit ja tuo viimeisin on AINOA jossa näkyy tumma viiva viivanpaikan reunassa ja se on tosiaan noin puolet siitä viivanpaikasta...

Huh huh kun jännittää lähteekö se tummenemaan... :)
 

Yhteistyössä