En mä taida olla Taidan olla sokea, harhainen jne.Ei ku sää oot niin hauska
Photoshopilla saa plussia (ainakin), jos ei muuten
No se tästä, mä näen ne negoina Sori vaan.
En mä taida olla Taidan olla sokea, harhainen jne.Ei ku sää oot niin hauska
väitätkö että suskin tämänpäiväinen testi ei ole haamu? ota nyt silmä käteen ja kato uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26827920:Ihan puhtaita negoja kaikki. Kaikilla.
Itse olisin ollut 10 kertaa raskaana, JOS nuo selkeääkin selkeämmät negat olisi positiivisia. Positiivista testiä ei tarvitse tihrustaa, sen viivan kyllä näkee - oikeasti.
Toivottavasti, ette suutu mahd. turhien toiveiden murskaamisesta.
Joku järki hommaan...
Ja toivon tietysti, että saatte ne ihan oikeat plussat.
Viivanpaikat yms. epäselvyydet ei kyllä plussaa meinaa :/
Suskin digitestihän oli NEGATIIVINEN ja onnittelette :O
Olen sitten Jumala, saanut samanlaisen viivanpaikan ja ihan nega oli.
Väitän. Myös mies näkee negana.väitätkö että suskin tämänpäiväinen testi ei ole haamu? ota nyt silmä käteen ja kato uudelleen.
Siksi koska näen negana, mulle on ihan oma palsta.Siis ei se mua haittaa, jos näet. Ei kaikki näe, hyvä niin Tää on meidän himotestaajien hätähousujen tihrustajien ihanien naisten oma palsta Sulle on sit oma palsta
Ihana vittumainen harhainen akka.vihreä omena: mitä sun miehes tähän liittyy, ne nyt ei yleensäkään mitään näe. mikä on sun lääkitys, onko jäänyt ottamatta?
Niin teidän miehet vissiin. Eihän niistä saa täällä puhua, tai on lääkitys ottamatta.Miehet on puusilmiä
Toivon sun osaltasi. Onhan se muuten noloa. Mua ei nolota, jos nega muuttuu positiiviseksi.mä tärhäytän tänne huomenna niin vahvan plussan että menee omenalla naaama vihreeks X)
Onhan se hauskaa, jos näkee plussan testissä, mihin on kussut miesjuu se vmäisyys lisääntyy kummasti raskaana ollessa