Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26827920:
Ihan puhtaita negoja kaikki. Kaikilla.
Itse olisin ollut 10 kertaa raskaana, JOS nuo selkeääkin selkeämmät negat olisi positiivisia. Positiivista testiä ei tarvitse tihrustaa, sen viivan kyllä näkee - oikeasti.

Toivottavasti, ette suutu mahd. turhien toiveiden murskaamisesta.
Joku järki hommaan...

Ja toivon tietysti, että saatte ne ihan oikeat plussat.
Viivanpaikat yms. epäselvyydet ei kyllä plussaa meinaa :/
Suskin digitestihän oli NEGATIIVINEN ja onnittelette :O
väitätkö että suskin tämänpäiväinen testi ei ole haamu? ota nyt silmä käteen ja kato uudelleen. :LOL:

kukaan mistään digistä onnittelekkaan.
 
Viimeksi muokattu:
vihreäomena: ei ole viallinen, kuten aiemmin tuolla oli puhetta, niin digi ei näytä "raskaana" jos ei oo selkee plussa muussa testissä =) Saat sä toki täällä ihmetellä meitä ja meidän testejä, ei haittaa, mä luotan näihin muihin ja itseeni, ja omiin masutuntemuksiin!
 
Siis ei se mua haittaa, jos näet. Ei kaikki näe, hyvä niin :) Tää on meidän himotestaajien hätähousujen tihrustajien ihanien naisten oma palsta :) Sulle on sit oma palsta :)
Siksi koska näen negana, mulle on ihan oma palsta.
Ps. tuo ei ollut mun raskaustesti, siis tuo positiivinen.

Totuus tekee ilmeisen tiukkaa, käsittämätöntä :D
Mä toivon sulle oikeaa plussaa, muuten on vähän noloa :D
 
Viimeksi muokattu:
Naiset hei, älkäähän nyt..

Ne, jotka testeissä haluavat jotakin nähdä, vaikka niissä ei mitään olisikaan, saavat nähdä. Ne, jotka näkevät jotakin, kun niissä on jotain nähtävää, voivat nähdä.

Me ollaan täällä kaikki aikuisia ihmisiä suurella tunnelatauksella pähkäilemässä toistemme haamuja ja joskus täysin blankoja testejä, eikä se tee kenestäkään yhtään sen epätoivoisempaa. Huomioon voisi ottaa myös sen, että hätähousuja kun olemme, on valtaosa testeistä tehty vasta silloin, kun päivät ovat jotakin viikko ovulaation jälkeen, jolloin niissä ei välttämättä mitään kuuluisikaan näkyä. Ei siinäkään mitään pahaa ole. Pieni toivonkipinä on vauvaa toivoville ihan suotavaa, kun on realiteetit hallussa ja ymmärtää kuinka suuri osa noista haamuista ajan myötä haalistuu tai hieman limakalvon pintaa hipaissut pieni ihme sieltä lopuksi pois vuotaa. Tämähän on hauskaa puuhaa ainakin meille, jotka täällä päivittäin hilluu. Ne, jotka kokevat tämän jollakin lailla vastenmieliseksi, voi aivan hyvin mennä toiseen ketjuun pähkäilemään.

Hauskaa iltaa kaikille! <3
 
inq
Selvä haamu tuo minusta on suski90 :)

Nyt kyselisinkin, että onko kellään vastaavaa kokemusta: Teroja syönyt 10pvää (eilen viimeinen) ja tänän alkoi tulla ruskeaa tuhru-vuotoa :$ MUTTA raskaustestissä kuitenkin yhä haamu, kun iltapäivällä tein testin!

Menikö tämä nyt sitten kesken, vai voiko vähistä vuotoa tulla, vaikka olisikin raskaana? :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Tuossa Suskin tämänpäiväisessä näen väriä minäkin, mutta kuten jo aiempana linkitin omaa testiä vuoden takaa ja samoin mur-mur, niin aina ei heikko viiva hyvää lupaa isoilla dpoilla. Kyllä se vahvistuu päivien kuluessa, mikäli on vahvistuakseen. Odottavan aika on pitkä, ja halpisliuskoja kuluu :)

Itsellä vuoden takainen viiva merkitsi raskautta, mutta menikin sitten alusta asti pieleen. Mutta viiva mikä viiva - heikosti positiivinen, taisi olla Anna-Leena Härkösen kirjankin nimi.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
vihreäomena > Ei minullekaan merkitse viivan paikat tai haamulaiset mitään, mutta tarve on silti joskus pähkäillä ja olla toiveikas. Raskauteen uskon vahvoistakin oireista huolimatta vasta, kun testiviiva on vahva, digissä lukee "raskaana" ja ultrassa näkyy syke. Olen sen verran pitkän tien jo kulkenut, että se toiveikkuus on välttämättömyys. Olen silti jalat maassa ja otan pettymykset vastaan tottuneesti. Joskus kirpaisee enemmän, mutta sitten suuntaan taas toiveikkaana uuteen piinailuun.

Joillakin ihmisillä on tarve tiirailla ja haaveilla. Kyllä jokainen tiedostaa sen tosiasian, että selkeäkin plussa voi muuttua negaksi ja ettei viivanpaikka välttämättä koskaan tummu plussaksi. Tämä pino on siihen tiirailun ja piinailun tarpeeseen. Oikea mielipide on se mitä näet, mutta täällä on lupa toiveilla myös niistä joidenkin mielestä selvistä negatesteistä.
 

Yhteistyössä