Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö
Voi KETTU!!! Mie yritin vielä yhteen kuvaan vangita miun haamut mutta ei ne näy tuossa kuvassa kuin viivanpaikat, livenä näkyy molemmissa testeissä punainen viiva.
Voiko olla niin että kamera, on se sitten puhelimen tai oikia niin se ei tunnista sitä punaista jos se ei ole tarpeeksi vahva...

Mie näjen sen tuossa pinnassa asti. Tää kuva on otettu puhelimella taas...

ääh... :/

Pakko sanua että jos oottaisi vaikka mutta kun ei sitä sitten malta olla testaamatta, yksi testi jälellä ja maanantaina ehkä tullee lisää... MUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

*MUOKS* niin ja se linkki vielä :LOL: Aijaa.com - 10642029

pitäskö kokeilla illalla sillä pregcheckillä vaan :) harmittaa niin vietävästi että toi digi meni turhaan. ei se kyl maksanu ku 12e =)
Tuon digin herkkyys on myös 25mlU, siksi uskalsin tehdä sen liuskaplussan innoittamana. Digihän lupaa aamupisusta oikean tuloksen jo 4 vrk:ta ennen menkkoja. Toki poikkeuksiakin voi olla. Eikös PC:kin ole 25 mlU? Ainakin muistelisin niin.

Raskaustesti Clearblue digital viikkonäytöllä - Suomen kotitesti

Naapurin tyttö
Mie kyllä taas näe Naapurin Tytön testissä hieman haaleaa punaista siinä testiviivassa - sille vahvistumisia!:heart::wave:

Kiitos kovasti synttärionnitteluistanne!:kiss:

Tämän päivän testit aamulta ja illalta, ihanaa että siekin näjet :) Ihanaa.
Miekin toivon kaikki paikat ristissä että se vahvistuu.

Viimeisellä testillä ajattelin ma aamuna testata ja jos ei ole selkeämpi tulos niin sitten se taisi olla siinä...

Laitanpa tänne viime kesän tärppikuvista yhden..
Testi dipattu seuraavana päivänä siitä, kun olin käynyt HCG määrityksessä ja HCG arvo oli vain 6..

..mie näin siinä vielä haaleaa viivan poikasta..
(hailukainen punajälki, on tuolla yläpuolella olevan tekstin - L&I kirjaimen välissä)

Tällä tahdon siis sanoa, että PC:n testi reagoi aika herkästi pieneenhin määrään raskaushormoonia - v a i k k a, tuo arvoni oli verikokein mitattu, plasmasta(?)
..ei siis ehkä ihan voi vertailla.

Tästäkin asiasta löytyy ulkolaisilta sivuilta hyvää tietoa - millainen veren HCG määrä, vastaa virtsan HCG määrää.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän masun tuntemukset(tuikkiminen, jomottelu, polttelu..) monasti kuuluu alkuraskauteen.
..vaikea niistä tuntemuksista on mennä sanomaan, mikä EI olisi normaalia?..

Esim. kohdun ulkoinen muistaakseni alkaa oireilemaan myöhemillä viikoilla, ei heti plussattua.

Itse voin sanoa omalta kohden, että oireettomuus - oireet lakanneet täysin,(ensin kumminhin ollut oirehia paljonkin) on ollut aina se, mikä plussan jälkeen on kertonut siitä, ettei kaikki menekkään nyt hyvin..ja tietenhin jos viivaset ei testissä vahvene.

Eli..jos tuntemuksia erillaisia masulla ja tisuilla on, olisin vain rauhallisin mielin.:)
..toki h y v i n kovat kivut - sellaiset, jotka tuntuvat koko ajan ja sattuvat selkeästi kovasti täytyy tarkistaa esim. ultralla.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Whisky Peat
minä näen kyllä naapurin tytön punertavan viivan, mutta on edelleen mun silmään väärässä paikassa. liian lähellä kontrollia. näkyy tuossa missä on kaksi testiä kuvassa ja varsinkin alimmisessa näkyy viiva väärässä kohtaa. sen vieressä on se viivanpaikka mun mielestä ihan kokonaisuudessaan valkoinen.

Näinhän se on, ja minäkin oikein toivoin oireita :) Tällä hetkellä tisut on vähän semmoiset, kuin olisi pesäpallomailalla eilen hutkittu. Ja kutvo-olo minut yllättää iltaisin jos yllättää, niin kuin aiemmissakin raskauksissakin. Mikä olisi tietysti "hyväkin", sillä ensi viikolla loma loppuu ja töihin on aamuisin noustava.

Noissa jomotuksissa olen ymmärtänyt selkäjomotuksen olevan huolestuttavampaa kuin masutuntemukset. Tiedä sitten. Lämpöjä mittaan edelleen, niin pitkään kun on selvästi koholla, olen luottavainen.

Muoks. Kyllä tuossa mur-murin testissä hailukka viiva näkyy :/ Minulla on kerran tainnut olla samanlainen, se kerta kun olin edellisen kerran testiaikaan tädilläni (niin kuin nytkin, kun plussasin). Silloin rinnat olivat tosi kipeät kainaloita myöten, ja huono olo+väsy. Viime vuoden lokakuussa. Mutta digi tuumasi silloin, että ei raskaana.

Viimeksi muokattu:
Kirjoittelinhin jo tuolla omassa 40+ pinossani..

Viime kesänä, synttäreiden alla - 27.7.2011 alkoi km vuoto..edelliset synttärit 3.8.2010 - ihuna, ylläri pylläri plussa:heart:(ei vain sekään kestänyt..)

..ja nyt sitten synttärilahjaksi..
..t ä d i n k u t a l e..arrrggggghhh!!!!!!!!!!!!!|O

..elämä ON..:|

Viimeksi muokattu:
Muisteleilsin suskin dippauksista..että hällekkin tuli alkuun sellainen värikertymä siihen testiviivan oikiaan reunaan..oliko näin?=)
mietin juuri muuten ihan samaa kun olin tuon edellisen viestin kirjoittanut ja piti käydä asiaa tutkimassakin kun ehtii. olit miettinyt ihan samaa. :D eihän siinä lopulta kauaa menny että tuli tuo eilinen haamu suskille? jotta ei tuo värikertymä viivanpaikan kyljessä välttämättä ihan huono ole naapurintyttö :popcorn:

muoks: pari päivää takaperin ennen eilistä haamu plusssaa löytyy se tikku missä on samanmoinen juttu. :) jospa enteilis samaa. :D

Viimeksi muokattu:
Minustakin tuntuu, kun se eilinen oli oikeesti haamu..
Ihan puhtaita negoja kaikki. Kaikilla.
Itse olisin ollut 10 kertaa raskaana, JOS nuo selkeääkin selkeämmät negat olisi positiivisia. Positiivista testiä ei tarvitse tihrustaa, sen viivan kyllä näkee - oikeasti.

Toivottavasti, ette suutu mahd. turhien toiveiden murskaamisesta.
Joku järki hommaan...

Ja toivon tietysti, että saatte ne ihan oikeat plussat.
Viivanpaikat yms. epäselvyydet ei kyllä plussaa meinaa :/
Suskin digitestihän oli NEGATIIVINEN ja onnittelette :O

Viimeksi muokattu:
macy gray Pahoittelut uudesta kierrosta : / Jospa kuitenkin kyseessä olisi väärä hälytys?
Sitä itsekin toivon. Vuotoa kun oli normaalin verran vain yhden päivän ja kaksi seuraavaa olisin pärjännyt pikkusiteellä. Tänään enää vain pyyhkiessä tulee rippeitä. Turvotus jatkuu ja lämmöt ylhäällä. Muistin tosin väärin sen lääkkeiden lämpöön vaikuttamisen. Ei ole laskenut tyypillistä tasoa vaan nostanut parilla kymmenyksellä. Niinhän se vajislaisilla yleensä tekee, kun lääkityksen saa. Joku ajatus-/muistihäiriö tuli, kun useammalla mittarilla mittailen.

Kp4/30-39 ja yk32 tänään menossa. Testailen joku aamu vielä yhden liuskan varmistukseksi vaikka oireilu viittaakin kystan möllötykseen. Digiin en tuhlaa, jos ei aihetta ilmene. Turhauttaa. Herkistelen ja surustelen täällä päänsärky seuranani, mutta periksi en kyllä anna. :kieh:

eufemia > Haamulaisen nään. Vahvistumista ja vauvaliimaa!

Naapurin tyttö >
Viivanpaikka taitaa olla. Väriä en nää. :hug:

*Barbie* > :hug:

suski90 > Vauvaliimaa! Varovainen onnittelu! :flower: Haamu tuo viiva on, mutta ihan selkeä. Yhtään ei tarvitse tihrustaa eikä tiirailla eri kulmista. :)

*mur-mur* > Pahoittelut tädistä! :hug: Isosti onnea synttäreistä ja vauvaliimaiset erityisplussatuuloset tähän kiertoon sen kunniaksi! :flower:

HeavyMetalMama-77 > Itse olen kuullut, että kaksosista saattaa jopa hitaammin nousta hcg alussa eli näkyisi myöhemmin. Rypäleraskaus on vaihtoehto ja kohdunulkoinen. Toivottavasti on vain pitemmällä. Kaksoset periytyvät kuulemma vain äidin puolelta, mutta voihan ne kaksoset silti alkunsa saada.

• Tykkää
Reactions: suski90
Naapurin tyttö
vihreäomena Tämä ketju on tarkoitettu juuri meille jotka pähkäilemme, haaveilemme, testailemme, mietimme, pohdimme, ja siksi tihrustamme. :)

Tässä vielä ensin tuo kuva missä kaksi tikkua ja piirsin siihen nuolet missä minä näen ihan punaista pinnassa, mutta kuvassa ei ihan kaikille silmiin osu: Aijaa.com - 10642927

Ja sitten vielä toinen kuva mikä on sama testi kuin ensimmäisen kuvan ylin testi ja tehty siis siinä 17 aikaan tänään... Ja sama homma nuolet siinä kohden missä näen sen punaisen:

Aijaa.com - 10642928

:LOL: Sori Mutta Oli Pakko Tähdentää Omaa Näkemystä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26828074:
vihreäomena Tämä ketju on tarkoitettu juuri meille jotka pähkäilemme, haaveilemme, testailemme, mietimme, pohdimme, ja siksi tihrustamme. :)
Niin? Entäs jos olen samanlainen, mutten vain näe negoja positiivisena :)
Minäkin haaveilen ja kuvittelen oireita silloin tällöin, olen jopa tihrustanut mutta nega on nega.
Vai onko ainoa oikea mielipide se, että PITÄÄ nähdä jotain, ihan vaan kun olisi niin kiva olla raskaana siitä huolimatta ettei (vielä testin mukaan) ole.

Viimeksi muokattu:
No, onhan täällä sentään ihan oikeitakin plussia kehittynyt, jotta "Ihan puhtaita negoja kaikki. Kaikilla." ei ihan pidä paikkaansa.
Juu olihan tuolla ketjun alkupäässä ainakin positiivisia, mutta puhun nyt viimeisistä testeistä, tarkemmin testeistä jotka on negoja mutta niitä nähdään positiivisena.

En pahalla, en vaan ymmärrä miten negatiivisesta digitestistä saa tihrustamalla positiivisen.

Ymmärrän haaveet, halut, testit sun muut mutta olen huolissani siitä, että iso (?) osa näkee negat positiivisena. Näkeekö oikeasti vai haluaa nähdä?
Pudotus voi olla korkea.

Yhteistyössä