ei, mä puhuin ihan eri asiasta.
Tosin mä olen niin paatunut, että ihan pyytettömään rakkauteen en usko missään muodossa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760545:Ja minun kyynikkokuoreni alla on selvästikin naivistinen hempeilijä, joka uskoo ihan pyyteettömäänkin rakkauteen, ihmisiä tai suurempia kokonaisuuksia kohtaan. Tai miksein pienempäkin.
Aitoja tuliaseita siel kai on. En uskalla miehen kaapille mennä ees.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26760520:ok.
tuli vaan mieleen että onko sille ne isommat kappaleet kaapissa aitoina. :xmas:
ja kun löydän jonkun? Vai oonko pissis?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760545:Ja minun kyynikkokuoreni alla on selvästikin naivistinen hempeilijä, joka uskoo ihan pyyteettömäänkin rakkauteen, ihmisiä tai suurempia kokonaisuuksia kohtaan. Tai miksein pienempäkin.
Se kai kuvattu korinttilaiskirjeessä?Mitä on pyyteetön rakkaus ?
melko arvokas suunnitelma.Minul ei kyl oo mitään ninjapukua... Tartten aseen 1000-luvulta hääpukuuni.
näitä internet pelejä missä voi olla joku muu! Itse pelaisin mutta kun käy silmiin!, itse pelasin finaly fantasit, en kyllä näitä missä ase vaan näky!, tomb raiderit..ynnä muut! miks en koska oksensin!Aitoja tuliaseita siel kai on. En uskalla miehen kaapille mennä ees.
Näin sanotaan.Se kai kuvattu korinttilaiskirjeessä?
vois ottaa vinkkii! Miks porukka jää kiinni kun ne muistuttaa oikeeta elämää! Siis muistuttaa!Se kai kuvattu korinttilaiskirjeessä?
Mutta toisaalta, on paljon helpompi rakastaa kokonaisuuksia pyytettömästi, kuin rakastaa yksilöitä pyyteettömästi.Näin sanotaan.
Mutta itse en sellaiselle rakkauden tasolle yllä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760676:Mutta toisaalta, on paljon helpompi rakastaa kokonaisuuksia pyytettömästi, kuin rakastaa yksilöitä pyyteettömästi.
Luulen, en tiedä. En ole rakkauden asiantuntija.
Minul ei kyl oo mitään ninjapukua... Tartten aseen 1000-luvulta hääpukuuni.
Kyllä käy, jos näkee sen suuremman henkisen potentiaalin, joka piilee jokaisessa suklaalevyssäkin.millaisia kokonaisuuksia? Käykö suklaalevyt...:xmas:
Et vaan Suomessa. Miksi pitää keksiä tollasta puppua? Kuulostaako se hienommalta mielestäsi?Opiskelen Iso-Britanniassa, Development Management.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760745:Kyllä käy, jos näkee sen suuremman henkisen potentiaalin, joka piilee jokaisessa suklaalevyssäkin.
"We are all stardust" koskee myös suklaata.
Aseita ei saisi säilyttää makkarissa. Huonoa feng shuita.Aitoja tuliaseita siel kai on. En uskalla miehen kaapille mennä ees.
Kyllä, _koet_ mustavalkoisesti mutta totta tuo ei ole.Tiijän olevani mustavalkoinen ihminen siinä suhteessa, että minua joko inhotaan tai rakastetaan. Se luultavasti johtuu sosiaalisesta kyvyttömyydestäni ja kuten mieheni eilen totesi minulle, että anteeksipyytelevyys ja nöyryys vain ärsyttävät ihmisiä lisää.
Vanhassa Kouvolassa ei puhuta: "Min".Öh, oon Kouvolasta syntyjäni. Nykyään kommunikoin aiempaa enemmän suomeksi ja enempi suvun kaa, joten ne ovat palanneet myös kirjoitukseeni.
Muutinkin Voikkaalle ollessani 5v. ZOMG.Vanhassa Kouvolassa ei puhuta: "Min".