Juu ehän mie. =)astrolabe,
Sinä yrität asiallisesti argumentoida "mobin" kanssa.
Tuhoon tuomittu, mutta hauska ja kaunis, yritys.
Älä kuitenkaan satuta itseäsi.
Todelliset taistelut ovat muualla.
Juu ehän mie. =)astrolabe,
Tämä jaottelu jälleen ihmetyttää. Täältä "mobista" on kyllä tullut ihan asiallisia argumenttejakin, mutta niihin ei jostain syystä asiallisesti sitten voidakaan vastata. Esim metsänpeitolla on ollut todella hyviä kysymyksiä ja näkökulmia, mutta jostain kumman syystä tästä "lynkkaamisesta" nyt huomioidaan vain nuo perusteettomimmat.astrolabe,
Mä en ole ikinä kuullut kenenkään puhuvan min-sin-lin, ja tunnen kouvolalaisia ja muutenkin ihmisiä ympäri maailman
:O Oletko tosissasi? :Oen usko että kukaan vapaaehtoisesti uhrautuu ollakseen marttyyri.
Lisätään täysjärkinen sanojen kukaan ja vapaaehtoisesti väliin. Toimiiko paremmin?:O Oletko tosissasi? :O
Syyrian tv: Viranomaiset estivät itsemurhapommi-iskun | Yle Uutiset | yle.fi
Raju itsemurhaisku Syyriassa | Taloussanomat
Bulgarian bussipommi oli todennäköisesti itsemurhaisku | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Itsemurhaisku tappoi sotilaita Afganistanissa - Ilta-Sanomat
Pakistanissa tuhoisa itsemurhaisku | Yle Uutiset | yle.fi
Sri Lankassa tuhoisa itsemurhaisku | Yle Uutiset | yle.fi
Jatkanko?
Sähän sanoit että etäopiskelet. Eli opiskelet Suomessa. Daa.What? No sitten oon ihan turhaan maksanut lukukausimaksuja Britteihin, jos opiskelenkin Suomessa? Aika jännä, kun oon siellä kuitee kirjoilla ja ajoittain siellä käynytkin kouluni tähden. Plus ettei min pääainetta oo Suomessa.
Silloin ei ehkä puhuta enää pommi-iskuista, mutta ei väittämäsi siltikään pidä paikkaansa.Lisätään täysjärkinen sanojen kukaan ja vapaaehtoisesti väliin. Toimiiko paremmin?
Täysjärkinen? Ihan täysissä järjissä nuo ihmiset ovat voineet olla. Arvomaailma kun on eri kuin tälläisessä minä itse-valtiossa ja olot riittävän huonot niin alkaa se oman hengen uhraaminen olemaan eri "järkitasolla" jos kokee että sillä voidaan jotenkin vaikuttaa tilanteeseen.Lisätään täysjärkinen sanojen kukaan ja vapaaehtoisesti väliin. Toimiiko paremmin?
Pieni täsmennys, en ole tuon alkuperäisen lauseen kirjoittaja ettei tule väärinkäsityksiä. Viesti lipesi vähän ennen aikaisesti .Silloin ei ehkä puhuta enää pommi-iskuista, mutta ei väittämäsi siltikään pidä paikkaansa.
Nähdäkseni uhrautuminen on aktiivista toimintaa, joka tapahtuu uhrautuvan omasta valinnasta. Aivan varmasti ihmiset uhrautuvat vapaaehtoisesti jos mistäkin syystä, marttyyrius on varmasti jollekulle hyvä motivaattori.
Ok. Merkitään pöytäkirjaan.Pieni täsmennys, en ole tuon alkuperäisen lauseen kirjoittaja ettei tule väärinkäsityksiä. Viesti lipesi vähän ennen aikaisesti .
Ylimielinen suhtautuminen? Minähän vain esitin kysymyksen lauseen toimivuudesta. Sinä vedit tuon johtopäätöksen hihastasi. Sinulla on muuten melkoisen hyökkäävä tyyli kirjoitella näemmä. Kertoisitko minulle järkevän syyn vaikka esim. pommi-iskuun?Täysjärkinen? Ihan täysissä järjissä nuo ihmiset ovat voineet olla. Arvomaailma kun on eri kuin tälläisessä minä itse-valtiossa ja olot riittävän huonot niin alkaa se oman hengen uhraaminen olemaan eri "järkitasolla" jos kokee että sillä voidaan jotenkin vaikuttaa tilanteeseen.
En minä hyväksy tuota toimintaa toki, mutta tuollainen ylimielinen suhtautuminen asioihin mistä ei ymmärrä on aika typerää.
Ylimielistä on leimata automaattisesti kaikki nuo edellä mainitut itsemurhaiskut vähäjärkisten touhuksi.Ylimielinen suhtautuminen? Minähän vain esitin kysymyksen lauseen toimivuudesta. Sinä vedit tuon johtopäätöksen hihastasi. Sinulla on muuten melkoisen hyökkäävä tyyli kirjoitella näemmä. Kertoisitko minulle järkevän syyn vaikka esim. pommi-iskuun?
Väitätkö siis, että täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva ihminen kokee parantavansa jotenkin muiden kaltaistensa elämää tappamalla viattomia (omasta mielestään tietenkin vihollisia)?Ylimielistä on leimata automaattisesti kaikki nuo edellä mainitut itsemurhaiskut vähäjärkisten touhuksi.
Jos et kykene samaistumaan elinoloihin ja tapahtumiin kaoottisen tilanteen omaavissa maissa, niin turhaa minä sinulle selvitän mitä kaikkea voi eri asioiden taustalla olla. Lue joskus maailman tapahtumia syvemminkin kuin lööpeistä.
Typerästi toimiminen ja tyhmä ihminen on eriävät asiat muuten.Väitätkö siis, että täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva ihminen kokee parantavansa jotenkin muiden kaltaistensa elämää tappamalla viattomia (omasta mielestään tietenkin vihollisia)?
On muuten helppo keino paeta keskustelua kun leimaa toisen tyhmäksi.
Olen siis ylimielinen idealisti joten sinun ei kannata keskustella kanssani. Kumpikohan tässä nyt asettaa itsensä toisen yläpuolelle?Typerästi toimiminen ja tyhmä ihminen on eriävät asiat muuten.
Ja ensimmäinen kysymyksesi... Ei voin kuin huokaista syvään. Turhaapa sinulle mitään sanoo. Idealistin kanssa ei saa kuin kiistelyä aikaiseksi.
Ihana! Saako tehdä tästä huoneentaulun?Kyllä ne käytöstavat ja tapa elää jatkavat suvussa kulkuaan hemofilian lailla.
Tähän olisi ollut 100 ja yksi erilaista vastausta, mutta se vaan johtaa taas uusiin tappeluyrityksiin sinun puolelta. Ole ihan rauhassa sitä mitä olet Olen jo sanottavani sanonut.Olen siis ylimielinen idealisti joten sinun ei kannata keskustella kanssani. Kumpikohan tässä nyt asettaa itsensä toisen yläpuolelle?
Ööh, en ole haastanut riitaa vaan yritin keskustella asioista. Sinä esitit väittämiä ja minä kysyin niille perusteluita. Vaikenit ja leimasit keskustelun kanssani hyödyttömäksi koska olen sinusta ylimielinen ja idealisti. Mutta mennään näillä, enhän toki halua pakottaa sinua keskustelemaan kanssani.Tähän olisi ollut 100 ja yksi erilaista vastausta, mutta se vaan johtaa taas uusiin tappeluyrityksiin sinun puolelta. Ole ihan rauhassa sitä mitä olet Olen jo sanottavani sanonut.