Palstan snobit? Kermaperseet esiin!

• Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
mitä vit.. ? :D

mä kun tulin kirjottamaan, että mun mielestä kermaperse on sellainen joka ei voi esim lähteä telttaretkelle viikoks ,kun ei oo suihkuu ja kallista Hästensin-sänkyy alla yms. ENkä kyllä tiedä kuka palstalaisista olis sellainen :D :D

mutta täällähän jauhetaankin aatelissuvuista, pommi-iskuista ja vittuillaan koko vuoden edestä. jatkakaa :xmas: :popcorn:

• Tykkää
Reactions: Data ja Mummeliisa
vi3rAS
Ilmeisesti kysymykseni vapepasta on mennyt ohi. Eli mikä on vapepa?

Sitten noista itsemurhapommittajista. Kirjassa Isäni Osama bin Laden oli yhtenä näkökantana se, että nuoret, köyhät, työttömät pojat ovat todella helppo saada mukaan toimintaan. Heillä ei ole ruokaa, kotia, arvostusta (koulutusleireillä he sitä saavat). Ei heillä mahdollisesti ole edes aluksi mitään aatetta mukana kun toimintaan lähtevät, ajattelevat vain, että siinäpä olisi jotain puuhaa ja ruokaakin saisi.

Itsemurhapommittajat elävät ihan tavallista elämää, perustavat perheen, käyvät töissä. Se mikä tekee ihmisestä tuollaisen on ne lukuisat leirit joihin he menevät ja heille luvataan taivaspaikka, köyhistä perheenjäsenistä huolehditaan teon jälkeen, 12 neitsyttä odottaa....ja martyyrit ovat Jumalan asemassa, heitä palvotaan...kuka ei haluaisi sitä?

"vieras"
tästä ketjusta tulee ainoastaan nämä asiat: Astrolabe makaa sängyssä ja huokailee sydäntäsärkevän tuskaisena "voih näitä alempia, mutta huoh.. olihan sitä turha toivoakaan että he ymmärtäisivät. kovaa ja raskasta on yrittää opettaa heitä, miksi olenkaan saanut tämän rankan velvollisuuden ristikseni". mutta ei hätää, hontelo ukkonsa osaa kyllä lohduttaa: "voih rakkaani, tunnen suunnattoman tuskasi. olet syntynyt niin väärään aikaan! älä huoli, sillä minä turvaan sinun kulkusi, haluanhan minäkin olla erikoinen! kärsikäämme yhdessä tämä muiden tietämättömyyden tuska, puss puss". taustalla mummeli hymisemässä, tämä muikki kun on ottanut elämäntehtäväkseen sen että on aina vastavirrassa, sehän on koleeta ja radikaalia toimintaa -.-

loppuun hymiö, vaikka sellanen naamapallo joka oksentaa -.-

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="vieras";26763598]tästä ketjusta tulee ainoastaan nämä asiat: Astrolabe makaa sängyssä ja huokailee sydäntäsärkevän tuskaisena "voih näitä alempia, mutta huoh.. olihan sitä turha toivoakaan että he ymmärtäisivät. kovaa ja raskasta on yrittää opettaa heitä, miksi olenkaan saanut tämän rankan velvollisuuden ristikseni". mutta ei hätää, hontelo ukkonsa osaa kyllä lohduttaa: "voih rakkaani, tunnen suunnattoman tuskasi. olet syntynyt niin väärään aikaan! älä huoli, sillä minä turvaan sinun kulkusi, haluanhan minäkin olla erikoinen! kärsikäämme yhdessä tämä muiden tietämättömyyden tuska, puss puss". taustalla mummeli hymisemässä, tämä muikki kun on ottanut elämäntehtäväkseen sen että on aina vastavirrassa, sehän on koleeta ja radikaalia toimintaa -.-

loppuun hymiö, vaikka sellanen naamapallo joka oksentaa -.-[/QUOTE]

:LOL::LOL::LOL:

johan nappas
[QUOTE="vieras";26763598]tästä ketjusta tulee ainoastaan nämä asiat: Astrolabe makaa sängyssä ja huokailee sydäntäsärkevän tuskaisena "voih näitä alempia, mutta huoh.. olihan sitä turha toivoakaan että he ymmärtäisivät. kovaa ja raskasta on yrittää opettaa heitä, miksi olenkaan saanut tämän rankan velvollisuuden ristikseni". mutta ei hätää, hontelo ukkonsa osaa kyllä lohduttaa: "voih rakkaani, tunnen suunnattoman tuskasi. olet syntynyt niin väärään aikaan! älä huoli, sillä minä turvaan sinun kulkusi, haluanhan minäkin olla erikoinen! kärsikäämme yhdessä tämä muiden tietämättömyyden tuska, puss puss". taustalla mummeli hymisemässä, tämä muikki kun on ottanut elämäntehtäväkseen sen että on aina vastavirrassa, sehän on koleeta ja radikaalia toimintaa -.-

loppuun hymiö, vaikka sellanen naamapallo joka oksentaa -.-[/QUOTE]

TOUCHÉ!!!!

"Nainen"
Miten voi elää 3 lapsen kanssa (ymmärtääkseni Astrobabella on 3 lasta) yh-äitinä Ja käydä yliopistoa Briteissä? Ei mikään arvostettu yliopisto salli täydellistä poissaoloa kaikilta luennoilta.

"Lissu"
mitä vit.. ? :D

mä kun tulin kirjottamaan, että mun mielestä kermaperse on sellainen joka ei voi esim lähteä telttaretkelle viikoks ,kun ei oo suihkuu ja kallista Hästensin-sänkyy alla yms. ENkä kyllä tiedä kuka palstalaisista olis sellainen :D :D

mutta täällähän jauhetaankin aatelissuvuista, pommi-iskuista ja vittuillaan koko vuoden edestä. jatkakaa :xmas: :popcorn:
Vähän sama kokemus täällä. :D

Mun määritelmäni "kermaperseestä" on pitkään ollut entinen luokkatoverini, joka ei luokkaretkellä Särkänniemeen voinut mennä mihinkään laitteeseen ettei mene tukka sekaisin. En oikein ymmärrä miten aateluus ja pommi-iskut liittyy aiheeseen mutta menköön, onpahan iltalukemista taas. :D

"smile"
Ylimielistä on leimata automaattisesti kaikki nuo edellä mainitut itsemurhaiskut vähäjärkisten touhuksi.

Jos et kykene samaistumaan elinoloihin ja tapahtumiin kaoottisen tilanteen omaavissa maissa, niin turhaa minä sinulle selvitän mitä kaikkea voi eri asioiden taustalla olla. Lue joskus maailman tapahtumia syvemminkin kuin lööpeistä.

Vietä sä joskus aikaa muualla kun mammapalstalla, niin oppisit vähän noita sosiaalisia taitoja paremmin :heart:

"smile"
Hei aatelinen kaukaiselta planeetalta..Mistähän johtunee, vaikka olet palstaillut täällä iäti, niin vasta nyt tunnut ärsyttävän yhtä sun toista?

Luulen että astrolabe ajattelee sen johtuvan siitä koska olemme kateellisia, että hän sai napattua miehen, joka palstailee mitäs nytillä. Mutta olisko sittenkin syy vaan se ylhäisen asenne meihin alhaisiin??

Huomaatko sitä itse?

mdklgd
[QUOTE="smile";26764259]Hei aatelinen kaukaiselta planeetalta..Mistähän johtunee, vaikka olet palstaillut täällä iäti, niin vasta nyt tunnut ärsyttävän yhtä sun toista?

Luulen että astrolabe ajattelee sen johtuvan siitä koska olemme kateellisia, että hän sai napattua miehen, joka palstailee mitäs nytillä. Mutta olisko sittenkin syy vaan se ylhäisen asenne meihin alhaisiin??

Huomaatko sitä itse?[/QUOTE]

Lisäisin tähän että ei taida ko. nikki olla koskaan palstaillut niin paljon kuin nykyään, nyt tuntuu että hän on täällä 24/7 niin tottakai silloin ärsyttää enempi kuin jos kävisi kerran viikossa pikavisiitillä.

"vieras"
Onko pyyteetön rakkaus ihmiskuntaa kohtaan niin uskomatonta, että pakko liittää siihen marttyyrius tai muu vastaava?
Se on varmaan tämä kristillisyyden vaikutus kulttuurissamme. Jumalan pyyteetön rakkaus ihmiskuntaa kohtaan ja mitä siitä seurasi: Jeesuksen marttyyrikuolema.
(Ja mikäli Jeesus ei ollut oikeasti Jumalan poika, niin melkoinen hybris, etten sanoisi narsistinen luonteenpiirre pitää itseään sellaisena ja julistaa olevansa ihmiskunnan vapahtaja. Kun jossain ketjun alkupuolella joku jotain narsismista ja Jeesuksesta lausui...)
Joo, olen nyt käyttänyt tunnin verran aikaa tämän vanhan ketjun lukemiseen...vaikka en kermaperseeksi tunnustaudu, toki minulla ei olisi mitään syntymäraharikautta vastaan, mutta kun ei niin ei :D

Kiitos sille, joka ilmeisesti tämän ketjun tiimoilta koki sydämenasiakseen lähettää minulle sisällöltään vähemmän miellyttävää yksityisviestiä, rehellisesti "nimettömänä" eli käyttämättömältä nikiltä.

Edelleen en mielestäni tässä ketjussa aukonut päätäni kenellekään. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26770499:
Kiitos sille, joka ilmeisesti tämän ketjun tiimoilta koki sydämenasiakseen lähettää minulle sisällöltään vähemmän miellyttävää yksityisviestiä, rehellisesti "nimettömänä" eli käyttämättömältä nikiltä.

kohta "joku" uhakaa sua bannilla kun puhtkin yksityisviesteistä. :LOL:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26770507:
kohta "joku" uhakaa sua bannilla kun puhtkin yksityisviesteistä. :LOL:
No, se olisikin sitten ensimmäinen banni.

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin ihan oikeastikin pahoitin mieleni. Vaikkei pitäisi, kun kerran tiedän jo kuuden vuoden ajalta, etten ilmeisesti osaa tullla ymmärretyksi :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26770499:

:O Jestas! Oikeasti?

Yhteistyössä