Palstan snobit? Kermaperseet esiin!

• Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öhhhhhhhhh;26760304:
onko totta, että astrolabe on ollu musliminakin palloilemassa?
No, siihen varmaan vastaa hän itse parhaiten, eikä asia oikeastaan kuulu minulle lainkaan, mutta noin sivuhuomautuksena kuitenkin kysyn,

että olisiko ihmisen entinen uskonnollinen suuntautuminen oleellinen asia tässä yhteydessä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";26760294]Kermaperse! tiedän mitä se on mutta eikös sillä saa leikkiä`? Sarjis iski kun ei pikkistä näy missään?[/QUOTE]

Ja saisiko saman suomennettuna?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760337:
No, siihen varmaan vastaa hän itse parhaiten, eikä asia oikeastaan kuulu minulle lainkaan, mutta noin sivuhuomautuksena kuitenkin kysyn,

että olisiko ihmisen entinen uskonnollinen suuntautuminen oleellinen asia tässä yhteydessä?
ei.

ps. oletko kysäissyt joiltakuilta muilta lainaushaluja asiasta jota minulle tarjosit.

juu ei
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760308:
Väitätkö, ettet ole koskaan törmännyt ihmisiin, joiden toiminnan motiivina on nimenomaan uhrautuminen ja jonkinlaisena roolina on olla marttyyri? :D Toisaalta näkevät itsensä "liian kilttinä", mutta toiminta on kuitenkin jollain muulla tasolla.
en usko että kukaan vapaaehtoisesti uhrautuu ollakseen marttyyri.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760337:

Exäni on. Mie en koskaan oppinut al-wal'aa wal bar'aa.

en usko että kukaan vapaaehtoisesti uhrautuu ollakseen marttyyri.
Itse kyllä tunnen useampiakin tyyppejä jotka ihan omasta halusta oikein etsivät tilanteita joissa pääsevät auttamaan toisia, uhrautumaan näiden vuoksi ja sitten heittäytymään marttyyreiksi kuinka heidän kiltteyttään hyväksikäytetään. Tyyppejä joilta ei koskaan uskalla ottaa pienintäkään apua vastaan vaikka sitä suurinpiirtein väkisin ovat tyrkyttämässä.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
[QUOTE="nainen";26760421]Asutko sä sit Briteissä? Vai onko kyseessä nämä kuuluisat nettitutkinnot, joista saa kivan diplomin? Kuinka kauan olet opiskellut?[/QUOTE]

Diplomin? Olen opiskellut teknillisessä tiedekunnassa 2 vuotta, ens vuonna M.Sc. valmis. En asu Briteissä, mutta etäopinnoista ootko kuullut? LSE ja monet muut järkkää tentit Helsinkiinkin, jos tarve vaatii.

"vieras"
Itse kyllä tunnen useampiakin tyyppejä jotka ihan omasta halusta oikein etsivät tilanteita joissa pääsevät auttamaan toisia, uhrautumaan näiden vuoksi ja sitten heittäytymään marttyyreiksi kuinka heidän kiltteyttään hyväksikäytetään. Tyyppejä joilta ei koskaan uskalla ottaa pienintäkään apua vastaan vaikka sitä suurinpiirtein väkisin ovat tyrkyttämässä.
jotkut yllättää! Jäät sanottomaks!

Yhteistyössä