Palstan snobit? Kermaperseet esiin!

• Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760545:
Ja minun kyynikkokuoreni alla on selvästikin naivistinen hempeilijä, joka uskoo ihan pyyteettömäänkin rakkauteen, ihmisiä tai suurempia kokonaisuuksia kohtaan. Tai miksein pienempäkin.

Mun hempeilijäni taitaa olla piilossa minulta itseltänikin. Minun ylitsevuotava rakkauteni kun suinkaan ei ole pyyteetöntä, ainakaan ihmisiin kohdistettuna.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26760545:
Ja minun kyynikkokuoreni alla on selvästikin naivistinen hempeilijä, joka uskoo ihan pyyteettömäänkin rakkauteen, ihmisiä tai suurempia kokonaisuuksia kohtaan. Tai miksein pienempäkin.
ja kun löydän jonkun? Vai oonko pissis?

ddddd
Tiijän olevani mustavalkoinen ihminen siinä suhteessa, että minua joko inhotaan tai rakastetaan. Se luultavasti johtuu sosiaalisesta kyvyttömyydestäni ja kuten mieheni eilen totesi minulle, että anteeksipyytelevyys ja nöyryys vain ärsyttävät ihmisiä lisää.
Kyllä, _koet_ mustavalkoisesti mutta totta tuo ei ole.
Olen minulle oikeastaan lähes täysin neutraali, luulen että monelle muullekin.
Silti voit _kokea mustavalkoisesti_.

[QUOTE="vieras";26760750]Et vaan Suomessa. Miksi pitää keksiä tollasta puppua? Kuulostaako se hienommalta mielestäsi?[/QUOTE]

What? No sitten oon ihan turhaan maksanut lukukausimaksuja Britteihin, jos opiskelenkin Suomessa? Aika jännä, kun oon siellä kuitee kirjoilla ja ajoittain siellä käynytkin kouluni tähden. Plus ettei min pääainetta oo Suomessa.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä