Jos nostan kaikki rahani ja lopetan tilin... (TTT-asiaa)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
petos on aina petos!
Jos kärähtää.. se on petos.
Kuinka monella on varaa ottaa petos nimike itselleenP Menee pilalle tulevaisuus. Mä olen ainakin ajatellut, että menen vielä hyvään asemaan tässä yhteiskunnassa ja silloin tuollaiset petosnimikeet haittaisivat.
Rehellisyys maan perii ja aina!
 
"aloittaja"
Jos kärähtää.. se on petos.
Kuinka monella on varaa ottaa petos nimike itselleenP Menee pilalle tulevaisuus. Mä olen ainakin ajatellut, että menen vielä hyvään asemaan tässä yhteiskunnassa ja silloin tuollaiset petosnimikeet haittaisivat.
Rehellisyys maan perii ja aina!
Miten "kärähtää" tilinsä lopettamisesta? Ja - onko mulla niitä vaihtoehtoja tähän tilanteeseen?
 
dy
[QUOTE="aloittaja";26741997]Yhtään vastausta ei ole tullut kysymykseen, onko mulla vaihtoehtoja.
*mielenkiinnolla odottelee*[/QUOTE]

Mitäs jos tekisit niinku muutki ihmiset vastaavassa tilanteessa: möisit sen kämpän sillä, mikä siitä tossa kunnossa irtoo ja otat sen 7000€ käyttöön elämiseen. Aika pitkäänhän tollakin pötkistelee, kun säästeliäästi elää. Hyvin aikaa löytää itselleen esim. töitä.
 
"Yrittäjä"
Samaan aikaan kauhistellaan euroalueelle myönnettäviä lainoja (korollisia ja vakuuksin pönkitettyjä), joiden ansiosta suomalaisilla firmoilla voisi olla vientimahdollisuuksia noihin maihin - ja samaan aikaan oman maan ah niin rehelliset ja työteliäät kansalaiset kusettaa sosiaaliturvajärjestelmän kautta hyvinvointivaltion vitsiksi. Hävetkää.
Meinasin juuri tulla kirjoittamaan samaa.

Käsittämätöntä ja röyhkeää!!
 
täysin veikkailua
[QUOTE="aloittaja";26742155]No vau. Mistä tiedän saisinko minäkään? Kunhan suunnittelen.[/QUOTE]

En tiedä minäkään, mutta ihan hiuksenhieno aavistus, että jos tilillä makaa 7000€, niin voipi olla, ettei ole silloin oikeutettu sossun tukiin.
 
"aloittaja"
[QUOTE="Yrittäjä";26742157]Meinasin juuri tulla kirjoittamaan samaa.

Käsittämätöntä ja röyhkeää!![/QUOTE]

Suorastaan pöyristyttävää!
Mitään tukia en ole sossusta saanut. Älä pullaasi tukehdu!
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja täysin veikkailua;26742171:
En tiedä minäkään, mutta ihan hiuksenhieno aavistus, että jos tilillä makaa 7000€, niin voipi olla, ettei ole silloin oikeutettu sossun tukiin.
Eikö vieläkään kirkastunut: Kun ne ei siellä "makaa" huomisesta lähtien! Jo otsikossa kerroin sen. Tosin en ajankohtaa.
 
ei näytä kirkastuvan
[QUOTE="aloittaja";26742189]Eikö vieläkään kirkastunut: Kun ne ei siellä "makaa" huomisesta lähtien! Jo otsikossa kerroin sen. Tosin en ajankohtaa.[/QUOTE]

No se sun oikeutesi niihin sossun tukiin ei edelleenkään siitä kummene.
 
petos on petos
[QUOTE="aloittaja";26742189]Eikö vieläkään kirkastunut: Kun ne ei siellä "makaa" huomisesta lähtien! Jo otsikossa kerroin sen. Tosin en ajankohtaa.[/QUOTE]

Luin tätä ketjua.
Kylläpä ihmiset ovat pienistä summista valmiita nimensä tahraamaan.
Mä en ikinä ottaisi edes riskiä, että voisin kärähtää petoksesta.

Näköjään niin erilaisia me ihmiset olemme.
 
"Yrittäjä"
[QUOTE="aloittaja";26742178]Suorastaan pöyristyttävää!
Mitään tukia en ole sossusta saanut. Älä pullaasi tukehdu![/QUOTE]

Niin on, eikä sun kuulukaan saada sossusta tukia, jos on tuollainen summa rahaa.

En syö pullaa, äläkä sinäkään syö yhteiskunnan tukemaa pullaa, kun se ei sinulle kuulu ;)

Vai oletko provo?
 

Yhteistyössä