Miten "kärähtää" tilinsä lopettamisesta? Ja - onko mulla niitä vaihtoehtoja tähän tilanteeseen?Jos kärähtää.. se on petos.
Kuinka monella on varaa ottaa petos nimike itselleenP Menee pilalle tulevaisuus. Mä olen ainakin ajatellut, että menen vielä hyvään asemaan tässä yhteiskunnassa ja silloin tuollaiset petosnimikeet haittaisivat.
Rehellisyys maan perii ja aina!
No vau. Mistä tiedän saisinko minäkään? Kunhan suunnittelen.Vau. Ja toiset jotka oikesasti tarvii niin ei saa.
Meinasin juuri tulla kirjoittamaan samaa.Samaan aikaan kauhistellaan euroalueelle myönnettäviä lainoja (korollisia ja vakuuksin pönkitettyjä), joiden ansiosta suomalaisilla firmoilla voisi olla vientimahdollisuuksia noihin maihin - ja samaan aikaan oman maan ah niin rehelliset ja työteliäät kansalaiset kusettaa sosiaaliturvajärjestelmän kautta hyvinvointivaltion vitsiksi. Hävetkää.
Näin.Kyllä se on petos, jos otat toimeentulotukia vastaan etkä ilmoita, että sinulla on oikeasti rahaa muualla.
Puhu vaan omasta puolestasi.Mitäs jos tekisit niinku muutki ihmiset .
Eikö vieläkään kirkastunut: Kun ne ei siellä "makaa" huomisesta lähtien! Jo otsikossa kerroin sen. Tosin en ajankohtaa.Alkuperäinen kirjoittaja täysin veikkailua;26742171:En tiedä minäkään, mutta ihan hiuksenhieno aavistus, että jos tilillä makaa 7000, niin voipi olla, ettei ole silloin oikeutettu sossun tukiin.
Se selviää, kun menet kysymään itse paikanpäältä ja kerrot asiat niin kuin ne oikeasti ovat.Ja minä pelkään saanko mitään kun mulla on 50 säästötilillä
Joo, mulla on kaikki, KAIKKI tiliotteet tossa oottamassa arkipäivää. Ajattelin jo etukäteen että ne siitä sanoo jotain mutta kahtotaan mitäSe selviää, kun menet kysymään itse paikanpäältä ja kerrot asiat niin kuin ne oikeasti ovat.
Kerrotko miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja ei näytä kirkastuvan;26742202:No se sun oikeutesi niihin sossun tukiin ei edelleenkään siitä kummene.
Siis eikä! Kun minä en pysty asumaan tässä, koska yhtiövastike tulee olemaan niin iso ja siihen ei saa asumistukea!!!!!Eikö oikeesti mitenkään kalskahda omatuntoon että jos oikeesti oot pa niin voisit ne rahat käyttää elämiseen? Sitten kun oot varoissas niin remppailet? Tai sitten mä en nyt tajua...
Tuomitaan, mutta ei perustella! Miten kärähdän ja mistä, jos lopetan yhden tilini?Luin tätä ketjua.
Kylläpä ihmiset ovat pienistä summista valmiita nimensä tahraamaan.
Mä en ikinä ottaisi edes riskiä, että voisin kärähtää petoksesta.
Näköjään niin erilaisia me ihmiset olemme.