Lapsilisät pois kaikilta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jäisittepä te, jotka näitä asioita toivotte, työttömiksi vailla mahdollisuutta saada uutta työtä ja puolisoidenne jättämiksi yksinhuoltajaäideiksi. Antaisitteko lapsenne pois?

Entäs jos sairastuu niin, ettei ole enää työkykyinen?
Kyseessä ei tällöin ole omavalinta, niillekkö soisit edelleen tuet kuitenkin?

Aina kun ei työttömyys ja rahattomuus ole vain omaa laiskuutta ja saamattomuutta.

[QUOTE="anne";26656116]Sitten tekisin ihan mitä vain työtä että pystyisin lapseni elättämään.[/QUOTE]

Ja olisit aamua-iltaa töissä sen mahdollisuuden saatuasi, etkä tapaisi lapsia, kuin nukkumaan mennessä. Koettu on. Surullista. :(

Samoin pois puoluetuet, perusparannustuet, teiden korjausten määrärahat, Kelan tuet lääkkeistä ja lääkäripalveluista, kaikki verovähennykset poispois, kirjastot ja peruskoulu maksullisiksi, vaamaisten apuvälineet maksullisiksi, maataloustuet pois, samoin kaikki avustukset esim. yhdistyksille lakkautetaani, poliisin ja palolaitoksen palvelut maksullisiksi ja mitä vielä. Oih, miten verot pienenisi. Ai niin, samaten eduskunnan voisi lakkauttaa. Yksi kunta riittää Suomeen, pääkaupunki siirretään Kuopioon.

Mun mielestä voisi poistaa ja satsata tuo raha mm. parempiin hoito ja vallankin kouluolosuhteisiin. Tulisi siis tavallaan takaisin meille, tuotteena ei rahan (kun maailma vaan toimisi noin oikeudenmukaisesti).

Sitten on vielä näitä idiootteja jotka tekee hirmusesti lapsia ja heillä merkkaa lapsilisät jotakin.Ehdottomasti heiltä tuet pois niin holtiton lisääntyminen loppuisi.

Tää aloittaja vaikuttaa aika idiootilta! Aika moni äiti ja isä laittaa lapsilisän suoraan lapsen tilille, jolloinka lapsella olisi jo jonkinlainen elanto siinä vaiheessa kun päättää kotoa lähteä omilleen.
Kun sanot että tekisit mitä työtä tahansa että lapsem voit elättää, entä jos ei yksinkertaisesti ole töitä??

[QUOTE="anne";26656185]Sitten on vielä näitä idiootteja jotka tekee hirmusesti lapsia ja heillä merkkaa lapsilisät jotakin.Ehdottomasti heiltä tuet pois niin holtiton lisääntyminen loppuisi.[/QUOTE]

Sinä ap olet joko idiootti tai asennevammainen.
Mitähän siitä tulisi, jos oikeasti KAIKILTA lopetettaisiin kaikki tuet?
Kyllähän se veroja laskisi, mutta mieti, jos laitetaan poliisin palvelut maksullisiksi - kyllähän jokaisen pitää pystyä maksamaan turvallisuudestaan.
Jos ei, kuolkoon pois.
Haista vittu!

Joo otetaan myös kaikki sosiaalietuudet suomesta pois ja poltetaan koko kansaneläkelaitos! Pitää sitten vaan hankkia rikas mies jotta voit itse olla lapsen kanssa kotona jos et vaikka äitiys-/vanhempainrahaakaan pystyisi kelasta nostamaan. Saadaan paljon lisää työttömiä kun nuorilla ei ole varaa opiskella. Asepalveluksessa olevat menettävät asuntonsa pakollisen palveluksen aikana. Joudut itse vastaamaan omasta sairastumisestasi kun et siitäkään rahaa saa vaikka työpaikka olisi. Jos lapsellasi on joku synnynnäinen vamma maksat itse viulut. Jos sairastut niin että et pysty nykyistä työtäsi tekemään maksa itse kuntoutus ja uudelleen kouluttautuminen! Kuulostaa oikein hyvinvointivaltiolta! Köyhät kyykkyyn vai miten se oli?

Yhteistyössä