Kesän nassukka kuvaketju

Minkähän takia kaikki luulee tuota yhtä harmaata lunikseksi? Eihän ole ikinä myöntänyt.
Joku on joskus väittänyt, että lunis olisi laittanut kuvansa nikillään joka oli sitten sama kuin harmaana laitettu...tiedä sitten. Siitä se on mielestäni lähtenyt. Itse en ole nähnyt kuvaa kuin harmaan laittamana ja en siis itse ainakaan tiedä kenen kuva se on.
 
"vieras"
Minkähän takia kaikki luulee tuota yhtä harmaata lunikseksi? Eihän ole ikinä myöntänyt.

Kun se on. Ja tavallaan on itsekin ns. myöntänyt.

Ja helvetin idioottimaista tulla tänne haukkumaan ketään rumaksi yms. Täytyy todella olla kusta päässä. Haluaisin nähdä että tekevät sen kasvotusten näiden samojen ihmisten kanssa.'

Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta vituttaa tuollainen haukkuminen. Ja itse en sitten ole koskaan laittanut tänne yhtäkään kuvaani, eli ei ole mitään omia lehmiä ojissa. En vain kestä tuollaista ulkonäön haukkumista. Jo viisi vuotiaatkin opetetaan olemaan haukkumatta.
 
[QUOTE="vieras";26646218]Ja höpön löpön! Kyllä minäkin muistan sinut Suzyanne-nikillä kuvistasi. Olen niitä kommentoinutkin, kun mielestäni et ole nätti.[/QUOTE]

Tässä oli nyt kyse mustasta nikistä joka minulla oli tämän 4-5 kk Suzyanne-nikin poistamisen jälkeen, ja sitä en kertonut kuin ihan muutamalle täällä.

Ja mulle on ihan sama olenko jonkun tuntemattoman mielestä nätti.
 

Yhteistyössä