Kesän nassukka kuvaketju

"vieras"
Mulla on varsin hyvä olla, mutta joskus tulee sanottua 'vähän' kärkkäästi, kun nää kuvaketjut on niin naurettavia; samat lärvit ja samat nuoleskelijat. Piiri pieni pyörii... :D
 
  • Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="vieras";26647610]Mulla on varsin hyvä olla, mutta joskus tulee sanottua 'vähän' kärkkäästi, kun nää kuvaketjut on niin naurettavia; samat lärvit ja samat nuoleskelijat. Piiri pieni pyörii... :D[/QUOTE]

Juu juu, onon :hug:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26647610]Mulla on varsin hyvä olla, mutta joskus tulee sanottua 'vähän' kärkkäästi, kun nää kuvaketjut on niin naurettavia; samat lärvit ja samat nuoleskelijat. Piiri pieni pyörii... :D[/QUOTE]

Sanoisitko sellaista päin naamaa? Ja mietitkö koskaan, että miltä tuntuisi jos joku sanoisi sinulle niin rumasti päin naamaa? Vaikka sinua ärsyttääkin että tänne laitetaan samoja kuvia, niin monien muiden mielestä niitä naamakuvia on kiva katsella. Virkistävää kun on välillä kuvaketjujakin pelkkien kirjoitusten lisäksi.

Luuletko että jokainen tänne kuvansa laittava ajattelee olevansa Miss Univesum? Ajatteletko että vain älyttömän kauniit saisivat laittaa tänne kuviaan, ja muiden pitäisi hävetä tai lakata olemasta?

Minun mielestä on ihana katsoa erilaisia ihmisiä, ja jokainen on kaunis tavallaan, vaikkei missien mittoihin ylläkään. Miksi haluat tuottaa pahaa mieltä ihmisille, joiden ulkonäkö ei sinua miellytä? Ja tiedätkö, se on kuitenkin vain sinun mielipiteesi. Esim. oma mieheni on melestäni komein koko maailmassa, vaikka muiden mielestä ei sitä varmasti olekaan.

Sinuna miettisin kuitenkin vähän että mitä sieltä näppäimistöltä suoltaisin. En ymmärrä miten voit haluta satuttaa ihmisiä julmilla kommenteillasi. Kukaan ei kuitenkaan paljoa ulkonäölleen voi, eikä ns. pidäkään. On hyvä että olemme erilaisia, eikä kaikki ole tylsästi samasta muotista vedettyjä. Niinkuin esim. Jenkeissä monesti alkaa jo olemaan, että miehetkin ovat niin sliipattuja että näyttävät muovinukkenaisilta.

Ajatteletko tosiaan että kaikkien kuvien pitäisi jotenkin läpäistä sinun seulasi että kelpaisi tänne? Onko kaikki ystäväsi ja vanempasi todella kauniita (itsesi mukaan lukien), vai haukutko heitäkin päin naamaa elleivät ole? Etkö siedä ympärilläsi muuta kuin oman mittapuusi mukaan kauniita ihmisiä? Mahtaa harmittaa kun joutuu vuosien mittaan tiputtamaan kavereita pois kun ulkonäkö väistämättäkin alkaa kaikilla jossain vaheessa rupsahtamaan.

Ajatteletko yhtään, että vaikka tuntemattomana sieltä huutelet ilkeyksiäsi, niin ne oikeasti satuttavat vastaanottajaansa? Haluatko todella olla niin ilkeä muille? Oletkohan itse koskaan joutunut kokemaan sellaista ilkeyttä kun et kenties osaa asettua sille toiselle puolelle, vaan katsot että voit ärsyyntymisessäsi mennä niinkin pitkälle, että haukut ihmisiä jopa heidän sairauksistaan!!!

Ja miksi ylipäätään avaat kuvaketjuja kun ne sinua niin ärsyttää?
 
"vieras"
Kannattaa vain antaa sen yhden harmaan olla, eiköhän se ole kaikille selvää että se on se yksi ja sama idiootti joka näissä ketjuissa riehuu ja varsinkin tiettyjen ihmisten ollessa paikalla.

Tuolla harmaalla ei ole edes viihdearvoa, joten antaa sen vaan yssinään turista.
 
[QUOTE="vieras";26647610]Mulla on varsin hyvä olla, mutta joskus tulee sanottua 'vähän' kärkkäästi, kun nää kuvaketjut on niin naurettavia; samat lärvit ja samat nuoleskelijat. Piiri pieni pyörii... :D[/QUOTE]

Tekeehän livenäkin ihmiset kaikkea (omasta mielestä) naurettavaa, mutta en mä koe mitään tarvetta jakaa kaikkia ajatuksiani ääneen.
Etenkään jos ne ajatukset on negatiivisia.
Vai kommentoitko sä livenäkin tuttavillesi ulkonäöstään kaikkea rumaa ja naureskelet päälle?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26647740]Sanoisitko sellaista päin naamaa? Ja mietitkö koskaan, että miltä tuntuisi jos joku sanoisi sinulle niin rumasti päin naamaa? Vaikka sinua ärsyttääkin että tänne laitetaan samoja kuvia, niin monien muiden mielestä niitä naamakuvia on kiva katsella. Virkistävää kun on välillä kuvaketjujakin pelkkien kirjoitusten lisäksi.

Luuletko että jokainen tänne kuvansa laittava ajattelee olevansa Miss Univesum? Ajatteletko että vain älyttömän kauniit saisivat laittaa tänne kuviaan, ja muiden pitäisi hävetä tai lakata olemasta?

Minun mielestä on ihana katsoa erilaisia ihmisiä, ja jokainen on kaunis tavallaan, vaikkei missien mittoihin ylläkään. Miksi haluat tuottaa pahaa mieltä ihmisille, joiden ulkonäkö ei sinua miellytä? Ja tiedätkö, se on kuitenkin vain sinun mielipiteesi. Esim. oma mieheni on melestäni komein koko maailmassa, vaikka muiden mielestä ei sitä varmasti olekaan.

Sinuna miettisin kuitenkin vähän että mitä sieltä näppäimistöltä suoltaisin. En ymmärrä miten voit haluta satuttaa ihmisiä julmilla kommenteillasi. Kukaan ei kuitenkaan paljoa ulkonäölleen voi, eikä ns. pidäkään. On hyvä että olemme erilaisia, eikä kaikki ole tylsästi samasta muotista vedettyjä. Niinkuin esim. Jenkeissä monesti alkaa jo olemaan, että miehetkin ovat niin sliipattuja että näyttävät muovinukkenaisilta.

Ajatteletko tosiaan että kaikkien kuvien pitäisi jotenkin läpäistä sinun seulasi että kelpaisi tänne? Onko kaikki ystäväsi ja vanempasi todella kauniita (itsesi mukaan lukien), vai haukutko heitäkin päin naamaa elleivät ole? Etkö siedä ympärilläsi muuta kuin oman mittapuusi mukaan kauniita ihmisiä? Mahtaa harmittaa kun joutuu vuosien mittaan tiputtamaan kavereita pois kun ulkonäkö väistämättäkin alkaa kaikilla jossain vaheessa rupsahtamaan.

Ajatteletko yhtään, että vaikka tuntemattomana sieltä huutelet ilkeyksiäsi, niin ne oikeasti satuttavat vastaanottajaansa? Haluatko todella olla niin ilkeä muille? Oletkohan itse koskaan joutunut kokemaan sellaista ilkeyttä kun et kenties osaa asettua sille toiselle puolelle, vaan katsot että voit ärsyyntymisessäsi mennä niinkin pitkälle, että haukut ihmisiä jopa heidän sairauksistaan!!!

Ja miksi ylipäätään avaat kuvaketjuja kun ne sinua niin ärsyttää?[/QUOTE]

Järjetön määrä kysymyksiä, jotka on oikeastaan oletuksia. Mitäpä niihin enää vastaamaan; mielipiteesi olet jo muodostanut. Antaa olla ;)
 
"vieras"
Tekeehän livenäkin ihmiset kaikkea (omasta mielestä) naurettavaa, mutta en mä koe mitään tarvetta jakaa kaikkia ajatuksiani ääneen.
Etenkään jos ne ajatukset on negatiivisia.
Vai kommentoitko sä livenäkin tuttavillesi ulkonäöstään kaikkea rumaa ja naureskelet päälle?
Eikö sulle ole vielä kirkastunut, että netti ja irl on ihan eri juttuja aika monen kohdalla?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26647817]Järjetön määrä kysymyksiä, jotka on oikeastaan oletuksia. Mitäpä niihin enää vastaamaan; mielipiteesi olet jo muodostanut. Antaa olla ;)[/QUOTE]

Niin, äkkiseltään aika vaativaa vastata noin moneen kysymykseen. Mietin että mikäköhän on koulutuksesi...en viitsi laitta kysymysmuotoon, kun tuskin pystyt vastaamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
[QUOTE="vieras";26647860]Niin, äkkiseltään aika vaativaa vastata noin moneen kysymykseen. Mietin että mikäköhän on koulutuksesi...en viitsi laitta kysymysmuotoon, kun tuskin pystyt vastaamaan.[/QUOTE]
Toki pystyn, mutta eipä tarvitse! Mitä se edes tähän kuuluu?
 
Turkilmas harmaana
Kiitos kovasti kaikista ihanista kommenteista, lämmittää todella mieltä :). Joku kysyi ikääni. Täytän ens kuussa 35. Ja olen aina pitänyt itseäni ikäistäni vanhemman näköisenä, joten siksikin tuo ikäkommentti lämmitti älyttömästi mieltä.

Ja uskomatonta jos ja kun joku keksii positiivista sanottavaa lähikuvasta. Se kun on karu totuus ja oikein hirvitti laittaa se palstalle. Toki näytän vieläkin pahemmalta välillä ja varsinkin talvella ilman rusketusta. Mutta vaikea on itse löytää positiivista omasta lärvästään. Toki laitettuna tai vähemmän selvästä (esim. Tietokoneen kameran) kuvasta, mutta tuo lähikuva oli tosiaan turhan realistinen.

Äh, vaikea kai selittää pointtiani. Mielestäni näytän hyvältä niissä armollisissa kuvissa, joissa en näytä itseltäni. Sellaisia kuvia saa vaikka kännykkä- tai tietokonekameralla. Mutta sitten tuolla kunnon kameralla otettuna lävähtää tiskiin koko totuus. Onhan tuo kuva edelleen ihan kohtalainen otos, mutta näytän siinä kuitenkin karusti ihan itseltäni kaikkine virheineni.

Ja sori vaan vuodatus. Olis voinut tietty ihan vaan kiittää kauniista kommenteista :D
 
vieras (ei haukkuja)
[QUOTE="vieras";26646456]Kun se on. Ja tavallaan on itsekin ns. myöntänyt.

Ja helvetin idioottimaista tulla tänne haukkumaan ketään rumaksi yms. Täytyy todella olla kusta päässä. Haluaisin nähdä että tekevät sen kasvotusten näiden samojen ihmisten kanssa.'

Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta vituttaa tuollainen haukkuminen. Ja itse en sitten ole koskaan laittanut tänne yhtäkään kuvaani, eli ei ole mitään omia lehmiä ojissa. En vain kestä tuollaista ulkonäön haukkumista. Jo viisi vuotiaatkin opetetaan olemaan haukkumatta.[/QUOTE]


Älkää sitten vaan luulko että minä olen se harmaa joka noita haukkumisviestejä laittaa. En ole. Enhän muuten omaakaan kuvaa laittais jos muita haukkuisin. Täällä on siis nyt monta "vierasta".

Siinä tällänen "taidepläjäys". :)
 

Yhteistyössä