Joku on joskus väittänyt, että lunis olisi laittanut kuvansa nikillään joka oli sitten sama kuin harmaana laitettu...tiedä sitten. Siitä se on mielestäni lähtenyt. Itse en ole nähnyt kuvaa kuin harmaan laittamana ja en siis itse ainakaan tiedä kenen kuva se on.Minkähän takia kaikki luulee tuota yhtä harmaata lunikseksi? Eihän ole ikinä myöntänyt.
Mutta mullakin on ruskeat... (auringossa tosin vihertää)Mun on pakko sanoa että meissä on mun mielestä tosi paljon samaa näköä, ainut vaan että mulla on ruskeat silmät...(siis ainakin tuon kuvan mukaan)
Minkähän takia kaikki luulee tuota yhtä harmaata lunikseksi? Eihän ole ikinä myöntänyt.
No tässähän oikein punastuu...Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26646710:Voi Kerpele kun olet niin kaunis! Ihanan aurinkoinen!
Ei ole kieltänytkään. Ko. tyyppi kyllä kertoisi jos ei ole tuo.Minkähän takia kaikki luulee tuota yhtä harmaata lunikseksi? Eihän ole ikinä myöntänyt.
On kauan sitten laittanut kuvansa nikillään ja kyllä hänet tunnistaa.Minkähän takia kaikki luulee tuota yhtä harmaata lunikseksi? Eihän ole ikinä myöntänyt.
YEAH! Könsikäs (negatiivisessa mielessä).
Niin varmaan!Mul on inside tietoo ettei ole lunis tuo
Murheen murtamilta ihmisraunioilta koko maailman surkeudet harteillaan.Miltähän mt-ongelmaiset näyttää sun mielestä??? Hohhoijakkaa...
Niin siis ET ole.Tässä oli nyt kyse mustasta nikistä joka minulla oli tämän 4-5 kk Suzyanne-nikin poistamisen jälkeen, ja sitä en kertonut kuin ihan muutamalle täällä.
Ja mulle on ihan sama olenko jonkun tuntemattoman mielestä nätti.