Kesän nassukka kuvaketju

[QUOTE="fani";26643278]turkilmas on kaunein. Moniko muu voisi laittaa meikittömän ja muokkamattoman lähikuvan itsestään ja näyttämään silti yhtä upealta?[/QUOTE]

Olen kyllä laittanutkin, mutta tuota lauseen viimeistä osaa en silti taida täyttää. Ihme juttu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26643332:
Näytät kovin ystävälliseltä, varmaan senkin vuoksi niin kauniilta. Siis toki muutenkin, mutta sinulla on ystävällisen ihmisen kasvot.
Ennen lasta mun sanottiin näyttävän pelottavalta, mut lapsen jälkeen musta on kuulemma tullut lempeämpi ja se näkyy myös kasvojen ilmeessä. :)

Niin ja kiitos kehuista kaikille, nyt voin päivän huomioannoksen jälkeen siirtyä hyvillä mielin juuri uunista tulleen piirakan kimppuun nauttimaan päivän herkkuannoksesta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu
kvaak kvaak
Tämä on otettu ihan hiljattain ja on vähänkin turhan (inho)realistinen. Raskaan päivän päätteeksi menossa nukkumaan. Olen täällä palstalla saanut kritiikkiä kasvojeni toispuoleisuudesta (kettuiluja halvaantumisesta jne.) ja kyllä, varsinkin tässä kuvassa todella huomaa että aikalailla tuosta hiusten jakauksen kohdasta jakautuu kahdeksi koko lärvä :D

Ja sulta kysyttiin, tuleeko vielä menkat, OMG!
Näytät mua paljon nuoremmalta, ja minä oon 36. Saanko udella sun ikää? Tais olla tosi nuori tyttönen se, joka sammakon suustaan päästi.
 
Kauniita olette :) Sangria on semmoisella kovalla tavalla kaunis, tahtoisin itsekin tuollaiset "selkeät" kauniit kasvot. Booty muistuttaa kovasti keijukaista, semmonen elämää hehkuva luonnonlapsi. Turkilimaksella on tosi söpöt posket ja kauniin muotoiset silmät. Ja ja ja, olis niin paljon sanottavaa kaikista :D
 

Yhteistyössä